Gixxer Rolle
Värst i klubben
Vi dvs RRMC sticker ut vid 1800, är det någon som vill hänga med så kom till statoil i Norrtälje (macken ligger direkt vid infarten till Norrtälje)
Gixxer Rolle skrev:Vi dvs RRMC sticker ut vid 1800, är det någon som vill hänga med så kom till statoil i Norrtälje (macken ligger direkt vid infarten till Norrtälje)
bikerwoman skrev:Hade gärna hängt på men det känns lite långt som transportsträcka att ta sig ända till Norrtälje... var ska ni åka? Man kan inte genskjuta er nånstans? Eller kör ni norrut?
Om ni ska söderut kanske vi kan hooka upp, vi tänkte leka lite på tullinge flygfält ett gängGixxer Rolle skrev:Jag vet inte vart vi åker i dag men om du PM:ar mig ditt nr så kan jag slå en signal vid 18 tiden och tala om för dig om vi drar väster eller söder ut.
Biifer skrev:Fan att man ska komma hem såhär sent
bikerwoman skrev:Varför, varför, varför ska jag alltid jobba helg när ni ska ut och åka?
Biifer skrev:En bogerunda hinner vi! Boge 30min?
benkar skrev:Ungefär lika illa att du ibland jobbar på helgerna, som att du då sitter och mumlar om att köra hoj mitt på en vardag, då tex jag jobbar...
Borde vara så att hojåkare skulle ha laglig rätt till 100% ledighet maj-sep... närapå en "Mänsklig rättighet"... eller...
/B
IronMike skrev:Om ni ska söderut kanske vi kan hooka upp, vi tänkte leka lite på tullinge flygfält ett gäng
Nä....jobbar men ska ni ut ikväll/e.m?bikerwoman skrev:Jag och Joe Schmoe tänkte ta en tur nu på fm, nån som ska på?
På söndag ser vädret ännu bättre ut, dessutom kan jag på söndag.benkar skrev:Roslagsrunda lördag 2 juli!
Måste säga precis samma sak! Söndag funkar bättre för mig. Men det kanske blir 2 rundor?Rundningsmärke skrev:På söndag ser vädret ännu bättre ut, dessutom kan jag på söndag.
/A
benkar skrev:Roslagsrunda lördag 2 juli!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|