Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
den verkar dra ut på tiden den där förklaringen.. brukar skägget dra ut på saker å ting? ;)

Det finns bara en sak Kaptenen drar ut på, och det drar han sedan åter och fortsätter så i högt tempo, fram och åter... :näsblod

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Salong Gyllene Saxen mitt inne i Uppsala (nej det är inte ett skämt..den heter så tyvärr :tungan..jag har inte döpt den:näsblod) och jag har så många flaskor sprit att det är sjukt..dricker ju typ aldrig..men det stoppar mig inte att köpa varje gång jag reser. Aj häv låtts åf boos!
Om jag har SH fest hos mig kommer ni hit då? Barskåpet måste rensas :nicka

Men lilla gumman! Så du menar att du var spik nykter på Hoj-x??:D :D
Klart vi ska ha fest:öl !!

Vad tror du om min och KB`s idé om sporthojsbastu då efter helgkörningarna?
Dricka lättöl!?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Men lilla gumman! Så du menar att du var spik nykter på Hoj-x??:D :D
Klart vi ska ha fest:öl !!

Jag var inte spiknykter någonstans på HojX..:rodnar men det var liksom enda gången sedan...jag minns inte ens..som jag drack..men så blev jag ju askalas på typ en eller två Karhu :p

Som tur var gungade båten helvet så det var svårt för utomstående att urskilja om det var sjögång eller alkoholförgiftning som fick mig att dunsa in i väggarna i korridorerna..detta är vad jag säger till mig själv iallafall..mina grisrosa ögon och sluddrande tal kanske antydde annat..vad vet jag :gnissla :hick och domdäringa jordgubbsdaiquirisarna som smakade GOOOOOOOOODIS glömde jag att jag drack..och Gammeldansken..oj oj:gnissla

Vad tror du om min och KB`s idé om sporthojsbastu då efter helgkörningarna?

Jag tror att gubben hoppas på lite sånna här :eek:rmgrop (NEJ det är inte mina..så glöm påhoppen nu:p)

Bifogat

• tuttar.JPG
    tuttar.JPG
    100 KB · Visningar: 49
Last edited by a moderator:

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Jag var inte spiknykter någonstans på HojX..:rodnar men det var liksom enda gången sedan...jag minns inte ens..som jag drack..men så blev jag ju askalas på typ en eller två Karhu :p

Som tur var gungade båten helvet så det var svårt för utomstående att urskilja om det var sjögång eller alkoholförgiftning som fick mig att dunsa in i väggarna i korridorerna..detta är vad jag säger till mig själv iallafall..mina grisrosa ögon och sluddrande tal kanske antydde annat..vad vet jag :gnissla :hick och domdäringa jordgubbsdaiquirisarna som smakade GOOOOOOOOODIS glömde jag att jag drack..och Gammeldansken..oj oj:gnissla

Jag tror att gubben hoppas på lite sånna här :eek:rmgrop (NEJ det är inte mina..så glöm påhoppen nu:p)

..och du var TVUNGEN att plocka fram den där bilden igen!!???

Nicotin

Guest

Ojojoj vilka airbags..:arsele :D
Vänta bara till skägget vaknat ut sin senaste fylla så kommer han sätta återställaren i vrångstrupen..:D :gnissla
hahahaha

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Är lite sugen att hänga på, men eftersom det är första gången så har man ju lite frågor ;)

Hur länge brukar ni köra o vad är det för tempo som gäller?

Har ju liksom lovat att :fyllisar senare på kvällen

Skulle tro att vi landar i Waxholm senast 15 så du hinner kröka till också :tummenupp

Som Calle skriver så brukar det vara lite olika tempon, så här års går det rätt städat. När vi blir fler så kör vi i flera grupper indelade efter tempo men vi väntar alltid på alla och ingen blir ifrånåkt.
Bara att dyka upp :)

enligt smhi så är de bra vädret på söndag :(

Såg det också men Kenneth och jag kunde bara på lördag. Inget som dock ska hindra er andra från att bomba lite på söndan också :)

Last edited:

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Skulle tro att vi landar i Waxholm senast 15 så du hinner kröka till också :tummenupp

Som Calle skriver så brukar det vara lite olika tempon, så här års går det rätt städat. När vi blir fler så kör vi i flera grupper indelade efter tempo men vi väntar alltid på alla och ingen blir ifrånåkt.
Bara att dyka upp :)

ni lär nog få vänta på mig, de va verkligen ringrostigt ikväll när ja körde hem lilla bettan :)

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Hm...
Ni verkar ju ha fullt upp med att skriva om rattar och pattar i den här tråden.:tuttar

Men jag håller mej till ämnet.:nicka Jag tror nog att jag kan hänga med på lördag. Kanske behöver jag sticka lite tidigare och hinner inte med den obligatoriska fikan i vaxholm. Men jag tror nog att jag överlever eftersom att det är tidigt på året.

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Nej vi vet men ni skulle ju kunna träffas och fixa en bild på alla fyra :crash

... och man kan ju undra vem som anmäler sig som frivillig fotograf???:va
Kan det månntro vara en skäggig typ som kör en blå-vit gixxer? Jävla härmapa förresten!

Hm...
Ni verkar ju ha fullt upp med att skriva om rattar och pattar i den här tråden.:tuttar

Men jag håller mej till ämnet.:nicka Jag tror nog att jag kan hänga med på lördag. Kanske behöver jag sticka lite tidigare och hinner inte med den obligatoriska fikan i vaxholm. Men jag tror nog att jag överlever eftersom att det är tidigt på året.

Tur att det finns NÅN seriös man här;)

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS