Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Fanken vad ragge ser bekymrad ut på bilden från donken... :D

Man undrade ju var det var för sjuka som höll Kapten B.... ur sadeln den här gången. Man undrade ju om det kunde gå ännu mer utför med honom :va ... och det kunde det ju :rolleyes:

edit: Mina bilder inklusive hojen som fattas

Bifogat

• sh1.JPG
    sh1.JPG
    94.1 KB · Visningar: 67
  • sh2.JPG
    sh2.JPG
    95.4 KB · Visningar: 45
  • sh2_fake.JPG
    sh2_fake.JPG
    107.5 KB · Visningar: 57
Last edited:

OJAK

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2005
Hoj
Mille
Den turen satt förbannat fint!
Tyckte fille600:s tempo var väl avvägt också, lagom utmanande för säsongen, men aldrig hjärtat i halsgropen.
Ni lär nog se mig igen vad det lider!
Nu ska jag krypa till kojs med kartboken och försöka klura ut vart vi var :)

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ser superskönt ut det där! Vilken söndag ni verkar ha haft! Kul att se att onsdagsgänget är igång igen och dammar av roslagsvägarna till jag kan delta! :)
/J

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Man undrade ju var det var för sjuka som höll Kapten B.... ur sadeln den här gången. Man undrade ju om det kunde gå ännu mer utför med honom :va ... och det kunde det ju :rolleyes:

edit: Mina bilder inklusive hojen som fattas

Skönt att du fick med Kaptenens hoj på sista kortet, med tanke på att ägaren och även kanske hojjen var fyllsjuk. :tuttar

Har även med honom i luren på något av korten. Så visst var han med på Söndagsturen lite iallafall. Dock inte fysiskt.. Han var väl tvungen att stå hemma och fila bort fegranden på däcken.:hihi :arsele

Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Skönt att du fick med Kaptenens hoj på sista kortet, med tanke på att ägaren och även kanske hojjen var fyllsjuk. :tuttar

Har även med honom i luren på något av korten. Så visst var han med på Söndagsturen lite iallafall. Dock inte fysiskt.. Han var väl tvungen att stå hemma och fila bort fegranden på däcken.:hihi :arsele

Men det var ju faaaaaaaaaaaaaaaaaan vilket tjat :D
Visste inte att ni var så duktiga att ni aldrig missbedömt ett spritintag en smula :arsele

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Visste inte att ni var så duktiga att ni aldrig missbedömt ett spritintag en smula :arsele

Mmm, räkna med att vi som var med inte glömmer det i första stund. :tungan

Tror nog inte det var en missbedömning på en smula,,, Snarare en hel LIMPA!!:gnissla

EVOVII

Medlem
Gick med
19 Feb 2007
Hoj
2012 Yamaha XT660R
Tack för en skön uppvärmningsrunda! Första gången för mig på den sträckan, vilket också märktes.... Men definitivt inte den sista :yoparty

EVOVII mötte upp i Vaxholm och brölade hela vägen hem :D

PS. Jag antar att det bara var eliten som vågade sig ut idag... :tungan DS.

Jag kan ju försöka skylla på att tjejen sa att jag måste städa hemma eftersom hon fyllt år och vi skulle ha gäster igår kväll ;) Eller så kan jag säga som det var att det var under +3 grader på termometern straxt efter 11 när jag hade tänkt att åka :D Men nu hann jag med att både städa hemma och sopa grus på gatan innan jag åkte så :tuttar blev glad. Dock blev det väldigt behagligt fram på eftermiddagen och jag ser fram emot nästa tur om vädret är med oss.

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)

Snälla farbror!
Sånna misstag åstadkommer enbart rookies!

Jag hade en bild av dig som en rutinerad farbror..
Men men!

Skylla på bakfylla andra svängen..
Och förkylning första svängen..
WTF!!

Sittkissare där!! :D

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Man undrade ju var det var för sjuka som höll Kapten B.... ur sadeln den här gången.

Okej då Ragge, en kort resumé för din skull:

En av gummans bästa kompisar och min bästa kompis har på nåt sätt lyckats bli kära i varandra, hur roligt som helst.
I lördags var vi några som var ditbjudna och jag såg framför mig en helt vanlig och städad normalsvensk parmiddag, fattade iofs misstanke redan på fm när värden ringde och klargjorde att det skulle drickas ordentligt med sprit. 4-5 glas vin till maten, en liter gin på 3 man efter maten, inga konstigheter. Sen åkte ett par hem och det var då det började spåra ur, kompisen och jag fyllkörde hans coola kaffemaskin i köket och delade en halvliter punsch medan tjejerna satt och babblade i vardagsrummet och där har vi felet. Man kan inte lämna två grabbar själv med ett fullt barskåp, vi måste övervakas…..lite som att lägga fram 5 kg leverpastej till en Schäfer och tro att det ska finnas nåt kvar när man kommer tbx.

Hur som helst så kom det fram en flaska till som enligt utsago skulle innehålla en ovanlig punsch, själv är jag dock rätt övertygad om att det var strårom för det var starkt så in i h-e, liksom sved i halsen. Var dock för laddat för att protestera så vi tog ett par borrar ur den och det var spiken i kistan, fy HELVETE vad dålig jag var igår…..aldrig mer säger jag bara!!!

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
Okej då Ragge, en kort resumé för din skull:

En av gummans bästa kompisar och min bästa kompis har på nåt sätt lyckats bli kära i varandra, hur roligt som helst.
I lördags var vi några som var ditbjudna och jag såg framför mig en helt vanlig och städad normalsvensk parmiddag, fattade iofs misstanke redan på fm när värden ringde och klargjorde att det skulle drickas ordentligt med sprit. 4-5 glas vin till maten, en liter gin på 3 man efter maten, inga konstigheter. Sen åkte ett par hem och det var då det började spåra ur, kompisen och jag fyllkörde hans coola kaffemaskin i köket och delade en halvliter punsch medan tjejerna satt och babblade i vardagsrummet och där har vi felet. Man kan inte lämna två grabbar själv med ett fullt barskåp, vi måste övervakas…..lite som att lägga fram 5 kg leverpastej till en Schäfer och tro att det ska finnas nåt kvar när man kommer tbx.

Hur som helst så kom det fram en flaska till som enligt utsago skulle innehålla en ovanlig punsch, själv är jag dock rätt övertygad om att det var strårom för det var starkt så in i h-e, liksom sved i halsen. Var dock för laddat för att protestera så vi tog ett par borrar ur den och det var spiken i kistan, fy HELVETE vad dålig jag var igår…..aldrig mer säger jag bara!!!

Måste vara fyllkörning av kaffemaskinen som gjorde farbrorn sjuk eller?? :gnissla

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras