Någon som skall köra imorrn? (torsdag)
Ska ju fortsätta vara grymmt väder och det ser ut som att man skall kunna komma loss
Någon som skall köra imorrn? (torsdag)
Jag föreslår att vi delar upp gruppen i en långsammare och en snabbare grupp. Som kör till samma mål ev lite olika vägar. Det gör att väntetider blir kortare för snabba åkare och att långsamma åkare får lite paus mellan delsträckorna. Detta minskar också stressen för mindre rutinerade förare. Tror det kan minska risken för avvåkningar med personskador. Även lånsamma åkare måste ha tid för att dricka m.m. mellan etapperna. Denna lösning Detta föutsätter att grupperna ej blir för små. Alternativt ha olka åkstiler olika veckodagar. Tyvärr inser jag, att det finns problem vilka dagar folk kan åka. Den långsamma passar även för 125 a och mellanklass reg hojar.
jag är nog på innan fikan om det nu blir någon fika... ja slutar vid 1700, men ska vi säga 17.30 - 18 på GP? någon mer som är sugen... innnan regnet börjar överta sommaren
Yes, om gud är god och jag kan hålla mig från polarna och deras ambitioner på att supa ner sig.
1730 vid GP?
Fifan vilket gott väder det skall bli lö-sö!!
Någon som är sugen på en långtur någonstans?
Om någon kan hjälpa mig att få av mitt framhjul så att jag kan byta däck, så är jag på. Annars får det bli en kort tur
Lördag är jag upptagen, men söndag funkar för migFifan vilket gott väder det skall bli lö-sö!!
Gaaah jag jobbar på lördag, men om de blir nå på söndag så är jag på!
Om någon kan hjälpa mig att få av mitt framhjul så att jag kan byta däck, så är jag på. Annars får det bli en kort tur
Är det svårt för att du inte har verktygen, eller svårt för att det är någon smart lirare som designat hjulet så att man måste plocka bort baklyktan för att komma åt en vajer som går ner till framdäcken och måste lossas därifrån?
Ladda för ikväll nu guys!
Cykelstyre skrev:Hur mkt är kvar av däcket, ung?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|