Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Blev endast ett fåtal bilder, och någon enstaka bra... Länk

Yay! Bild när jag kör hojen! Första för iår, första med nya hojen! STORT TACK! :tummenupp :Bugar

Tack för en riktigt kul körning, lätt värt att åka 8mil enkel resa för att få köra och tjöta med er! :tummenupp

Iceman

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Numera FD. Knutte
Jag vill tacka samtliga för en fin tur och tack för alla fina bilder. Mycket bra kört med respekt för omgivningen. Det är så här det skall gå till, och alla fick utbyte av turen hoppas jag.

Vi klarade oss med minimalt med duggregn. Vi blev inte ens fuktiga.

Salander

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2009
Hoj
'03 Hornet 900
Tack för turen alla. Gruppkörningspremiär för mig, det gick ju bra där längst bak i ledet :)
Jag var en av de som hamnade i megaregnet på väg hem, det kunde man ju klarat sig utan..

Pysch, schyssta foton!

Last edited:

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Ja, det gick städat och fint till. Enda som höll på att ställa till det för mig var en rackarns stor fågel som dök upp från diket, jäkla tur man inte träffa den :gnissla
Tack alla för en riktigt trevlig tur. :) (Edit: förutom regnet på hemvägen, spöregna från hällinsjömacken till delsjömotet:näsblod)

Nu blir det nog att ställa in hojen för vinteride. Ses isf på vägarna våren 2010. :hojraket

Last edited:

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Ja, det gick städat och fint till. Enda som höll på att ställa till det för mig var en rackarns stor fågel som dök upp från diket, jäkla tur man inte träffa den :gnissla
Tack alla för en riktigt trevlig tur. :) (Edit: förutom regnet på hemvägen, spöregna från hällinsjömacken till delsjömotet:näsblod)

Nu blir det nog att ställa in hojen för vinteride. Ses isf på vägarna våren 2010. :hojraket

Redan?! Har du månadsförsäkring så är det ju iallafall en helg kvar i denna månaden. :tummenupp
En fika med SH Gbg i höstsol är ju aldrig fel! :yoparty

Iceman

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Numera FD. Knutte
Nån som känner sig sugen på att få ner knät i backen idag? 1-2 timmar P-plats du blir garanterat trött.

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Redan?! Har du månadsförsäkring så är det ju iallafall en helg kvar i denna månaden. :tummenupp
En fika med SH Gbg i höstsol är ju aldrig fel! :yoparty

Ja, det får nog bli så. Nästa helg är det massa annat, ERF:et på torpet, sen fest, måla m.m. så hinner inte riktigt :)

Back to topic. :)

oskrapt

Ny medlem
Gick med
11 May 2009
Hoj
R1
Tack för körningen och dom fina vägarna igår (söndag).

Jag vet att flera har skrivit att dom ska ställa in hojen nu för säsongen och ja funderar på göra samma sak. Så till alla er ha en bra fortsättning och hoppas på återseende nästa säsong!

Richi-Rich

Kör i alla andras tempo!
Gick med
16 Apr 2007
Hoj
2xR1
Någon som skall med på Höströjet hos bike trollhätten på lördag ? Åker bil om det regnar och kör hoj om vädret tillåter...

NANO

NAKET ÄR SEXIGT
Gick med
6 Jan 2004
Hoj
Gsxr 1000 K7( förra hoj z1000-09,KTM 660-05)
Nu e hojen avställd!!!!! vi ses våren 2010:) eller den 9/10 PÅ AW:yoparty

Gazza

Gazza
Gick med
12 Sep 2007
Hoj
CBR 600 FS - 02
Ngn som e sugen på en åktur imorgon om det blir bra väder? Ska åka direkt efter jobbet vid 18:00!
Vem e på?

Iceman

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Numera FD. Knutte
Åktur eller ej. Är någon sugen på att lära sig skrapa knä imorgon? Jag kan från 17:00

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM