Lasse L
Ny medlem
bikerwoman skrev:2258510Nån som är tillräckligt nykter i morgon (söndag) för att ta en tur framåt eftermiddagen med mig och gubben?
Hej.
Tid och plats?
bikerwoman skrev:2258510Nån som är tillräckligt nykter i morgon (söndag) för att ta en tur framåt eftermiddagen med mig och gubben?
Busapilot skrev:2258253cl, det var ju synd att vi missade varandra, vi var i Vaxholm, vid 13-tiden. Sedan gick det vidare upp i Roslagen, för att senare inta sen lunch i närheten av Kristi Brud, därefter Gårdesta, Frösunda och vidare in till stan. Riktigt bra åktur!
Galne Dansken skrev:2258859Kanske det
Om Fru Dansken är nöjd med min insats under förmiddagen - ku det typ bli:
Samling Vaxholm 14 - sen lite upp i Roslagen.....
Cervantes skrev:2258720Hade nog tänkt ta mig ut en runda.. va kör ni för tempo? är det ok för en långsam nybörjare att följa med?
bikerwoman skrev:2258886Låter som en mycket bra idé
Ska jag vara ärlig så kör vi inte direkt sakta...nybörjare helt ok, men LÅNGSAM nybörjare ,vad exakt innebär det?
Fast som du ser i tråden så ska vi ju åka tillsammans med SMC´s nye generalsekreterare Galne Dansken och då får man väl sköta sig.... och vara ett föredöme
bikerwoman skrev:2260263Har semester i tre veckor Klart man är ute och kör! Men det blir Rörken i morgon kväll, samling Donken ,Upplands-Väsby 16.30 för er som vill samåka dit
bikerwoman skrev:2260263Har semester i tre veckor Klart man är ute och kör! Men det blir Rörken i morgon kväll, samling Donken ,Upplands-Väsby 16.30 för er som vill samåka dit
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|