Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Mera!!!

Bifogat

• PICT1743.jpg
    PICT1743.jpg
    113.9 KB · Visningar: 68
  • PICT1744.jpg
    PICT1744.jpg
    85.1 KB · Visningar: 66
  • PICT1745.jpg
    PICT1745.jpg
    117.1 KB · Visningar: 73
  • PICT1748.jpg
    PICT1748.jpg
    112.1 KB · Visningar: 69
  • PICT1747.jpg
    PICT1747.jpg
    113.4 KB · Visningar: 65
  • PICT1746.jpg
    PICT1746.jpg
    106.2 KB · Visningar: 75

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
And even more....

Bifogat

• PICT1749.jpg
    PICT1749.jpg
    94 KB · Visningar: 57
  • PICT1750.jpg
    PICT1750.jpg
    83 KB · Visningar: 61
  • PICT1751.jpg
    PICT1751.jpg
    138.6 KB · Visningar: 74
  • PICT1755.jpg
    PICT1755.jpg
    105.1 KB · Visningar: 102
  • PICT1754.jpg
    PICT1754.jpg
    109.8 KB · Visningar: 70
  • PICT1753.jpg
    PICT1753.jpg
    76.9 KB · Visningar: 66

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
va faaan? Tar det aldrig slut :confused:

Bifogat

• PICT1757.jpg
    PICT1757.jpg
    117.4 KB · Visningar: 70
  • PICT1758.jpg
    PICT1758.jpg
    105.5 KB · Visningar: 73
  • PICT1759.jpg
    PICT1759.jpg
    99 KB · Visningar: 66
  • PICT1761.jpg
    PICT1761.jpg
    78.3 KB · Visningar: 61
  • PICT1762.jpg
    PICT1762.jpg
    89.5 KB · Visningar: 60
  • PICT1763.jpg
    PICT1763.jpg
    92.4 KB · Visningar: 53

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jo, äntligen....ingen höjdar kvalitet på bilderna, tack vare att avkomman dängt kameran i backen ett par gånger :fatta!

Bifogat

• PICT1765.jpg
    PICT1765.jpg
    95.4 KB · Visningar: 77
Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Det var verkligen askul. Tack alla. Har en del bilder men jag har inget internet på datorn hemma ännu (tack för den bredbandsbolaget) så jag kan inte lägga upp dem ännu. tog en hel del i farten innan jag kom på att det kanske är bättre att satsa på att hålla ögonen på vägen.

Ullis..jag har inte varit i Sverige på länge..jag ville bara försäkra mig om att Arlanda sträckan forfarande såg ut som den skulle :gnissla (Man kan ju tydligt se detta genom svart visir och i 160km/h klockan halv ett på natten...på en gathoj).

Satt just o skröt i Ullis GB om att jag inte hade någon nackspärr alls men så vände jag på huvudet och faaan vad det stramar :rofl . Jag vill ha en hoj med kåpor nuu.. :huvet

Kul med avrundningen på Sveavägen efteråt. Är dock ganska zombie idag..små flickor måste gå o lägga sig tidigare :tungan

Jag har inget emot att åka sist sådär, det är nog lika bra om det skulle bli marksyningar..zi nörse at the end :)

Jag höll på att syna en Saabs stötfångare..iiiih

Last edited by a moderator:

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
Det var en perfekt runda! gick till och med att hänga med i slutet av långsama gruppen med 15 häst :banana Väldigt roligt och välorganiserat :Bugar

njelger

Guest
Nursey skrev:
2302082 Satt just o skröt i Ullis GB om att jag inte hade någon nackspärr alls men så vände jag på huvudet och faaan vad det stramar :rofl . Jag vill ha en hoj med kåpor nuu.. :huvet

Överskattat. Bygg en bred nacke istället. Snyggt :hihi

Cyren skrev:
2302117 Det var en perfekt runda! gick till och med att hänga med i slutet av långsama gruppen med 15 häst :banana Väldigt roligt och välorganiserat :Bugar

Lätt! Bara på rakorna vi kunde "smita" :D

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
njelger skrev:
2302134 Överskattat. Bygg en bred nacke istället. Snyggt :hihi

Lätt! Bara på rakorna vi kunde "smita" :D
HAHa :D du hade "förmånen" att köra bakom mig, hoppas det inte var för jobbigt :hihi

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Cyren skrev:
2302117 Det var en perfekt runda! gick till och med att hänga med i slutet av långsama gruppen med 15 häst :banana Väldigt roligt och välorganiserat :Bugar

Var det dig jag gasade om i en lång uppförsbacke? Hoppas du inte "tog illa upp"? Jag gillar att vrida på ut ur kurvorna (även om jag är för feg för att satsa in i dom ännu), så jag var på upp i ditt bakdäck ett par gånger... :)

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Nursey skrev:
2302082 .....blabla.....dåliga bortförklaringar....blabla....

Kungligt med 4 mil extra mitt i natten, var väl precis vad ni behövde :hihi
Om du tar bort läppglansen ur stöveln kanske du får ner en karta :pannkyss

Cyren skrev:

Cool med lite skitrakor på gruppkörningarna, tryggar återväxten :tummenupp

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Kapten Blåskägg skrev:
2302145 Aah, El Lordo :)
Cool med bilder, tack själv!!!

heh, den ömma hustrun satt mest och himlade med ögonen när jag hade bildvisning och livligt berättad genomgång av rundan igår kväll... :rolleyes:

Jag får nästan be om ursäkt för att jag bara smet iväg från Vaxholm utan att tacka för trevlig tur.... :Bugar

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
Lord Adrian skrev:
2302152 Var det dig jag gasade om i en lång uppförsbacke? Hoppas du inte "tog illa upp"? Jag gillar att vrida på ut ur kurvorna (även om jag är för feg för att satsa in i dom ännu), så jag var på upp i ditt bakdäck ett par gånger... :)
Jag minns inte :näsblod Men jag kör med backspegeln vinklad framåt så jag inte ska störas av bakomvarande så jag märkte inte av dig alls :tummenupp

jag själv var uppe i bakdäcket på nån yamaha, först på nån liten väg, sen på bogan också :gnissla Sen kom njegler och körde om både mig och han :huvet jag ville också! :4skrika

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Kapten Blåskägg skrev:
2302171 Kungligt med 4 mil extra mitt i natten, var väl precis vad ni behövde :hihi
Om du tar bort läppglansen ur stöveln kanske du får ner en karta :pannkyss

Nu skall vi inte kaxa oss så mycket här gubbe lilla. Det finns IIINGEN anledning att kompromissa på bimboismen bara för att man inte har fickor på stället. Ett läppglans får plats hur bra som helst i stöveln (iallafall tills jag har råd att köpa nya snygga stövlar).
Hade stövlarna varit stolek 40 och inte 39 hade jag tagit med fönen, rullborsten OCH pudretsamtögonskugganförattintenämnamascaranochglitterROOOUGET :tungan

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Nursey skrev:
2302182 Nu skall vi inte kaxa oss så mycket här gubbe lilla. Det finns IIINGEN anledning att kompromissa på bimboismen bara för att man inte har fickor på stället. Ett läppglans får plats hur bra som helst i stöveln (iallafall tills jag har råd att köpa nya snygga stövlar).
Hade stövlarna varit stolek 40 och inte 39 hade jag tagit med fönen, rullborsten OCH pudretsamtögonskugganförattintenämnamascaranochglitterROOOUGET :tungan

Kvinnor+lokalsinne=guldfisk :tungan

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Nursey skrev:
2302182 Nu skall vi inte kaxa oss så mycket här gubbe lilla. Det finns IIINGEN anledning att kompromissa på bimboismen bara för att man inte har fickor på stället. Ett läppglans får plats hur bra som helst i stöveln (iallafall tills jag har råd att köpa nya snygga stövlar).

:D Fick just en mental bild av Nursey på Bogan, med ena handen på styret, vänster knä i backen och bättrandes sminket med vänster hand och ett öga i back(smink)spegeln.... :hihi

Cyren skrev:
2302178 Jag minns inte :näsblod Men jag kör med backspegeln vinklad framåt så jag inte ska störas av bakomvarande så jag märkte inte av dig alls :tummenupp

jag själv var uppe i bakdäcket på nån yamaha, först på nån liten väg, sen på bogan också :gnissla Sen kom njegler och körde om både mig och han :huvet jag ville också! :4skrika

Då var det säkert den andra skitrakan...nåja jag kompenserade med att vinka förbi honom på Bogan när jag tabbat mig och kom lite för nära kanten i en vänsterböj....Var lika bra att släppa förbi och tagga ner lite :hihi

EPO

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
BMW
Cyren skrev:
2302178 Jag minns inte :näsblod Men jag kör med backspegeln vinklad framåt så jag inte ska störas av bakomvarande så jag märkte inte av dig alls :tummenupp

Hoppas att jag inte låg i vägen som en stopklosssss framför dig när vi stack i från Statoil-macken. Men det var faktiskt den långsamma gruppen vi körde i. Så det så. Sluta stressa.

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Ullis skrev:
2302207 Fi faaaaaaaaaaaaaanN....skulle ALDRIG lagt ordet GULDFISK i Din mun :4skrika

Du kommer att "spela" sönder det värre än Radio RIX

( fast det ÄR en bra jämförelse) :3freak

:rofl
Nej det skulle jag aldrig göra, varför tror du det :va

Lord Adrian skrev:
2302196
Då var det säkert den andra skitrakan...nåja jag kompenserade med att vinka förbi honom på Bogan när jag tabbat mig och kom lite för nära kanten i en vänsterböj....Var lika bra att släppa förbi och tagga ner lite :hihi

Hög mognadsgrad, var rädd om den :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...