mloren
Gudomlig sporthojare
sandstream skrev:2229728I ärlighetens namn kan du inte ha en susning om vad en eventuell smitning får för konsekvenser ett par sekunder/minuter efter att du har bestämt dig för att "dra".
Men visst, att vrida på fullt på tex motorvägen när en polisbil vill stoppa dig är ju mindre riskfyllt än många andra ställen
Nej, väldigt få människor besitter den egenskapen att dom vet vad som händer i framtiden.(då hade man ju stannat hemma om man visste att man skulle åka in i en kontroll) Men det är som sagt en väldig skillnad på var och vilken tid på dygnet. Och förhoppningsvis vet man var man är och vad klockan är när man är ute o kör, man har rimligen en uppfattning av trafiktätheten om man är det minsta vaken.
edit:eftersom du kommer ifrån stockholm kanske du tror det ser likandant ut i hela landet,(med trafiken, vägar osv) men jag lovar dig att det är en väldig skillnad på förutsättningar beroende på var man bor.
Då är det där vi har skillnaden, jag har bara några tofsar här o där på bröstet men en redig kalufs på huvudet.sandstream skrev:2229728Själv har jag gjort det lätt för mig och behöver aldrig överväga, jag stannar alltid
Men så har jag rätt mycket hår på bröstet också
(Men inte så mycket på huvudet...)
Last edited: