bikerwoman skrev:Man slutar att vara alla till lags och tänker på sig själv som omväxling
Fazer skrev:Där har du ett poäng, ska nog säga upp mig på jobbet på måndag & ta ut skilsmässa ifrån frun. Sen ska jag ta ett fett banklån och köpa mig en ny RSV
bikerwoman skrev:Seriöst mina kära vänner, kan ni inte tänka er att stanna och slå en signal till mig vid 14.45 ca och tala om var ni befinner er?
073-3836401
bikerwoman skrev:Kanske dags att investera i ett nytt?
Fazer skrev:Fixat! Så vart blir turen på söndag? Jag är med på alla dumheter, måste bara får köra nu.
Ps. Jag vill INTE höra hur rolig benkarturen var idag, så inga bilder eller dyl. Tack.
Johanjulgran skrev:Tackar för en trevlig tur den tiden jag var med.
Min ena packbox började ju läcka så jag åkte då hem efter lunchen och rev isär skiten
Jaha, då missade man din körning ännu en gång!benkar skrev:Info om rundan har hamnat långt bak i tråden så jag piggar upp det....
Roslagsrunda lördag 2 juli!
Väderprognosen ser ju lovande ut... har SMHI inte tabbat sig en gång till, dvs att det som utlovat blir en smula sol och inget regn så...
Samling vid McDonalds Upplands Väsby från 10.45, avfärd EXAKT 11.00! fulltankade hojar!
Sedan en ganska så lång runda norrut, blir några tråkiga transportsträckor, samt bitvis lite skumpiga vägar på vägen uppåt (om VV inte varit ute och fixat sedan förra året) men samtidigt ett gäng trevliga sträckor som man sällan är ute på, samt några mer kända sträckor närmare stan på vägen hemåt. Vi lunchar givetvis på eftermiddagen. Skulle tro att det från Uppl.Väsby handlar om ca 32-34 mil innan vi är tillbaka i Tokholm vid 17-18-tiden om inget går snett!
Tempo, inte supertokfort, men kommer gå undan hyfsat, och som vanligt håller jag igen en smula på tråkiga raksträckorna/transportsträckorna och vid 30/50-sträckor.
Läs gärna lite om att "Köra i Grupp" HÄR: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=2888
Vill speciellt peka på att det vid korsningar är viktigt att du har koll på den bakom dig, att du stannar längst ut vid korsning (där vi bytt färdriktning) tills bakomvarande är framme.
Samt... om du tappar till framförvarande, och hojen bakom "trycker på", vinka förbi den bakomvarande...
Till sist.. Kör i ett tempo som du tycker känns ok för dig själv! Alla är vi olika erfarna och en del kan vägarna, andra inte. Vi samlar ju ändå ihop oss vid korsningarna!
Glad om jag kan få en liten antydan om hur många vi blir, så en liten lista...
Vi syns!
/B
Påhopp och avhopp hit och dit, men låter IOFS som lagom med 6 st.... Bara att komma till Väsby om du vill hänga med!
1. benkar
2. Weber
3. Gixxer Rolle (ansluter)
4. Rapidoyngling
5. Rapidogübbe
6. Van Zan (om han vaknat, annars ser jag till att chefen fixar löneavdrag!! )
7. Tjoffe -"dyker nog upp"
DJM skrev:Kanske ska dra om nya kablar vid cdiboxen så den inte slutar funka sådär..
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|