Stora Mellanösterntråden

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Gräsmattan ser ut att behöva gödslas och vattnas.
Det låg femton meter snö där tills för några timmar sedan. Gräset har precis tittat fram...
Umeå känns ändå rimligt, är väl ett klassiskt vänsterfäste.
Tror det är liknande på alla universitet med undervisning i samhällsvetenskap/humaniora. Du kan väl åka förbi SU och Södertörn och kolla läg(r)et?
Det där i mitten, är den nån slags rocket launcher?
Konstverk som ska likna polarsken.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Det låg femton meter snö där tills för några timmar sedan. Gräset har precis tittat fram...

Tror det är liknande på alla universitet med undervisning i samhällsvetenskap/humaniora. Du kan väl åka förbi SU och Södertörn och kolla läg(r)et?

Konstverk som ska likna polarsken.
Likna? :va
Det blir aldrig norrsken i Umeå antar jag.

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Precis - dags att gödsla och vattna! Massor med gödsel och massor med vatten. Inget konstgödsel som kan göra miljöaktivister upprörda utan ren naturlig kodynga.
Hönsgödsel funkar också. Viktigt att vattna in det för att frigöra mineralerna, och då brukar det få en "mysig" doft som gör en poppis i grannskapet. Helt klart vad den gräsmattan behöver.

anders_69

Datadoktor
Gick med
28 Sep 2008
Hoj
V11 Sport -01
Hönsgödsel funkar också. Viktigt att vattna in det för att frigöra mineralerna, och då brukar det få en "mysig" doft som gör en poppis i grannskapet. Helt klart vad den gräsmattan behöver.
Som Lund gjorde under pandemin när man inte ville ha in 30000 valborgsfirare i stadsparken. Funkade.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Hamas skickar raketer från Rafah mot Tel Aviv och visar världen att Israel inte kan avsluta innan alla terrorister är borta.
Tror tyvärr inte resten av världen berörs, de tycker Israel har sig själva att skylla.

Vad var det våra norska grannar gjorde i veckan? 🙄

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Dags att sluta med nödhjälp till ett folkslag som inte kan bli självförsörjande på typ 50 år. Det enda de har gjort är att köpa vapen och tillverkat bomber och raketer. Terrorstinier!

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Tältprotesterna sprider sej.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Och de som har "fel" åsikter kan räkna med vandalism.

Det är som vanligt med det här folket. Att något är korrekt har ingen som helst relevans, det är Meddelandet och Känslor som gäller.

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Det här är för korkat för att vara på riktigt. Jag sniffar en konspiration... De informella ledarna i dessa tältläger, är det månne så att de går att koppla till Ryssland eller möjligen Iran?

Hell

Mobilis in mobil
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
BMW R1200GS Adv -09. Ural Ranger -15. Royal Enfield Classic 500 -19.
Det här är för korkat för att vara på riktigt. Jag sniffar en konspiration... De informella ledarna i dessa tältläger, är det månne så att de går att koppla till Ryssland eller möjligen Iran?

Den svenska trollfabriken jobbar på högvarv på Sporthoj ser man. Hur mycket pengar får ni från CIA egentligen? NOLL empati för palestinierna säger en hel del…..

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Den svenska trollfabriken jobbar på högvarv på Sporthoj ser man. Hur mycket pengar får ni från CIA egentligen? NOLL empati för palestinierna säger en hel del…..
Jag får egentligen inte säga det, men jag får lite drygt USD75 för varje lång raljerande post om folkets fiender.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Tyvärr får jag inget från CIA, har du god erfarenhet av att få bidrag från utländsk säkerhetstjänst?

Vad tycker du om att Ryssland vill flytta sin gräns i finska viken?

Hell

Mobilis in mobil
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
BMW R1200GS Adv -09. Ural Ranger -15. Royal Enfield Classic 500 -19.
Tyvärr får jag inget från CIA, har du god erfarenhet av att få bidrag från utländsk säkerhetstjänst?

Vad tycker du om att Ryssland vill flytta sin gräns i finska viken?

Vilka har hävdat det? Inte ryssarna i alla fall.

Tillbaka till Mellanöstern/Israel/Palestina kanske?

Vad tycker dom om USA’s groteska stöd till Israel genom åren? Stödet till fortsatt annektering av mark på Västbanken etc….?

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras