Det är ett krav
adress, tid?
Har du en flaska sprit så jag kan lugna mig efteråt
-@
Det är ett krav
adress, tid?
Har du en flaska sprit så jag kan lugna mig efteråt
-@
Salong Gyllene Saxen mitt inne i Uppsala (nej det är inte ett skämt..den heter så tyvärr ..jag har inte döpt den) och jag har så många flaskor sprit att det är sjukt..dricker ju typ aldrig..men det stoppar mig inte att köpa varje gång jag reser. Aj häv låtts åf boos!
Om jag har SH fest hos mig kommer ni hit då? Barskåpet måste rensas
Aj häv låtts åf boobs!
Aj häv låtts åf boobs!
Har aldrig någonsin tackat nej till sprit... Tänker inte börja nu!
Mitt i uppsala säger du, en varm vårdag, på det en lördag... Jo så atte, naken vettifan
-@
edit: tihihihi..
Fulquotat igen. Börjar nästa tro att du är släkt med Kaptenen.
Jag o Malle kommer på stört.
Var alldeles på TOK för länge sen vi festade nu. Ge oss adressen så kommer vi.
bra drag i Uppsala på valborg. Är ni på?
Inbjudan gäller såklart ALLA..125or..måppefuckon..skäggiga fuckon..barnrumpefuckon (D1ce) och alla andra fuckon
Gaddammnit..jag skall fan göra slag i sak o ha en FEST!!! Det är på tooooook för länge sedan nu. Skall bara förvarna grannskapet så återkommer jag med ett datum..kanske sista April kan vara något fressten..då kan ju inte grannarna klaga..hela stan festar ju då..bra drag i Uppsala på valborg. Är ni på?
Inbjudan gäller såklart ALLA..125or..måppefuckon..skäggiga ginmarienarde fuckon..barnrumpefuckon (D1ce) och alla andra fuckon
Hade varit bra, men får hem lite folk då.. Fyller nämligen år den sista April.
Och Malle jobbar. Vi får planera in ett annat datum. Men fest ska vi fan fixa.
Malle o MrNice får inte utebli..ett annat datum sättes! Nörsis födelsedag kan vara ett annat datum..så hinner ALLA planera in det! Eller kring det datumet iaf..det är ju en MÅNDAG
Vad snäll du är Nööörsii!!
Är det inte Lelle veckan samma vecka du fyller år??
Då kan väl inte du...
Vi får ta våra festplaneringar via PM.. skicka PmSUCK! Vi kan ha julfest hemma hos Nörsi......*skrapar med foten*
Efter ett år med karln är han inte annat än en förebild, han kan allt man behöver kunna, kvinnor, sprit och kvinnor (tom steka bogan, bulten och gottröra)
-@
Vi får ta våra festplaneringar via PM.. skicka Pm
Sluta spamma i åkartråden!!!
fewlqouting tar dig ingenvart i denna värld där det är upp till bevis
Jörgen är avklarad, han påpekade t.o.m att hans material inte höll för mina hiskeliga farter på bulten... Nästa gång är det din tur min vän
Jörgens förklaring lät något i stil med, dåliga däck, hans hoj var inte konstruerad för mina hastigheter och att kallsvettningarna han fick i fillingarna rann ner på baksulan som gjorde den något haaal.
-@
Ska bli kul att höra Kaptenens förklaring..
Sluta spamma i åkartråden!!!
fewlqouting tar dig ingenvart i denna värld där det är upp till bevis
Jörgen är avklarad, han påpekade t.o.m att hans material inte höll för mina hiskeliga farter på bulten... Nästa gång är det din tur min vän
Jörgens förklaring lät något i stil med, dåliga däck, hans hoj var inte konstruerad för mina hastigheter och att kallsvettningarna han fick i fillingarna rann ner på baksulan som gjorde den något haaal.
-@
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |