benkar
Krokvägar svänger mer..
jP skrev:Skit i effekterna, vi nöjer oss med tuttar o snabba hojar!![]()
Så... min gamla Firestorm lever nu
/B
Last edited:
jP skrev:Skit i effekterna, vi nöjer oss med tuttar o snabba hojar!![]()
Biifer skrev:Benkar: Låter som en trevligt idé framåt helgen! Kommer gärna om jag lyckas smita ifrån jobbet![]()
RoLLER skrev:Det blir inte direkt några effekter.... Men en jäääääääääääääälla massa clip. Osså måste det vara det rätta groovet som vanligt.
DMN skrev:Hur mkt RAM har du i Lappen? Jag hade krux med rendering på min desk..
men då visade det sig iofs att en del av simmen var trasig...I med ny sim
och inga mer probs![]()
benkar skrev:Så... min gamla Firestorm lever nuEn massa ärg både här och där, men laddning ser OK ut.... så det ser lovande ut. Kanske dags för en rejäl LÅNG-runda i lagom inspirerat tempo till helgen? Där man drar vid 10-tiden, får överleva att det bitvis blir tråkiga transportsträckor, några/många mil med äckliga gupp, men ändå några riktigt fina "o-körda" partier emellanåt, som omväxling till Bult och Boge? Skulle gissa att det blir 35 mil och, åter i stan vid 17-18-tiden om man drar enligt ovanstående.
/B
jP skrev:SM-deltävling #3 på Sviestad i Linköping, så ingen närvaro för min del, tyvär.
benkar skrev:Jo, finns mycket att välja på till helgenSka avvakta väderprognoserna någon dag till innan jag spikar rundan!
/B
IronMike skrev:Nu skiner solen!!!
Någon som ska ut å åka lite kvällsåkning ?
Håller med, öde som tusan!! Vad hade alla för sig ikväll? Vart ju kalasväder..bikerwoman skrev:Var ute i kväll, var ju öde värre! Nu har nya hojen gått 15 mil!!
Sticker gärna ut en sväng i morgon om det är nån som har lust?
Biifer skrev:Kom just hem ifrån en morgonrunda. Boge är grusig, usch och blä!
Åker på jobbet nu men kör gärna en kvällstur! Tror jag kommer ifrån vid 18-19 tiden.
bikerwoman skrev:Jamen för fan stockholmare!!! Är det ingen av alla tusen motorcyklister som vill ut och åka??
Joe Schmoe skrev:Jag är på väg ut nu. Du vet tempot, intresserad?
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |