Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

xfader

xf vs asfalt: 0 - 3
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
Slutkört!
Ska det åkas nått imorrn eller är det bara skitsnackandes här :mad: :rolleyes:

Jag vill ut och rasta skrotet i varje fall, nån annan som vill med?

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Ska det åkas nått imorrn eller är det bara skitsnackandes här :mad: :rolleyes:

Jag vill ut och rasta skrotet i varje fall, nån annan som vill med?

Allvarligt talat, ju frekventare/intensivare man är i den här tråden desto risigare är man på att köra :fakta ... Det är ett faktum och jag känner mig förbannat intensiv! Därför avstår jag från både hoj, bil, buss och kaffe :)

-@

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Så långt ska vi väll inte köra?

Nä nu ska jag sluta mobba dej. :rolleyes: Vi får göra upp som dom gamla grekerna.

Nej vi kivas bara här jag och D1ce mfl. Jag gillar verkligen inte att tävla på gruppkörningar. Vid varje uppsamlingställfälle så brukar jag alltid fråga de bakom om de tycker att jag kör för sakta eller vill köra om. Jag har ju inga backspeglar. Jag brukar ligga i främre delen av mellangruppen. Det känns bäst. Snabba har gått lite för fort i böjarna för mig, jag gillar nämligen att ligga lång fram för att undvika gummisnoddeffekten

Däremot tycker jag det är kul att på Hotrodvis gasa rakt fram vi ngt rödljus ibland om det står ngn kul hoj bredvid med förare som verkar kaxig och inte ser vad jag har. Och en vacker dag ska D1ce få dra mot mig ty det har vi ännu ej gjort.

Men då kommer han att bli toast, I say... :hihi
/J

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Vi ska göra upp som dom gamla grekerna.
Försten att få i sig en stekhet kaffe på donken.

Jag vet att du är en bra kille att ha runt sig på körningarna. Åkte fyra fem svängar med dej förra året.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Vi ska göra upp som dom gamla grekerna.
Försten att få i sig en stekhet kaffe på donken.

Jag vet att du är en bra kille att ha runt sig på körningarna. Åkte fyra fem svängar med dej förra året.

Det såg jag inte, men jag har ju som sagt inga backspeglar! ;)

Needå, jag minns ju dig. Du tuffade ju om mig vid ngt tillfälle. Ska bli kul att ses igen. Kafferejs ska bli kul!! Jag är den största kaffejunkien här på jobbet.

Nu ska vi se till att överleva ännu en säsong, med armar och ben i behåll!

/J

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Som sagt, det är en runt planet..

Nu skall jag lära dig ett knep Jörgen. Så här gör du:

1. Montera en oljeinjektor i avgasböjen.
2. Koppla in en rejäl oljepump på vevaxeln.
3. Spänn fast en stor 20 litersdunk på passagerarplatsen.
(Du vet, en sån där dunk som hembränt levereras i)
4. Koppla ihop hela rasket.
5. Fyll dunken med diesel.
6. Lämna donken först

Så får du till molnen som hör ihop med åskmullret. Det kommer inte att finnas en enda riskokare bakom dig, som kör fortare än 30 mellan Donken i Lapplands Väsby och Gottröra:yoparty

Last edited:

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Vad spelar det för roll? Du fick ju insupa den härliga atmosfären kring mig, min heliga gloria av andras äkta avundsjuka och glutta på min sexiga häck... Det är inte varje dag? ;)

-@

Nej, så sant.. Det är inte var dag man får det. :tungan

Men då kan du ju komma o ta med barnen för nörsi hinner inte baka ;) imorrn får hojåkandet gå före bakverken :nicka

Hmm, där sa du ngt.. Återstår att se om man kommer eller ej. :hihi

Last edited:

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Om gudarna är med mig så kommer jag med skönsång(Yoshimura Tri-Oval), KN-filter, PCIII och nybänkad hoj i morgon:tummenupp

Om gudarna är emot mig så har min son hunnit paja hojen på väg till eller från jobbet i morgon... man ska inte släppa lös en 21-åring på 190 kus inser jag....

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Om gudarna är med mig så kommer jag med skönsång(Yoshimura Tri-Oval), KN-filter, PCIII och nybänkad hoj i morgon:tummenupp

Om gudarna är emot mig så har min son hunnit paja hojen på väg till eller från jobbet i morgon... man ska inte släppa lös en 21-åring på 190 kus inser jag....

190Hk på bakhjulet??Isåfall ska du vara riktigt nöjd med hojjen.. :tummenupp
Min plocka de ut ca 170 hk med samma komponenter,,

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
Oj´, Grattis!

:skrämd

Låter som du kommer få en sjujävla snabb sommar:tummenupp om den nu kommer tillbaka till dig :gnissla

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...