Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
adress, tid?

Har du en flaska sprit så jag kan lugna mig efteråt :drool

-@

Salong Gyllene Saxen mitt inne i Uppsala (nej det är inte ett skämt..den heter så tyvärr :tungan..jag har inte döpt den:näsblod) och jag har så många flaskor sprit att det är sjukt..dricker ju typ aldrig..men det stoppar mig inte att köpa varje gång jag reser. Aj häv låtts åf boos!
Om jag har SH fest hos mig kommer ni hit då? Barskåpet måste rensas :nicka

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Salong Gyllene Saxen mitt inne i Uppsala (nej det är inte ett skämt..den heter så tyvärr :tungan..jag har inte döpt den:näsblod) och jag har så många flaskor sprit att det är sjukt..dricker ju typ aldrig..men det stoppar mig inte att köpa varje gång jag reser. Aj häv låtts åf boos!

Jag o Malle kommer på stört. :yoparty
Var alldeles på TOK för länge sen vi festade nu. :) Ge oss adressen så kommer vi. :tungan

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Aj häv låtts åf boobs!

Har aldrig någonsin tackat nej till sprit... Tänker inte börja nu!

Mitt i uppsala säger du, en varm vårdag, på det en lördag... Jo så atte, naken vettifan :gnissla

-@

edit: tihihihi..

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.

Aj häv låtts åf boobs!

Har aldrig någonsin tackat nej till sprit... Tänker inte börja nu!

Mitt i uppsala säger du, en varm vårdag, på det en lördag... Jo så atte, naken vettifan :gnissla

-@

edit: tihihihi..

Fulquotat igen. ;) Börjar nästa tro att du är släkt med Kaptenen. :hihi

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag o Malle kommer på stört. :yoparty
Var alldeles på TOK för länge sen vi festade nu. :) Ge oss adressen så kommer vi. :tungan

Gaddammnit..jag skall fan göra slag i sak o ha en FEST!!! Det är på tooooook för länge sedan nu. Skall bara förvarna grannskapet så återkommer jag med ett datum..kanske sista April kan vara något fressten..då kan ju inte grannarna klaga..hela stan festar ju då..bra drag i Uppsala på valborg. Är ni på?
Inbjudan gäller såklart ALLA..125or..måppefuckon..skäggiga ginmarienarde fuckon..barnrumpefuckon (D1ce) och alla andra fuckon :p

Last edited by a moderator:

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
Gaddammnit..jag skall fan göra slag i sak o ha en FEST!!! Det är på tooooook för länge sedan nu. Skall bara förvarna grannskapet så återkommer jag med ett datum..kanske sista April kan vara något fressten..då kan ju inte grannarna klaga..hela stan festar ju då..bra drag i Uppsala på valborg. Är ni på?
Inbjudan gäller såklart ALLA..125or..måppefuckon..skäggiga ginmarienarde fuckon..barnrumpefuckon (D1ce) och alla andra fuckon :p

Hade varit bra, men får hem lite folk då.. Fyller nämligen år den sista April.
Och Malle jobbar. Vi får planera in ett annat datum. ;) Men fest ska vi fan fixa. :tungan

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Hade varit bra, men får hem lite folk då.. Fyller nämligen år den sista April.
Och Malle jobbar. Vi får planera in ett annat datum. ;) Men fest ska vi fan fixa. :tungan

Malle o MrNice får inte utebli..ett annat datum sättes! Nörsis födelsedag kan vara ett annat datum..så hinner ALLA planera in det! Eller kring det datumet iaf..det är ju en MÅNDAG :gråta

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
Malle o MrNice får inte utebli..ett annat datum sättes! Nörsis födelsedag kan vara ett annat datum..så hinner ALLA planera in det! Eller kring det datumet iaf..det är ju en MÅNDAG :gråta

Vad snäll du är Nööörsii!!
Är det inte Lelle veckan samma vecka du fyller år?? :confused:
Då kan väl inte du... ;)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00

fewlqouting tar dig ingenvart i denna värld där det är upp till bevis ;)

Jörgen är avklarad, han påpekade t.o.m att hans material inte höll för mina hiskeliga farter på bulten... Nästa gång är det din tur min vän ;)

Jörgens förklaring lät något i stil med, dåliga däck, hans hoj var inte konstruerad för mina hastigheter och att kallsvettningarna han fick i fillingarna rann ner på baksulan som gjorde den något haaal.

-@

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj

Jörgen är avklarad, han påpekade t.o.m att hans material inte höll för mina hiskeliga farter på bulten... Nästa gång är det din tur min vän ;)

Jörgens förklaring lät något i stil med, dåliga däck, hans hoj var inte konstruerad för mina hastigheter och att kallsvettningarna han fick i fillingarna rann ner på baksulan som gjorde den något haaal.

-@

:hihi Ska bli kul att höra Kaptenens förklaring.. :gnissla

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

-@

Nästan rätt babyface! :hihi Jag ville ju inte passera dig så du hamnar i sothorans heta avgaser, då blir din hoj som en trådig lasagne av smält plast. Och det vill vi ju inte medverka till. Vi kan ju dra på rakan man svänger ut på framför Rosenhill. Då får alla se vad som händer! ;)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom