amullo
Italiensk Allroad
Tack för bra åkning. Bra tempo och bra val av vägar. Inte för tight och inte för öppet.
Jag dyker upp fler gånger.
njelger skrev:2301714Återigen en bra runda.
amullo skrev:2301781Tack för bra åkning. Bra tempo och bra val av vägar. Inte för tight och inte för öppet.
TinaTjejen skrev:2301830Tråkigare har man haft, mindre vilsen har man definitivt varit och fy fan vad farligt det är att köra på gata. (första svängen sen i maj tror jag)
Den där Bogesundsvägen är ju klart överskattad, vilket ju även kan bero på att jag inte hittar på den. Jag tyckte den gav mer spänning än vad jag beställt, med bl.a. bilar på min sida.
Bra jobbat ändå av reiseleter att hålla samman grupperna
TwinSucker skrev:2299776Måste livet vara fyllt av jobb, jobb och ännu mera jobb
Det ser ju ut att bli en massa trevliga människor kväll... äsch, jag går och drar nåt gammalt över mig
TinaTjejen skrev:2301830Tråkigare har man haft...
*Jag har kanske kört på nån enstaka av de där vägarna EN gång=vilsen, (medans övriga gruppen galant susade fram funderade jag på åt vilket håll vägen skulle vika av efter nästa krön)Kapten Blåskägg skrev:2301836
Vilsen? Vad hände? Hit med kritiken så ska vi ta oss i kragen
Haha, nej Bogan är ju för fan underskattad
Då kommer du väl med fler gånger, så du får träna in Bogan lite.
Jag är ju inte så snabb än men börjar kunna den rätt ok, tycker den är en av de bästa vägarna. Men man får fan hålla sin sida om man är rädd om livet
Tack!
Vill också passa på att framföra(från hela manliga skaran tror jag) att det var trevligt med lite sjyssta kex på onsdagskörningen
Ingenting är ju omöjligtd1ce skrev:2301875Dåså, bara att dyka upp nästa onsdag också
-@ndreas
TinaTjejen skrev:2301880
Ingenting är ju omöjligt
Kul med lite fler SRAD:ar i sällskapet
TinaTjejen skrev:2301880.....trevligt Tinababbel........
Jag får väl parkera mig i långsam-gruppen nästa gång så de inte behöver vänta så förbenat mycket.
d1ce skrev:2301931
Visst är det, och även om man inte är särskilt snabb känner man sig som blixten på gixxern när man ser kaptenblåbär, ehm, eller vad han heter...
-@ndreas
Jag hade ju tänkt det, men så sa fabbo Bike att jag skulle ju åka i snabb gruppKapten Blåskägg skrev:2301978Du får åka med fabbo Jensa nästa gång
Föreslår att vi kallar min grupp för "medel" nästa gång, känns bättre för egot att leda en sån. Att det sen inte finns nån "långsam" är inget vi behöver diskutera
Och mej.Kapten Blåskägg skrev:2301981Hur fan kan man vara så moppsig i unga år, är du släkt med Biifer eller?
EPO skrev:2301938
TinaTjejen skrev:2301982
Har fabbo gått på grund än?
TinaTjejen skrev:2301982Jag hade ju tänkt det, men så sa fabbo Bike att jag skulle ju åka i snabb grupp
TinaTjejen skrev:2301982Jag hade ju tänkt det, men så sa fabbo Bike att jag skulle ju åka i snabb grupp
Retep skrev:2301980Härlig tur i numera sedvanlig onsdagsanda
Hade polisen försökt bötfälla oss så hade det väl blivit tidernas massflykt
Kapten Blåskägg skrev:Ja, hade de fått nys på bansträckningen eller vad fan gjorde de där ute i "skogen"
Kapten Blåskägg skrev:2301981Hur fan kan man vara så moppsig i unga år, är du släkt med Biifer eller?
Din fru är en elak jävel va?Kapten Blåskägg skrev:2301985
6000 bryggtimmar och inte ens i närheten
semper skrev:2301153Ja det va najs, förutom 2 saker....... getingen som fick för sig åka snålskjuss i mitt skinställ och sen tacka mig genom att sticka mig... och att vi följde efter fel nisse i raketfart från gottröra macken, men rimbo e också fint
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|