Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Kapten Blåskägg skrev:
2302244

Hög mognadsgrad, var rädd om den :tummenupp

:tomten Det är mognadsgraden som gjort att jag "vågade" börja köra igen efter 12 års frånvaro. Lägger ingen prestige alls i körningen utan kör för att det är SÅ förbannat roligt!

Såg att du bor i närheten (nåja), hojta gärna till om du vill ha sällskap på nån spontantur här på södersidan, jag lurar lite på en korttur med fika nånstans till kvällen...

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
njelger skrev:
2301989 Följde du efter ner i diket också? :hihi
Nej vet du va.. lite självbevarelsedrift har jag faktiskt:nicka

Kapten Blåskägg skrev:
2302145

Nu har jag några sköna svar till dig breeeewden, men risk för banning gör att jag klädsamt avstår :)
Tinatjejen - Blåmustachen
1 - 0

:banana

Kapten Blåskägg skrev:
2302244

Hög mognadsgrad, var rädd om den :tummenupp
Ja! Den är utrotningshotad!

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Lord Adrian skrev:
2302196 :D Fick just en mental bild av Nursey på Bogan, med ena handen på styret, vänster knä i backen och bättrandes sminket med vänster hand och ett öga i back(smink)spegeln.... :hihi

:yoparty Rock n Roll :yoparty
Har ju bara speglarna för sminket..annars är de onödigt vindmotstånd :rofl

Kapten Blåskägg skrev:
2302194 Kvinnor+lokalsinne=guldfisk :tungan

Du kapten..jag erkänner vilken dag som helst att jag har FÄRRE hjärnceller än en guldfisk :D (hittade ju hem från Dublin SJÄLV på hojen så det är inte alldelles illa pinkat för en guppy :tungan )
Men det är VAD man använder dom till som räknas :rock

Last edited by a moderator:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Nursey skrev:
2302307 :yoparty Rock n Roll :yoparty
Har ju bara speglarna för sminket..annars är de onödigt vindmotstånd

:hihi Nåja...I våra hastigheter i kön på "medelgruppen" (bra så Mon Capitain?;) ) är nog inte vindmotståndet ens en faktor i beräkningen.... :rofl

PS: vovven hälsar... :)

Bifogat

• PICT1778.jpg
    PICT1778.jpg
    59.6 KB · Visningar: 66

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Lord Adrian skrev:
2302283
Såg att du bor i närheten (nåja), hojta gärna till om du vill ha sällskap på nån spontantur här på södersidan, jag lurar lite på en korttur med fika nånstans till kvällen...

I will, funkar dock ej ikväll :gnissla

TinaTjejen skrev:
2302286
Tinatjejen - Blåmustachen
1 - 0
:banana

Fakkit :huvet
Hämnd inom kort :yoparty

Nursey skrev:
2302307
Du kapten..jag erkänner vilken dag som helst att jag har FÄRRE hjärnceller än en guldfisk :D (hittade ju hem från Dublin SJÄLV på hojen så det är inte ialla pinkat för en guppy :tungan )
Men det är VAD man använder dom till som räknas :rock

Tvärtom babe, du är smart som fan men fokuserar på fel saker.....typ läppglans :hihi

Lord Adrian skrev:
2302327 :hihi Nåja...I våra hastigheter i kön på "medelgruppen" (bra så Mon Capitain?;)

Aaah, genast bättre :tummenupp

BTW, spamming after race is the shit :fakta

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Kapten Blåskägg skrev:
2302348 I will, funkar dock ej ikväll :gnissla

Aaah, genast bättre :tummenupp

BTW, spamming after race is the shit :fakta

Scheisse! jag är ju åksugen som faaan. Blev ju mersmak efter gårdagen.

Förslag: Vi skippar "mellan" och döper oss hädanefter till "semisnabba" :yoparty :hihi

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Lord Adrian skrev:
2302327 :hihi Nåja...I våra hastigheter i kön på "medelgruppen" (bra så Mon Capitain?;) ) är nog inte vindmotståndet ens en faktor i beräkningen.... :rofl

PS: vovven hälsar... :)

Tack :) hälsa vovven tebax
Nu menade jag inte vindmotståndet på vår tur..utan det på väg dit och på väg hem då jag drog på så det stog härliga till. Hoppas att det inte var några laserpickor i buskarna :gnissla

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
EPO skrev:
2302241 Hoppas att jag inte låg i vägen som en stopklosssss framför dig när vi stack i från Statoil-macken. Men det var faktiskt den långsamma gruppen vi körde i. Så det så. Sluta stressa.
Har inget minne av att jag låg bakom en kawa 10 :va Men om du upplevde det som om att jag stressade så får jag me om ursäkt för det. :rodnar
Jag måste ha bra fart genom kurvorna, annars får jag inte upp farten på rakorna :huvet

Krille-666

Trogen galning
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
KTM 660 SMC -04
Cyren skrev:
2302443 Har inget minne av att jag låg bakom en kawa 10 :va Men om du upplevde det som om att jag stressade så får jag me om ursäkt för det. :rodnar
Jag måste ha bra fart genom kurvorna, annars får jag inte upp farten på rakorna :huvet

hahaha blir stressad av en 125a , bra jobbat cyren!!! :rofl :rofl :rofl :rofl

Don Tomaso

Mille modificato
Gick med
20 May 2004
Hoj
Hojlös men hjärtat klappar aprilia
He he här e pajkastningen igång ser jag! :D
Får sent om sider stämma in i lovsången om gårdagens runda! :tummenupp
Jag tog tempo i medelsnabba då jag hade spettan bakpå.
Tempot var såpass bra att spettan (Valkirija) me nytaget körkort
förmodligen gasar själv me sitt monster nästa onsdag! :banana
Har väl 20-talet bilder från kvällen som jag ska försöka ladda
upp här...

Ps. Kapten, kanske stanna liite längre in på vägarna efter en korsning emellanåt,
inte så kul att stå mitt i eller me bakhjulet ute på vägen man just
lämnat för de som e sist? :gnissla Inte lätt o bedöma me så många hojar i släptåg iofs. :) Ds.

EPO

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
BMW
Lugn som en filbunke

Cyren skrev:
2302443 Har inget minne av att jag låg bakom en kawa 10 :va Men om du upplevde det som om att jag stressade så får jag me om ursäkt för det. :rodnar

Lugna puckar :tummenupp , kände inte av någon stress åt något håll. Varken egen eller påkallad av någon annan. Så du har inte stressat mig.

Men jag har för mig för mig att jag hade en 125 bakom mig när vi stack från macken :confused:. Vad var det för hoj du hade framför dig när du åkte från macken :confused: För jag har för mig, att efter vi kört ca 10min - 15min, så hade jag helt plötsligt en gul VFR 800 bakom mig. :3freak

Hugget som stucket, så länge man har det kul så är det kul. :banana

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
Krille-666 skrev:
2302453 hahaha blir stressad av en 125a , bra jobbat cyren!!! :rofl :rofl :rofl :rofl
Dig såg jag allt på väg från vaxholm!

EPO skrev:
2302493 Lugna puckar :tummenupp , kände inte av någon stress åt något håll. Varken egen eller påkallad av någon annan. Så du har inte stressat mig.

Men jag har för mig för mig att jag hade en 125 bakom mig när vi stack från macken :confused:. Vad var det för hoj du hade framför dig när du åkte från macken :confused: För jag har för mig, att efter vi kört ca 10min - 15min, så hade jag helt plötsligt en gul VFR 800 bakom mig. :3freak

Hugget som stucket, så länge man har det kul så är det kul. :banana
Kan nog ha varit norton på sin dt125a, jag låg långt bak i fältet efter den macken om det är gottröra vi pratar om. Tror jag låg bakom en yamaha, av något slag

Whoopass

Medlem
Gick med
3 Jul 2004
Hoj
Busaberg 650-08 954 RR /GSXR 1000 K6 / RD350
Tja! misstänker att de va de här bröö gänget som vi möte i går i någonstans i norrort! grymt kul med så många hojar ute på vägarna!
men ni lär nog öva på era kurvtagningar ni genar ganska bra fast ni har möte (Inge mig i mot men jag vet att de fans dom som tyckte de)!!!!!
En som genar i kurvan å en som hasar, Å så har vi en :argpådato , Aj aj inget vi vill se!!
men trevligt va de i alle fall!!!! :tummenupp

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Don Tomaso skrev:
2302488 He he här e pajkastningen igång ser jag! :D
Får sent om sider stämma in i lovsången om gårdagens runda! :tummenupp
Jag tog tempo i medelsnabba då jag hade spettan bakpå.
Tempot var såpass bra att spettan (Valkirija) me nytaget körkort
förmodligen gasar själv me sitt monster nästa onsdag! :banana
Har väl 20-talet bilder från kvällen som jag ska försöka ladda
upp här...

Ps. Kapten, kanske stanna liite längre in på vägarna efter en korsning emellanåt,
inte så kul att stå mitt i eller me bakhjulet ute på vägen man just
lämnat för de som e sist? :gnissla Inte lätt o bedöma me så många hojar i släptåg iofs. :) Ds.

Tack själv, kul att ni var med. Kexet på egen hoj nästa gång :tummenupp

Bra synpunkt där, fick den av några fler igår. Känns som man kör in en halv kilometer, ändå blir det trångt på slutet men bättring kommer nästa gång.

Whoopass skrev:
2302561 Tja! misstänker att de va de här bröö gänget som vi möte i går i någonstans i norrort! grymt kul med så många hojar ute på vägarna!
men ni lär nog öva på era kurvtagningar ni genar ganska bra fast ni har möte (Inge mig i mot men jag vet att de fans dom som tyckte de)!!!!!
En som genar i kurvan å en som hasar, Å så har vi en :argpådato , Aj aj inget vi vill se!!

Kapten utlovar mer "moralsnack" till gruppen innan nästa start :)

Krille-666

Trogen galning
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
KTM 660 SMC -04
Whoopass skrev:
2302561 Tja! misstänker att de va de här bröö gänget som vi möte i går i någonstans i norrort! grymt kul med så många hojar ute på vägarna!

jo men kör du på 2 hjul så är det mycket lättare i svängarna vid möte! :rofl

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Nursey skrev:
2302522 Pillowtalk på SH :hihi

Pillowtalk/spamming är mycket roligare än att gnida bort en dryg generation av diverse flygfän från hjälm och kåpor... :gnissla Dessutom snöt jag ut resterna av ett par knott igår efter rundan :skrämd Lord Adrian har nu lärt sig att man inte ska köra med visiret på glänt i insektsrika territorier :rodnar

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S