Hojjen står på depåstöd UTAN varken fram eller bakdäck.....Väntart på nytt
Hojjen står på depåstöd UTAN varken fram eller bakdäck.....Väntart på nytt
Ingen som ska ut på lördag? Ska ju bli fiiiint väder...
Hört rykten om att man ska tankas kraftigt och förföras under fredagen, annars blir det nog åka.
-@
Hört rykten om att man ska tankas kraftigt och förföras under fredagen, annars blir det nog åka.
-@
Fy fan, har du fått Kapten SnuskSkägg efter dig på Fredagen??
Blir det någe Svea för någon idag??
Ok, jag ljög... Jag ska faktiskt jobba större delen av helgen
Jo, jag tänkte åtminstone ta mig in till stan för att kolla lite kläder och ta en fika på svea. Men det blir nog med kollektivtrafiken. Börjar bli ett smådyrt påhitt med allt pendlande mellan norrtälje och stockholm.
-@
Haha, jag hann läsa hela skitend1ce skrev:Det här meddelandet har tagits bort av d1ce. Anledning: äsch, det här håller inte
Haha, jag hann läsa hela skiten
Me too!
Seså d1ce.... vi veeet att du är en fasad egentligen, men det gör inget. Rosa buff eller ej
Ställer upp på allt du skrev, isht sammanhållningsprylen.
Haha, jag hann läsa hela skiten
Jag hann oxå läsa!
Och jag måste säga att jag inte håller med till 100% vad gäller adrenalinet. Jag älskar att åka hoj, men känner inte riktigt igen mig i adrenalinjunkie-kickarna.
Jag hann oxå läsa!
Och jag måste säga att jag inte håller med till 100% vad gäller adrenalinet. Jag älskar att åka hoj, men känner inte riktigt igen mig i adrenalinjunkie-kickarna. Visst kan man bli lite rädd ibland och känna det där stinget i mag-hjärt-trakten. Men det är inte det som är den stora behållningen. För min del är det nog snarare att låta hjärnan, det undermedvetna, göra något som den blivit riktigt bra på. Jag skulle tro att det är precis samma tillfredsställelse som en konsertpianist känner när fingrarna kopplas loss från medvetandet och av sig själva skapar underbara harmonier. Inte får man någon direkt adrenalinkick av att spela piano, men jag skulle nog tro att blodet rinner på fortare för det!
Att bara få vridaur sista svängen innan statoil gottröra och det enda blickfånget ger är Kaptens vida ända var kanske närmare sanningen.
Haha. Blir han aldrig arg, kaptenen, på alla som hackar på honom?
Jag skulle inte vilja bli ovän med en så stor gosse iaf.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|