Åktur eller ej. Är någon sugen på att lära sig skrapa knä imorgon? Jag kan från 17:00
Åktur eller ej. Är någon sugen på att lära sig skrapa knä imorgon? Jag kan från 17:00
Jag kan knäskrapa lite!!! Dock efter 18! Går det bra tro?Kan man tejpa fast en stekpanna på knät tro??
....kommer nog inte köpa nya "riktiga" kläder förrän till våren, men är det bra väder så kommer jag gärna och kollar & lyssnar
fäskäkörka för fan.... ba regn i gbg juu
Högsbo bakom MediaMarkt kl 18
Touch down!!! The Eagle has landed.... All heder Iceman. Det gick grymt! 19:19.....en mkt bra tid på dygnet!!!!
Bara du kontemplerar till vad du skall använda det till, så du inte tror det kommer få dig ur svåra situationer etc.
Bara du kontemplerar till vad du skall använda det till, så du inte tror det kommer få dig ur svåra situationer etc.
Jag tror jag förstår. Man tar sig inte ur en svår situation genom att hänga av med halva röva, fälla ut knät 90 grader och luta hojen 10 grader. T.ex om man kommer för fort in i en kurva eller om en kurva nyper oväntat mycket
Jag tror jag förstår. Man tar sig inte ur en svår situation genom att hänga av med halva röva, fälla ut knät 90 grader och luta hojen 10 grader. T.ex om man kommer för fort in i en kurva eller om en kurva nyper oväntat mycket
Tänkte dra ut på en kortare tur idag vid 15. Någon som e sugen? Som inte har ställt av hojen ännu? (eller nån som inte är bakfull från igår )
kramar!
Tänkte dra ut på en kortare tur idag vid 15. Någon som e sugen? Som inte har ställt av hojen ännu? (eller nån som inte är bakfull från igår )
kramar!
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |