Kapten Blåskägg
Ny medlem
Tusen tack till er som fixat alla bilder, kul som fan att kolla på
Det är ju helt sjukt vad många vi var
Det är ju helt sjukt vad många vi var
Freddan-84 skrev:2303407äre ingen som äger en hoj jävel i sthlm eller? fan ja hör bara samåkningar utanför sthlm *tjurar* om de är några eller nån som vill åka lite så finns ja....
ladbol skrev:2303917Sist jag var i Järfälla tyckte jag inte det låg så där Väldigt c entralt
Don Tomaso skrev:2302753Onsdagsåkabilder 060712!
Ev.regplåtar retuschade!
PM:a till meg om nån inte vill va me på bild!
njelger skrev:2304636Kul kille. Verkar iofs inte vara läskunnig. Han vill åka inne i stan eller i järfälla? Bara inte start i Upplands-Väsby?
Bikerbitch skrev:2304755Åh, det är såna här bilder som gör att man vill dra ut och köra gathoj med alla roliga och trevliga människor
Kapten Blåskägg skrev:2304843
Det var stekarcoolers hela kvällen
Blåbäret brukar vara upptagen med att leka farfar på helgerna.. Han är ju rätt gammal vettu.d1ce skrev:2305066Kapten vindskygg ska inte ut och åka någe i helgen då? Vore fint att lägga några mil.
-@ndreas
Biifer skrev:2305089Blåbäret brukar vara upptagen med att leka farfar på helgerna.. Han är ju rätt gammal vettu.
Biifer skrev:2305089Blåbäret brukar vara upptagen med att leka farfar på helgerna.. Han är ju rätt gammal vettu.
MEN
Jag och xfader funderar på en tur på lördag. Donken i U-Väsby kl:11:00.
Siktar på 30mil+ och att vara tillbaka innåt stan igen klockan cirkus gurka 18:00.
Fint tempo, alla är välkomna.
Kapten Blåskägg skrev:2304843
Hur vore det om du smörade till dig en bakpåplats hos nån hormonstinn fortåkare tills på ons?
d1ce skrev:2305109
-@ndreas
Nursey skrev:2305133Kapten Vindskygg...vad snackade du om att köra redan kl 18 nästa vecka? Är det något som kommer införas? Då får jag nog möta er på Sveavägen efteråt. Jag hållar hamburgarna varma tills ni kommer
Bikerbitch skrev:2305143Jag har ju kvar min gathoj, så det är inga problem. Det enda är att jag är så jävla rädd när jag kör gata eftersom jag är van vid banans asfalt
Åka bakpå blir det nog inte tal om, det är ännu värre att inte ha någon kontroll själv
Freddan-84 skrev:2305229ja får väl läsa och se va ni alla andra skriver då så får man se om man kan hasa sig dit
Freddan-84 skrev:2305229ja får väl läsa och se va ni alla andra skriver då så får man se om man kan hasa sig dit
Biifer skrev:2305089Jag och xfader funderar på en tur på lördag. Donken i U-Väsby kl:11:00. Siktar på 30mil+ och att vara tillbaka innåt stan igen klockan cirkus gurka 18:00.
Alltså ni får sluta upp med detta folkölsdrickande!Stockel skrev:2305462Ahh en långrunda Jag är sugen men det beror på hur kvällen blir. Vänta inte på mig.
Biifer skrev:2305089
Jag och xfader funderar på en tur på lördag. Donken i U-Väsby kl:11:00.
Siktar på 30mil+ och att vara tillbaka innåt stan igen klockan cirkus gurka 18:00.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |