Är det någon som ska dit och kika, eller är det inget att c Stockholms mc-mässa
När man kollar i utställarlistan på www.stockholmsmcmassa.se så verkar varken Ducati, Suzuki, Yamaha eller BMW finnas med vilket känns rätt värdelöst.bikerwoman skrev:Klart att det är nåt att se! Alla stora återförsäljare i mellansverige är ju där!Men inte lika stor som mässan i gbg förstås, det är väl alltid trevligt att klämma på hojar?
Dessutom kan ni hälsa på mig i MCE-montern och snacka lite skit
sgtpepper skrev:När man kollar i utställarlistan på www.stockholmsmcmassa.se så verkar varken Ducati, Suzuki, Yamaha eller BMW finnas med vilket känns rätt värdelöst.
Goja? Jag skiter väl i om någon återförsäljare visar upp ett par hojar, om inte generalagenterna är där och visar upp sina märken så tycker åtminstone jag att det suger ganska mycket och som jag skrev, läser man utställarlistan så är det väldigt få generalagenter på plats vad jag kan se.Florodoltarzan skrev:Va snackar du för goja? Här är text från den sidan:
sgtpepper skrev:När man kollar i utställarlistan på www.stockholmsmcmassa.se så verkar varken Ducati, Suzuki, Yamaha eller BMW finnas med vilket känns rätt värdelöst.
sgtpepper skrev:Goja? Jag skiter väl i om någon återförsäljare visar upp ett par hojar, om inte generalagenterna är där och visar upp sina märken så tycker åtminstone jag att det suger ganska mycket och som jag skrev, läser man utställarlistan så är det väldigt få generalagenter på plats vad jag kan se.
amullo skrev:Svenska V-Max klubben ställer ut..
Jag skall nog gå dit o fråga ifall de känner V-Gurra..
Säg till om de har en Honda CBR600RR där.Dream skrev:åker dit & tittar i morgon em. Alltid hittar man väl ngt att dregla över
Swedie skrev:Säg till om de har en Honda CBR600RR där.
Jodå! Jag ska dit! Vill bara veta i förväg så man kan förbereda sig lite .. =)Webspy skrev:Kom upp o titta själv - vad gör du som e så viktigt så att du inte kan offra en dag i tokholm ?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|