Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Har du också fått fyllesjukan, en lätt släng av mytomani alltså? :hihi

Nej, sådant står uppenbarligen amatörerna för ;) Jag klarade av både alkohol och 50mil på hoj en och samma helg.

-@

Börja andas nu gubbe!!

Som turledare förväntas du ju ligga först..
Nu var jag inte med och visade hur man gör den där vägen på riktigt..
Så passa på och gotta dig ett par dagar så skall jag ge några körlektioner till nästa helg..

Det gjorde du bra förra säsongen i rätt grupp, trotts valet av grupp så blev det trafikstockning :tummenupp :D

Tror inte du har så mkt att visa fille ;)

-@

Last edited:

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Ser superskönt ut det där! Vilken söndag ni verkar ha haft! Kul att se att onsdagsgänget är igång igen och dammar av roslagsvägarna till jag kan delta! :)
/J

finns inga ursäkter längre skruva ihop åbäket nu :D

Ingen som vill ut och köra nu???

hade ja inte jobbat så.

Var dock för laddat för att protestera så vi tog ett par borrar ur den och det var spiken i kistan, fy HELVETE vad dålig jag var igår…..aldrig mer säger jag bara!!!

som en riktigt sjöbuse / priat då, SKEPP Å HOJ!!

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
finns inga ursäkter längre skruva ihop åbäket nu :D

Jag kom just från Älvsjö med topparna från portningen. Sakta men säkert. Passa på att njuta av förmånen att höra ljudet av din egen motor på onsdagskörningarna, snart är det slut med det. :D

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)

Det gjorde du bra förra säsongen i rätt grupp, trotts valet av grupp så blev det trafikstockning :tummenupp :D

-@

:confused:
Frågan är då hur man gör Gottröravägen???? sa jag hastighet?? :D :D

Förra säsongen tog jag mitt ansvar och turade långsammagrupper för att visa lite solidaritet.. Dessutom räckte inte maskinvalet till förra säsongen..
Jag skall veva ut mig på en bana tidigit i vår för att bekanta mig aningen mer med det material jag har i år.
Sen är det lecture time.. :arsele

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Nej, sådant står uppenbarligen amatörerna för ;) Jag klarade av både alkohol och 50mil på hoj en och samma helg.

-@

-@

Härligt kompis, ge gubbarna vad dom tål.:D Och snigeln, läs vad grabben skriver:fakta

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
Hmm, kan det vara så´?

Härligt kompis, ge gubbarna vad dom tål.:D Och snigeln, läs vad grabben skriver:fakta

Kan juh faktiskt vara så att du har rätt D1ce, Fille beskriver sig själv som nikotin fri denna säsong :öga vilket kan innebära ett något högre tempo för att få sina kickar från annat håll..:fattartil Sen får vi inte glömma att killen då är 24g lättare också iår :gnissla

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Le Dönk imorgon kväll?

Okej då Ragge, en kort resumé för din skull:

En av gummans bästa kompisar och min bästa kompis har på nåt sätt lyckats bli kära i varandra, hur roligt som helst.
I lördags var vi några som var ditbjudna och jag såg framför mig en helt vanlig och städad normalsvensk parmiddag, fattade iofs misstanke redan på fm när värden ringde och klargjorde att det skulle drickas ordentligt med sprit. 4-5 glas vin till maten, en liter gin på 3 man efter maten, inga konstigheter. Sen åkte ett par hem och det var då det började spåra ur, kompisen och jag fyllkörde hans coola kaffemaskin i köket och delade en halvliter punsch medan tjejerna satt och babblade i vardagsrummet och där har vi felet. Man kan inte lämna två grabbar själv med ett fullt barskåp, vi måste övervakas…..lite som att lägga fram 5 kg leverpastej till en Schäfer och tro att det ska finnas nåt kvar när man kommer tbx.

Hur som helst så kom det fram en flaska till som enligt utsago skulle innehålla en ovanlig punsch, själv är jag dock rätt övertygad om att det var strårom för det var starkt så in i h-e, liksom sved i halsen. Var dock för laddat för att protestera så vi tog ett par borrar ur den och det var spiken i kistan, fy HELVETE vad dålig jag var igår…..aldrig mer säger jag bara!!!

Detta inlägget förklarar en heel del :hihi Hävdar fortfarande att du skall ha alkolås på din telefon..fast då skulel du kanske aldrig få använda den aaaahahahahaha

Last edited by a moderator:

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jag kom just från Älvsjö med topparna från portningen. Sakta men säkert. Passa på att njuta av förmånen att höra ljudet av din egen motor på onsdagskörningarna, snart är det slut med det. :D

wtf m8! Hur ska du kunna överrösta någon som ligger 200m framför dig?!

-@

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
wtf m8! Hur ska du kunna överrösta någon som ligger 200m framför dig?!

-@

Jag tror att han menar i korsningarna när vi andra står och väntar på honom. När han väl kommer och stannar till så kommer vi inte höra våra hojar. :rolleyes:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jag tror att han menar i korsningarna när vi andra står och väntar på honom. När han väl kommer och stannar till så kommer vi inte höra våra hojar. :rolleyes:

Hah, såg inte att du skrev detsamma som mig :D

Löjligt det blev, precis som HD's ;)

-@

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Le Dönk imorgon kväll?

Detta inlägget förklarar en heel del :hihi Hävdar fortfarande att du skall ha alkolås på din telefon..fast då skulel du kanske aldrig få använda den aaaahahahahaha

Hade gärna kommit upp till Svea, men har barnen denna vecka.
Kan ju inte vänja dem vid att varje Onsdag åka upp till Svea och äta Nööörsiis bullar:huvet

Men satt där både en snabbis i Lördags och intog en lunch i Söndags.. men det var dåligt med hojjar där då. :(
Hoppas ni får det trevligt. :tummenupp

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Men satt där både en snabbis i Lördags och intog en lunch i Söndags.. men det var dåligt med hojjar där då. :(

Vad spelar det för roll? Du fick ju insupa den härliga atmosfären kring mig, min heliga gloria av andras äkta avundsjuka och glutta på min sexiga häck... Det är inte varje dag? ;)

-@

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...