benkar
Krokvägar svänger mer..
*DanTheMan* skrev:Nej nej nej o åter nej,,,inte på Medis !!! Satt igår o drack några pilsner i godan ro på Snaps när det kommer in ett mc-gäng bullrandes.Det e bara irriterande o inte alls coolt.
*DanTheMan* skrev:Nej nej nej o åter nej,,,inte på Medis !!! Satt igår o drack några pilsner i godan ro på Snaps när det kommer in ett mc-gäng bullrandes.Det e bara irriterande o inte alls coolt.
Fredde skrev:Helt rätt, på medis dricker man sprit och raggar brudar...
*DanTheMan* skrev:Låter som en grym plan
Japp det stämmer
benkar skrev:Tror du o-gillar mig... Så fort jag hittar på något så är du "bortrest"...
/B
benkar skrev:Kan vi inte ha SH-öl-kväll på Medis imorgon onsdag istället, och hojkväll på torsdag?
/B
benkar skrev:Kan vi inte ha SH-öl-kväll på Medis imorgon onsdag istället, och hojkväll på torsdag?
/B
Fredde skrev:Eller så kör man hoj imorgon och dricker öl på torsdag
benkar skrev:.....ingen tävling eller tidtagning...
/B
benkar skrev:En viss "baktanke" med att inte köra Onsdag, utan istället på torsdag, var att undvika den allmänna farbror Blå-hysterin kring Tokholm som numera tycks råda i trakten av Tokholm just den dagen, och dessutom inte "konkurera" med en av Tokholms större klubbars välkända onsdagsbus/hojjrunda...
/B
RoLLER skrev:Ajfan. Jag hinner nog bara köra tävlingarna där.
Men vi ses på nästa Race/Tidsträning.
Valrog skrev:OJ OJ OJ Det verkar vara svårt att bestämma nåt här....
Annars så kan ni ju göra som jag...BREAK A LEG...
Tack Grabben ...Det värmdeRoLLER skrev:Äh! Vi skiter i't! Vi väntar på dig ist. Tills du e me igen!
benkar skrev:Är väl inget för dig då... Om jag får bestämma tempot på torsdag, för torsdag lär det nog bli, så blir det garanterat über 6 minuter, bäst så om man är många som är ute samtidigt dessutom om/när det är jag som får ta emot eventuella laserstudsar då jag ligger först på en runda som publicerats på "nätet"...
/B
Valrog skrev:Tack Grabben ...Det värmde
Får väl försöka hålla mig på banan då
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|