Åktur eller ej. Är någon sugen på att lära sig skrapa knä imorgon? Jag kan från 17:00
Åktur eller ej. Är någon sugen på att lära sig skrapa knä imorgon? Jag kan från 17:00
Jag kan knäskrapa lite!!! Dock efter 18! Går det bra tro?Kan man tejpa fast en stekpanna på knät tro??
....kommer nog inte köpa nya "riktiga" kläder förrän till våren, men är det bra väder så kommer jag gärna och kollar & lyssnar
fäskäkörka för fan.... ba regn i gbg juu
Touch down!!! The Eagle has landed.... All heder Iceman. Det gick grymt! 19:19.....en mkt bra tid på dygnet!!!!
Bara du kontemplerar till vad du skall använda det till, så du inte tror det kommer få dig ur svåra situationer etc.
Bara du kontemplerar till vad du skall använda det till, så du inte tror det kommer få dig ur svåra situationer etc.
Jag tror jag förstår. Man tar sig inte ur en svår situation genom att hänga av med halva röva, fälla ut knät 90 grader och luta hojen 10 grader. T.ex om man kommer för fort in i en kurva eller om en kurva nyper oväntat mycket![]()
Jag tror jag förstår. Man tar sig inte ur en svår situation genom att hänga av med halva röva, fälla ut knät 90 grader och luta hojen 10 grader. T.ex om man kommer för fort in i en kurva eller om en kurva nyper oväntat mycket![]()
Tänkte dra ut på en kortare tur idag vid 15. Någon som e sugen? Som inte har ställt av hojen ännu? (eller nån som inte är bakfull från igår)
kramar!![]()
Tänkte dra ut på en kortare tur idag vid 15. Någon som e sugen? Som inte har ställt av hojen ännu? (eller nån som inte är bakfull från igår)
kramar!![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |