Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Nästan rätt babyface! :hihi Jag ville ju inte passera dig så du hamnar i sothorans heta avgaser, då blir din hoj som en trådig lasagne av smält plast. Och det vill vi ju inte medverka till. Vi kan ju dra på rakan man svänger ut på framför Rosenhill. Då får alla se vad som händer! ;)

Du, har vibrationerna tagit vägen genom rumpan, ryggraden och tumlat om fettbulan du har mellan örona :) Du har blivit stekt :D

Och inte ville köra om, jag gjorde av med 1L soppa under tiden hojen stod på tomgång och inväntade ditt ånglok... Det var inte så att du låg i oljeröken direkt ;)

-@

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Du, har vibrationerna tagit vägen genom rumpan, ryggraden och tumlat om fettbulan du har mellan örona :) Du har blivit stekt :D

Och inte ville köra om, jag gjorde av med 1L soppa under tiden hojen stod på tomgång och inväntade ditt ånglok... Det var inte så att du låg i oljeröken direkt ;)

-@

Jistanes. :rofl Inte vurpa nu som du gjorde i fjol. Eller spräcka toppen på kvalitetshojen. Utan håll cykeln hel och fin tills jag rullar ut Brölis skarprättare ur garaget om ngn månad.:hihi Så ska vi titta ut en bra raka :tungan

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jistanes. :rofl Inte vurpa nu som du gjorde i fjol. Eller spräcka toppen på kvalitetshojen. Utan håll cykeln hel och fin tills jag rullar ut Brölis skarprättare ur garaget om ngn månad.:hihi Så ska vi titta ut en bra raka :tungan

Det finns ingen väg rak nog för dig, alltid hittar du något och om inte annat är det väl solståndet eller någon fengsushi historia ;)

-@

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det finns ingen väg rak nog för dig, alltid hittar du något och om inte annat är det väl solståndet eller någon fengsushi historia ;)

-@

Jag skulle vilja vara som du. Glad ända in i döden :hihi

När vi hittar den där rakan du kan acceptera ska jag passera dig så hårt att du får njuta av S&S-dånet med dopplereffekt.

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Åh gud, den där doppeffekten kan jag knappt bärga mig till... Ge mig! :drool

-@

Nu får ni ta och ger er med snusket.. :huvet
KaptenSnuskskägg kan ju bli sugen på att vara med.. :gnissla
Och det blir ju svårt för er att stoppa en brunstig häst. :D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Arlanda kanske har en tillräkligt lång raka å låna ut? ;)
Bara det är mycket vittnen så att jag slipper den mytomaniske spädgrisen en gång för alla :D

Det räcker med 200 eller 400 meter. Lilleman ska inte få ligga och njuta bakom sin helkåpa medans jag hänger i styret. Det är en hotrod det här :hihi

Make LOVE, not WAR!!

Jag försöker ju kurtisera honom. Han går igång på verbal förnedring från äldre män. ;)

Last edited:

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Bara det är mycket vittnen så att jag slipper den mytomaniske spädgrisen en gång för alla :D

Det räcker med 200 eller 400 meter. Lilleman ska inte få ligga och njuta bakom sin helkåpa medans jag hänger i styret. Det är en hotrod det här :hihi

Jag försöker ju kurtisera honom. Han går igång på verbal förnedring från äldre män. ;)

men bromsträckan måste vara längre med den där järnspisen? så en landningsbana kanske vore på sin plats ändå? :D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
å där tillkom 1 till vecka att montera dubbelt fram ;)

Nej du! :) Det ska vara lätt samt se flattrackaktigt ut, flattrackhojarna har ju ingen frambroms alls. Däremot kanske byta upp mig till ett nyare ISR 6-kolvsok. Mina nuvarande ISR ok och skiva har hängt med sedan -96. Så när de tar slut så blir det nog en storhandling hos Acke.

Nu ska jag följa D1ce:s exempel och sluta spamma mer i den här arma tråden. ;)

/J

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Nej du! :) Det ska vara lätt samt se flattrackaktigt ut, flattrackhojarna har ju ingen frambroms alls. Däremot kanske byta upp mig till ett nyare ISR 6-kolvsok. Mina nuvarande ISR ok och skiva har hängt med sedan -96. Så när de tar slut så blir det nog en storhandling hos Acke.

Nu ska jag följa D1ce:s exempel och sluta spamma mer i den här arma tråden. ;)

/J

fan va boring ja sitter ju å har inte ett skit å göra på jobbet :p

Rille.

Wohooo
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
Ducati ST4s -03
Jaha gott folk, på lördag(31/3) tänkte vi ut och köra lite, bara att hänga på om ni är sugna :)
Vi samlas över en kvalitetsfrukost på Donken U.Väsby senast 1200.
Och denna gång är jag nykter kvällen innan :fakta

Sen får ni väl skrika till när ni börjar bli sugna på onsdagsrundor, ska kolla lite med säsongens gruppledare också men någon/några veckor efter påsk kan vi väl smygstarta lite.

Är lite sugen att hänga på, men eftersom det är första gången så har man ju lite frågor ;)

Hur länge brukar ni köra o vad är det för tempo som gäller?

Har ju liksom lovat att :fyllisar senare på kvällen

xfader

xf vs asfalt: 0 - 3
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
Slutkört!
[/sHur länge brukar ni köra o vad är det för tempo som gäller?

Spana in benkars tråd om att köra i grupp till att börja med http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=2888

Tempot varierar, likaså längden på rutten. Men vanligtvis väntas det på att alla ska dyka upp när man kommer fram till en korsning/sväng.

Åker du bakom blåskägg så behöver du i varje fall inte riskera att bli brun i brallan eller nöta på fegranden. :tungan

Tror det flesta kommer att ta det lite piano då säsongen precis börjat och det är mycket som lurar på vägarna för tillfället (plus att man kör som en kratta i det här stadiet)

Jag kommer nog närvara i varje fall, ser du en R1'a utan kåpor är det jag :D

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
fan, jag skriver högskoleprovet på lördag - ingen lust och skjuta fram det till söndag? :rolleyes:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom