R1 wannabe
RR Hangaround
- Gick med
- 15 Dec 2003
- Hoj
- Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
Någon som ska ut i eftermiddag vid 14-15 tiden?
Då är nog jag tillbaks i Sthlm. Var träffas ni? /Ace Niki på Cales loginR1 wannabe skrev:Någon som ska ut i eftermiddag vid 14-15 tiden?
Kanske, om jag fått ihop hojjen och den går bra så kan jag nog hänga med en sväng. Varifrån bär det isåfall av?smasseman skrev:Onsdag 27/4 och/eller Torsdag 28/4
Någon som ska åka efter kl 18?
Blir nog regn på fredag och i helgen
så passa på nu
scud skrev:Kanske, om jag fått ihop hojjen och den går bra så kan jag nog hänga med en sväng. Varifrån bär det isåfall av?
smasseman skrev:Det finns ingen plan, mer än att det ska åkas hoj i morrn. Jag utgår från city kl 18:00 sen vet jag inte mer.
Släng ihop din hoj så gör vi en plan i morrn.
@BW: Åk i morrn istället.
bikerwoman skrev:Jag vill ut och åka idag!!!! Nuuuu!!!
RoLLER skrev:Jag sticker ut en repa NU! (för andra ggn idag)
Var i city?smasseman skrev:Det finns ingen plan, mer än att det ska åkas hoj i morrn. Jag utgår från city kl 18:00 sen vet jag inte mer.
R1 wannabe skrev:Var i city?
Hoppas kunna följa med....om det är ok?
/Jocke
smasseman skrev:Det är så klart det är. Frågan är om du tycker det är ok att åka med mig, du har ju en sån där R1 och dom går farligt fort har jag läst.
Jag startar från vasavägen, utanför gamal posten men vi kan träffas utanför stan. Har du något förslag på vart vi ska?
@D-MAN 660: Posera vid donken på spacklad hoj med avbruten backspegel går bort
Jag var tvungen att dra o jobba igår kväll, så med hojjen har inget hänt (om inte jultomten varit där o skruvat, men det är fortfarande långt till julafton så jag tvivlar). Jag får hänga på en annan dag helt enkelt.smasseman skrev:Det finns ingen plan, mer än att det ska åkas hoj i morrn. Jag utgår från city kl 18:00 sen vet jag inte mer.
Tyvärr går R1an bara fort med rätt förare......och det är INTE jag, så jag är glad om jag håller jämna steg med dej. Jag har dock fått lite problem hemma som jag får se om jag kan lösa först.smasseman skrev:Det är så klart det är. Frågan är om du tycker det är ok att åka med mig, du har ju en sån där R1 och dom går farligt fort har jag läst.
Jag startar från vasavägen, utanför gamal posten men vi kan träffas utanför stan. Har du något förslag på vart vi ska?
@D-MAN 660: Posera vid donken på spacklad hoj med avbruten backspegel går bort
Jonnybravo skrev:Någon som ska lunchåka en sväng idag?
Jag utgår från sundbyberg...
*DanTheMan* skrev:När blir den beryktade Roller-Rundan av?? ...har hört rykten på stan att den blir hårresande
bikerwoman skrev:Varför inte? När sticker du, är jag för sent ute?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|