kommer! ca 1700:-!! läppisNobody skrev:Är det några som ska till Donken Sveavägen idag. Kommer själv att hänga läpp där från typ 16:30 tiden....
hillbilly skrev:kommer! ca 1700:-!! läppis
man gör så gott man kan!!Nobody skrev:Mmmm, just det ja... dig känner jag igen... ahhh, det var du som lämnade mig ensam på en parkering i Märsta.. OCH kom till donken 1 timme sen... nåväl, om du kommer så är det bonus annars är det som vanligt Vem vet, nu när du har bytt hoj så kanske du hinner i tid
hillbilly skrev:man gör så gott man kan!!
man tar bort läppen ibak & ett riktigt system på hojen!!! eller de har inte duNobody skrev:Men det räcker ju inte till... vad gör man då
hillbilly skrev:man tar bort läppen ibak & ett riktigt system på hojen!!! eller de har inte du
nä hä! oj då.....
RoLLER skrev:Den kommer, det måste bli tillfäckligt varmt i backen. Vi kommer att behöva bästa möjliga fäste som över huvud taget går att få.
Rundan kommer att gå e i ett enormt högt tempo. Mycket mycket RR erfarenhet är ett måste för att hänga på. Gärna ett par säsonger i Veidec Trophy.
R1 wannabe skrev:Nästa bud är McD 18-1830......hoppas det håller.
Om smasseman eller några andra åker söderut (läs Nacka-Värmdö) hör av er.....
R1 wannabe skrev:Blev en trevlig tur till Rosenhill via slingerbulten.
När du, smasseman, lämnade vid Huddinge sjukhus så dök en svart R1a upp och "lekte" fram till Globen, så det blev en perfekt avslutning.
Hoppas vi ses igen.
Jocke
TERMINATOR skrev:ja för fan men då får du komma till Örebro
bikerwoman skrev:Nära och bra...
bikerwoman skrev:Nån som vill ut en sväng i em/kväll?
smasseman skrev:Givetvis!
Om jag hinner, jobbar till 18.
När, var?
Tyvärr måste jag återgälda permissionen jag fick igår redan ikväll till frugan.smasseman skrev:Ja, det var kul att göra premiär på The Bult för i år. Nu känns det som att säsongen har börjat på riktigt. Hoppas att inte R6-bikerboy frös till döds på vägen hem, jag tyckte också att det blev lite kyligt på slutet. Men kul som fan
Vi syns säkert igen, det här är bara början.
Redan i kväll kanske, då blir det en ny sväng.
R1 wannabe skrev:Tyvärr måste jag återgälda permissionen jag fick igår redan ikväll till frugan.
Det är "Ladies Night Out" som gäller så det är bara att kavla upp ärmarna och ta tag i vardagsbestyren såsom läxor, tvätt, mat och handla.
Hoppas det blir lika trevligt som igår, med undantag av allt grus i kurvorna.
R6-bikerboy aka Danne förtjänade att frysa då han inte körde tillräckligt "aktivt"
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|