Okej då Ragge, en kort resumé för din skull:
En av gummans bästa kompisar och min bästa kompis har på nåt sätt lyckats bli kära i varandra, hur roligt som helst.
I lördags var vi några som var ditbjudna och jag såg framför mig en helt vanlig och städad normalsvensk parmiddag, fattade iofs misstanke redan på fm när värden ringde och klargjorde att det skulle drickas ordentligt med sprit. 4-5 glas vin till maten, en liter gin på 3 man efter maten, inga konstigheter. Sen åkte ett par hem och det var då det började spåra ur, kompisen och jag fyllkörde hans coola kaffemaskin i köket och delade en halvliter punsch medan tjejerna satt och babblade i vardagsrummet och där har vi felet. Man kan inte lämna två grabbar själv med ett fullt barskåp, vi måste övervakas…..lite som att lägga fram 5 kg leverpastej till en Schäfer och tro att det ska finnas nåt kvar när man kommer tbx.
Hur som helst så kom det fram en flaska till som enligt utsago skulle innehålla en ovanlig punsch, själv är jag dock rätt övertygad om att det var strårom för det var starkt så in i h-e, liksom sved i halsen. Var dock för laddat för att protestera så vi tog ett par borrar ur den och det var spiken i kistan, fy HELVETE vad dålig jag var igår…..aldrig mer säger jag bara!!!