Nursey skrev:2302082Satt just o skröt i Ullis GB om att jag inte hade någon nackspärr alls men så vände jag på huvudet och faaan vad det stramar . Jag vill ha en hoj med kåpor nuu..
Cyren skrev:2302117Det var en perfekt runda! gick till och med att hänga med i slutet av långsama gruppen med 15 häst Väldigt roligt och välorganiserat
HAHa du hade "förmånen" att köra bakom mig, hoppas det inte var för jobbigtnjelger skrev:2302134Överskattat. Bygg en bred nacke istället. Snyggt
Lätt! Bara på rakorna vi kunde "smita"
Lord Adrian skrev:2302059Än en gång stort tack till alla, och med tyngdpunkt på das reiseleiters!
TinaTjejen skrev:2302043Din fru är en elak jävel va?
Cyren skrev:2302117Det var en perfekt runda! gick till och med att hänga med i slutet av långsama gruppen med 15 häst Väldigt roligt och välorganiserat
Nursey skrev:2302082.....blabla.....dåliga bortförklaringar....blabla....
Kapten Blåskägg skrev:2302145Aah, El Lordo
Cool med bilder, tack själv!!!
Jag minns inte Men jag kör med backspegeln vinklad framåt så jag inte ska störas av bakomvarande så jag märkte inte av dig allsLord Adrian skrev:2302152Var det dig jag gasade om i en lång uppförsbacke? Hoppas du inte "tog illa upp"? Jag gillar att vrida på ut ur kurvorna (även om jag är för feg för att satsa in i dom ännu), så jag var på upp i ditt bakdäck ett par gånger...
Kapten Blåskägg skrev:2302171Kungligt med 4 mil extra mitt i natten, var väl precis vad ni behövde
Om du tar bort läppglansen ur stöveln kanske du får ner en karta
Nursey skrev:2302182Nu skall vi inte kaxa oss så mycket här gubbe lilla. Det finns IIINGEN anledning att kompromissa på bimboismen bara för att man inte har fickor på stället. Ett läppglans får plats hur bra som helst i stöveln (iallafall tills jag har råd att köpa nya snygga stövlar).
Hade stövlarna varit stolek 40 och inte 39 hade jag tagit med fönen, rullborsten OCH pudretsamtögonskugganförattintenämnamascaranochglitterROOOUGET
Nursey skrev:2302182Nu skall vi inte kaxa oss så mycket här gubbe lilla. Det finns IIINGEN anledning att kompromissa på bimboismen bara för att man inte har fickor på stället. Ett läppglans får plats hur bra som helst i stöveln (iallafall tills jag har råd att köpa nya snygga stövlar).
Hade stövlarna varit stolek 40 och inte 39 hade jag tagit med fönen, rullborsten OCH pudretsamtögonskugganförattintenämnamascaranochglitterROOOUGET
Cyren skrev:2302178Jag minns inte Men jag kör med backspegeln vinklad framåt så jag inte ska störas av bakomvarande så jag märkte inte av dig alls
jag själv var uppe i bakdäcket på nån yamaha, först på nån liten väg, sen på bogan också Sen kom njegler och körde om både mig och han jag ville också!
Kapten Blåskägg skrev:2302194Kvinnor+lokalsinne=guldfisk
Cyren skrev:2302178Jag minns inte Men jag kör med backspegeln vinklad framåt så jag inte ska störas av bakomvarande så jag märkte inte av dig alls
jag själv var uppe i bakdäcket på nån yamaha, först på nån liten väg, sen på bogan också Sen kom njegler och körde om både mig och han jag ville också!
Ullis skrev:2302207Fi faaaaaaaaaaaaaanN....skulle ALDRIG lagt ordet GULDFISK i Din mun
Du kommer att "spela" sönder det värre än Radio RIX
( fast det ÄR en bra jämförelse)
Lord Adrian skrev:2302196
Då var det säkert den andra skitrakan...nåja jag kompenserade med att vinka förbi honom på Bogan när jag tabbat mig och kom lite för nära kanten i en vänsterböj....Var lika bra att släppa förbi och tagga ner lite
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|