tcg
Expensive bad habbits
- Gick med
- 5 Feb 2008
- Hoj
- ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Tack för en toppentrevlig tur idag! Känner knappt någon av er men det känns så ändå.
Första gången jag träffar snowwhite, vi var så intressanta så en Japan stod med världens största leende och filmade oss på GP. När ni andra kom hade han noll intresse att filma hojar.
Blev det ingen Bowling? Jag var förvisso inte där förrän 22:00(kan inte stan så jag irrade runt lite och pratade med halva Majornas befolkning på vägen).
Hade ju hoppats få se någon missa att släppa klotet och åka med utefter banan...
Så till söndagens körning:
10:00
Q-ster m. tjejen,
Opello m. tjej
...och fler!
12:00
Jon as
rpM650
Jippo
snowwhite
NANO
...och säkerligen fler!
Första gången jag träffar snowwhite, vi var så intressanta så en Japan stod med världens största leende och filmade oss på GP. När ni andra kom hade han noll intresse att filma hojar.
Blev det ingen Bowling? Jag var förvisso inte där förrän 22:00(kan inte stan så jag irrade runt lite och pratade med halva Majornas befolkning på vägen).
Hade ju hoppats få se någon missa att släppa klotet och åka med utefter banan...
Så till söndagens körning:
10:00
Q-ster m. tjejen,
Opello m. tjej
...och fler!
12:00
Jon as
rpM650
Jippo
snowwhite
NANO
...och säkerligen fler!