Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
smasseman skrev:
Onsdag 27/4 och/eller Torsdag 28/4
Någon som ska åka efter kl 18?
Blir nog regn på fredag och i helgen :huvet
så passa på nu :7peta
Kanske, om jag fått ihop hojjen och den går bra så kan jag nog hänga med en sväng. Varifrån bär det isåfall av?

smasseman

Snart är vi tillbaka igen :-/
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
CBR 600 -87
scud skrev:
Kanske, om jag fått ihop hojjen och den går bra så kan jag nog hänga med en sväng. Varifrån bär det isåfall av?

Det finns ingen plan, mer än att det ska åkas hoj i morrn. Jag utgår från city kl 18:00 sen vet jag inte mer.
Släng ihop din hoj så gör vi en plan i morrn.

@BW: Åk i morrn istället.

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
smasseman skrev:
Det finns ingen plan, mer än att det ska åkas hoj i morrn. Jag utgår från city kl 18:00 sen vet jag inte mer.

Kan inte åka i morrn...ska ha styrelsemöte här hemma mellan 18-20 ca.
Däremot kan jag på dagen i morrn om det är nån som har lust

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
smasseman skrev:

Var i city?
Hoppas kunna följa med....om det är ok?

/Jocke

smasseman

Snart är vi tillbaka igen :-/
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
CBR 600 -87
R1 wannabe skrev:
Var i city?
Hoppas kunna följa med....om det är ok?

/Jocke

Det är så klart det är. Frågan är om du tycker det är ok att åka med mig, du har ju en sån där R1 och dom går farligt fort har jag läst.
Jag startar från vasavägen, utanför gamal posten men vi kan träffas utanför stan. Har du något förslag på vart vi ska?

@D-MAN 660: Posera vid donken på spacklad hoj med avbruten backspegel går bort :död

Nobody

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
BMW S1000RR 2017
smasseman skrev:
Det är så klart det är. Frågan är om du tycker det är ok att åka med mig, du har ju en sån där R1 och dom går farligt fort har jag läst.
Jag startar från vasavägen, utanför gamal posten men vi kan träffas utanför stan. Har du något förslag på vart vi ska?

@D-MAN 660: Posera vid donken på spacklad hoj med avbruten backspegel går bort :död

*ironi mode on* Sånt e tufft ju! Alla och då menar jag alla kommer att tycka du är en yber grym lirare som kör som en galning. Dom kommer att avguda dig (måste jag säga att dom är 14 alla) :) *ironi mode off* Ähhh, spela roll, ett bra ställe och samlas på iaf och så bär det iväg gemensamt åt 2 olika håll :3freak

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
smasseman skrev:

Jag var tvungen att dra o jobba igår kväll, så med hojjen har inget hänt (om inte jultomten varit där o skruvat, men det är fortfarande långt till julafton så jag tvivlar). Jag får hänga på en annan dag helt enkelt. :4skrika

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
smasseman skrev:

Tyvärr går R1an bara fort med rätt förare......och det är INTE jag, så jag är glad om jag håller jämna steg med dej. Jag har dock fått lite problem hemma som jag får se om jag kan lösa först.

Jag gillar att åka överallt, vaxholm, slingerbulten, lännavägen osv. Det är bara bra om man får prova något nytt också.

Jag hör av mej här i tråden senast 1600 om jag kan följa med, har jag inte skrivit att jag kan följa med har frugan vunnit förhandlingen :(

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
*DanTheMan* skrev:
När blir den beryktade Roller-Rundan av?? ...har hört rykten på stan att den blir hårresande :eek:

Den kommer, det måste bli tillfäckligt varmt i backen. Vi kommer att behöva bästa möjliga fäste som över huvud taget går att få.

Rundan kommer att gå e i ett enormt högt tempo. Mycket mycket RR erfarenhet är ett måste för att hänga på. Gärna ett par säsonger i Veidec Trophy.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM