Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Tack för en toppentrevlig tur idag! Känner knappt någon av er men det känns så ändå.
Första gången jag träffar snowwhite, vi var så intressanta så en Japan stod med världens största leende och filmade oss på GP. :) När ni andra kom hade han noll intresse att filma hojar. :confused:

Blev det ingen Bowling? Jag var förvisso inte där förrän 22:00(kan inte stan så jag irrade runt lite och pratade med halva Majornas befolkning på vägen).
Hade ju hoppats få se någon missa att släppa klotet och åka med utefter banan... :)

Så till söndagens körning:
10:00
Q-ster m. tjejen,
Opello m. tjej
...och fler!

12:00
Jon as
rpM650
Jippo
snowwhite
NANO
...och säkerligen fler! :tummenupp

Q-ster

www.q-ster.se
Gick med
6 Aug 2005
Hoj
cbr1000rr 08(rossi edition) , cbr1000rr 08 race(monster), cbr1000rr 07'(till salu) cbr600 f4i stunt med richi!(till salu!)
Last edited:

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
jag å tjejen kommer kl 10:00, kanske blir några minuter sena...

Iceman

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Numera FD. Knutte
Regn blir det ikväll först. Jag har förslag på en bra tur. MEN!!! om vi skall åka den vill jag att vi respekterar 30 och 50 stäckor. Barn är lediga på helgerna och springer över vägen. Då är det IDIOTISKT att spänna sig i dessa områden med wheelies och omkörningar på fel sida refug. Omkörning på höger sida är totalt FÖRBJUDET!

Vägen är förslagsvis:

Kållered - Lindome - Hällesåker - hällingsjö - älvsåker - höglanda - fjärås - hjälm - rossared - kbacka - Li - fjärås bräcka - tostared/öxabäck - förlanda - idala/Stockared - horred - skene - kungsäter - istorp - torestorp - örby - kinna - rydal - bollebygd - viared - sandared - sandhult - hedared - töllsjö - bollebygd - gamla vägen till landvetter - landvettersjön ----> Avenyn

Ca 23 mil med fikastopp

Vad sägs?

Last edited:
  • Gilla
Reaktioner: tcg

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Regn blir det ikväll först. Jag har förslag på en bra tur. MEN!!! om vi skall åka den vill jag att vi respekterar 30 och 50 stäckor. Barn är lediga på helgerna och springer över vägen. Då är det IDIOTISKT att spänna sig i dessa områden med wheelies och omkörningar på fel sida refug. Omkörning på höger sida är totalt FÖRBJUDET!

Vägen är förslagsvis:

Kållered - Lindome - Hällesåker - hällingsjö - älvsåker - höglanda - fjärås - hjälm - rossared - kbacka - Li - fjärås bräcka - tostared/öxabäck - förlanda - idala/Stockared - horred - skene - kungsäter - istorp - torestorp - örby - kinna - rydal - bollebygd - viared - sandared - sandhult - hedared - töllsjö - bollebygd - gamla vägen till landvetter - landvettersjön ----> Avenyn

Ca 23 mil med fikastopp

Vad sägs?

låter bra, hoppas inte på massa rullgrus bara

Iceman

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Numera FD. Knutte
Jo det finns på vissa ställen. Därför är det viktigt att köra med gott omdöme. Detta är ingen roadracingbana utan allmän väg. Mycket trevlig tur men kan snabbt förvandlas till ett helvete vid fel hantering.
Svårighetsgrad 2 vid normal hastighet. Svårighetsgrad 1 röd vid dubbel hastighet.
Syns kl 12:00

Nu åker vi...

Last edited:

Walle1

Medlem
Gick med
20 Nov 2005
Hoj
fireblade-08
verkar som jag drog mig ur precis i rätt tid för det började regna just när jag kom hem. men det va kul den lilla turen jag hängde med iaf.fick ni mycke regn på er??

Q-ster

www.q-ster.se
Gick med
6 Aug 2005
Hoj
cbr1000rr 08(rossi edition) , cbr1000rr 08 race(monster), cbr1000rr 07'(till salu) cbr600 f4i stunt med richi!(till salu!)
Då är vi hemma igen! Tack till min grupp för fin körning...trist att det blev regn på hemvägen bara! Laxen var great!!!

Q n C

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Stort tack för turen idag grabbar. Synd bara med regn på hemvägen. Hade ju 2 liter vatten i stövlarna ;)

Massa kramar tills vi syns igen.

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Stort tack för turen idag grabbar. Synd bara med regn på hemvägen. Hade ju 2 liter vatten i stövlarna ;)

Massa kramar tills vi syns igen.

Blev endast ett fåtal bilder, och någon enstaka bra... Länk

IMG_8296.JPG
IMG_8298.JPG
IMG_8301.JPG
IMG_8294.JPG
IMG_8342.JPG
IMG_8347.JPG
IMG_8364.JPG

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: KTM