Stor körning på söndag (8/5 -05) Kl: 12:00 Torget

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Hej alla hojåkare i Uddevalla och runtomkring

Denna söndag den 8 Maj så tänkte vi, Road Rage MC, anordna en gemensam körning... om vädret tillåter.
För de som är intresserad så träffas vi på torget vid tolv-tiden på dagen.
Vi kommer från 12:00, fram tills dess att det bär iväg, att ta emot anmälningar från er som är intresserade att "joina"-klubben.
Vi är just nu under en expansionsfas då vi beslutat oss för att bland annat ansluta oss som SMC-klubb inom snar framtid.

Ni som vill veta mer om klubben och vad som gäller kan PMa mig, alla frågor besvaras... Är du desutom en het brud mellan 18 - 25 kan dejt ordnas.

Väl möt... eller nått sånt tjafs.

//Eran ständiga plåga Akora - legenden

PS! Kommer själv inte delta på körning pga av sjukskriven hoj. DS
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
akora skrev:
Denna söndag den 8 Maj så tänkte vi, Road Rage MC, anordna en gemensam körning... om vädret tillåter.

Om vädret inte tillåter körning så kan vi fortfarande träffas över en kopp kaffe eller så och ta emot intresseanmälningar till klubben.

Hur som helst så är ni välkommna till torget klockan 12.00... :tummenupp
 

Mr Gixxer

En gång Biker alltid Biker
Gick med
1 Mar 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
Suzuki GSXR 1100
Firefly skrev:
Om vädret inte tillåter körning så kan vi fortfarande träffas över en kopp kaffe eller så och ta emot intresseanmälningar till klubben.

Hur som helst så är ni välkommna till torget klockan 12.00... :tummenupp


Är det någon av er som har aktier i fiket på torget!? :D
 

RwE

ERotic 6 nude
Gick med
17 Aug 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Kawasaki ER6n -06
akora skrev:
Hej alla hojåkare i Uddevalla och runtomkring

Denna söndag den 8 Maj så tänkte vi, Road Rage MC, anordna en gemensam körning... om vädret tillåter.

Jag är helt klart på och sugen om vädret tillåter.....

körning beror på... jag har problem med att få tid för 100-milaservice... :huvet
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
akora skrev:
Hej alla hojåkare i Uddevalla och runtomkring

Denna söndag den 8 Maj så tänkte vi, Road Rage MC, anordna en gemensam körning... om vädret tillåter.
För de som är intresserad så träffas vi på torget vid tolv-tiden på dagen.
Vi kommer från 12:00, fram tills dess att det bär iväg, att ta emot anmälningar från er som är intresserade att "joina"-klubben.
Vi är just nu under en expansionsfas då vi beslutat oss för att bland annat ansluta oss som SMC-klubb inom snar framtid.

Ni som vill veta mer om klubben och vad som gäller kan PMa mig, alla frågor besvaras... Är du desutom en het brud mellan 18 - 25 kan dejt ordnas.

Väl möt... eller nått sånt tjafs.

//Eran ständiga plåga Akora - legenden

PS! Kommer själv inte delta på körning pga av sjukskriven hoj. DS
Jag kan nog inte på söndag. Jag ska nog till Dalarna. Kommer inte hem fören sent på söndagkväll...
 

Lucifer

fd Crash test doll
Gick med
28 Apr 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
R6 (såld) 206 cc (såld)
Jag e på, men Skappe har service, Daniel ska till Dalarna, Rikard har dödat sin moped... Ska jag köra själv då, eller ska jag kanske skjutsa er runt torget?

:D
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Lucifer skrev:
Jag e på, men Skappe har service, Daniel ska till Dalarna, Rikard har dödat sin moped... Ska jag köra själv då, eller ska jag kanske skjutsa er runt torget?

:D
Rickard ska dit och kolla om det finns intresse av medlemskap i klubben. Tomas kommer säkert dit, Anders är nog inte sen på att hänga med heller. Andrej kör väl också för jämnan så han är nog där med... Mr.Gixxer och Micke6 kanske kan också?
 

Tompalino

Inte längre kraschkung ;)
Gick med
25 Oct 2003
Ort
Bästkusten
Hoj
Ingen längre...
Firefly skrev:
Rickard ska dit och kolla om det finns intresse av medlemskap i klubben. Tomas kommer säkert dit, Anders är nog inte sen på att hänga med heller. Andrej kör väl också för jämnan så han är nog där med... Mr.Gixxer och Micke6 kanske kan också?

Nä, jag kan inte komma. Åker ner till Kristianstad på lördag morgon. Imorgon kan jag nog inte heller va ute o köra. Ska hjälpa en kompis o måla sin nya lägenhet. Puss

Edit:. Vart e han som är så förbannat duktig på att vara ödmjuk då? Någon som hört från honom på sistone? Lever han fortfarande? (Då menar jag ju Backdraft för dem som inte förstod det...) :tungan
 

Bladehunter

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2005
Ort
Munkedal norr om uddevalla
Hoj
SUZUKI TL 1000 S, cbr 600
akora skrev:
Hej alla hojåkare i Uddevalla och runtomkring

Denna söndag den 8 Maj så tänkte vi, Road Rage MC, anordna en gemensam körning... om vädret tillåter.
För de som är intresserad så träffas vi på torget vid tolv-tiden på dagen.
Vi kommer från 12:00, fram tills dess att det bär iväg, att ta emot anmälningar från er som är intresserade att "joina"-klubben.
Vi är just nu under en expansionsfas då vi beslutat oss för att bland annat ansluta oss som SMC-klubb inom snar framtid.

Ni som vill veta mer om klubben och vad som gäller kan PMa mig, alla frågor besvaras... Är du desutom en het brud mellan 18 - 25 kan dejt ordnas.

Väl möt... eller nått sånt tjafs.

//Eran ständiga plåga Akora - legenden

PS! Kommer själv inte delta på körning pga av sjukskriven hoj. DS
eeeeeee
 

Bladehunter

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2005
Ort
Munkedal norr om uddevalla
Hoj
SUZUKI TL 1000 S, cbr 600
akora skrev:
Hej alla hojåkare i Uddevalla och runtomkring

Denna söndag den 8 Maj så tänkte vi, Road Rage MC, anordna en gemensam körning... om vädret tillåter.
För de som är intresserad så träffas vi på torget vid tolv-tiden på dagen.
Vi kommer från 12:00, fram tills dess att det bär iväg, att ta emot anmälningar från er som är intresserade att "joina"-klubben.
Vi är just nu under en expansionsfas då vi beslutat oss för att bland annat ansluta oss som SMC-klubb inom snar framtid.

Ni som vill veta mer om klubben och vad som gäller kan PMa mig, alla frågor besvaras... Är du desutom en het brud mellan 18 - 25 kan dejt ordnas.

Väl möt... eller nått sånt tjafs.

//Eran ständiga plåga Akora - legenden

PS! Kommer själv inte delta på körning pga av sjukskriven hoj. DS

Vad innebär ett medlemskap i klubben? Är inte jätte intresserad av att springa på massa möten o sånt, därimot åka hoj.
 

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ulricehamn
Hoj
Kommer snart
Tompalino skrev:
Edit:. Vart e han som är så förbannat duktig på att vara ödmjuk då? Någon som hört från honom på sistone? Lever han fortfarande? (Då menar jag ju Backdraft för dem som inte förstod det...) :tungan

Den fan har avlidit :död

Edit: Får väl skriva något vettigt oxå, även om det bär emot...
Jag sitter med trumf på hand, nämligen triss i smärta!
#1: Motorcykel med skrubbsår som kostar många pengar att fixa.
#2: Avsaknaden av pengar.
#3: Examensarbete i skolan som tar all tid. Och då menar jag ALL tid!
 
Last edited:

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Bladehunter skrev:
Vad innebär ett medlemskap i klubben? Är inte jätte intresserad av att springa på massa möten o sånt, därimot åka hoj.

Det är möte om vi behöver ha möte om något som är viktigt för klubben. Som träffar m.m... Annars handlar det om att köra hoj.
 

RwE

ERotic 6 nude
Gick med
17 Aug 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Kawasaki ER6n -06
Firefly skrev:
Det är möte om vi behöver ha möte om något som är viktigt för klubben. Som träffar m.m... Annars handlar det om att köra hoj.

Jag vill helt klart bli medlem, ska bara lära mig köra hoj...hahaha

:banana :banana :banana
 

Tompalino

Inte längre kraschkung ;)
Gick med
25 Oct 2003
Ort
Bästkusten
Hoj
Ingen längre...
Firefly skrev:
Det är möte om vi behöver ha möte om något som är viktigt för klubben. Som träffar m.m... Annars handlar det om att köra hoj.

Apropå det så lär vi behöva ha möte om det där jag skrev ihop. En kortare version ligger förresten uppladdad på hemsidan så ALLA medlemmar får logga in o läsa igenom. Det gäller dig också Wolfskin! :7peta Tror att filen heter nr17 eller nåt i den stilen. Jag kommer inte att vara hemma i U-A nu på några veckor (typ tre) så ni får väl köra möte utan mig... :banana
 

skappe

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
suzuki tl1000r
Lucifer skrev:
Jag e på, men Skappe har service, Daniel ska till Dalarna, Rikard har dödat sin moped... Ska jag köra själv då, eller ska jag kanske skjutsa er runt torget?

:D
hm vem har sagt att jag ska på service?????och nu är de ju så att om de hade vart så så hade jag haft en extra hoj i garret......eller hoj o hoj eu moppe (triumph tt 600))hehehe ....men jag är alltid på att ta en liten sväng ....va ute och körde torsdags..de blev hela 24 mil (med spetta) och en liten fika i smögen ....GUD VA GÖTT.....men jag kommer på söndag lita på de
 

Mr Gixxer

En gång Biker alltid Biker
Gick med
1 Mar 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
Suzuki GSXR 1100
Får se om vi, jag o Micke6 e på G då!?
De e "lite" kalas på Lördag/Söndag o som ni kanske förstått så spottar/späder vi inte i glaset. :fyllisar (med tjejerna gör vi andra grejer!!!) :) :tuttar
Likväl som vi inte bangangar på att köra hoj..........!!!! (nästan!? bättre än ett rekorderligt......!!!!?)
Vilket allt e betydligt mer givande än att fika!!!!!!!!!!!! :7peta (fika kan väll va trevligt nån gång ibland.....!!!!) men..... :va :4skrika

Firefly skrev:
Rickard ska dit och kolla om det finns intresse av medlemskap i klubben. Tomas kommer säkert dit, Anders är nog inte sen på att hänga med heller. Andrej kör väl också för jämnan så han är nog där med... Mr.Gixxer och Micke6 kanske kan också?
 

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Firefly skrev:
Rickard ska dit och kolla om det finns intresse av medlemskap i klubben. Tomas kommer säkert dit, Anders är nog inte sen på att hänga med heller. Andrej kör väl också för jämnan så han är nog där med... Mr.Gixxer och Micke6 kanske kan också?
Rikard stavas Rikard, inte Rickard.
På engelska stavas det Richard, inte Rickard.
Rikard Rikard Rikard Rikard

:tungan
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top