uncletom
Gudomlig sporthojare
Jodå, tackar Markus, jag kan ta det. Ser fram emot lite varmare klimat till vintern ändåfinns det ingen exilregering inom räckhåll som kan installeras
Jodå, tackar Markus, jag kan ta det. Ser fram emot lite varmare klimat till vintern ändåfinns det ingen exilregering inom räckhåll som kan installeras
Ja det är nog rätt väg men vad är FN och vem betalar? Jag tror personligen att Iran är för stort och komplext för att sätta under FNs administration, kanske går med Gaza men inte ett helt land med tiotals miljoner invånare.Tillbaka till kolonialtiden fast med mer nyanserat (FN)styre och bygga upp en demokrati även om det tar minst 100 år innan befolkningen har övergett klan(van)styret och att religion skall styra.
Och så ännu ett inlägg utan citatDet finns nog som vanligt inga enkla svar, men vi skall komma ihåg att Iran har en helt annan bakgrund än övriga arabländer när det kommer till exempelvis utbildningsnivå, jämställdhet, yttrandefrihet och andra västerländska kärnvärden.
Det finns också en utbredd diaspora med know how och bra kontaktnät tillbaka in i landet.
Det finns således ganska mycket att bygga på, till skillnad från tex Irak eller Afghanistan.
Syrien är det andra arablandet som har bra förutsättningar att starta om efter diktaturens fall. Men att säga att det därmed blir så går förstås inte.
Det är precis som när man behöver köpa en till motorcykel. Man ber inte om tillåtelse utan om ursäkt efteråt.Israel bombade under natten den ryska militärflygplatsen Khmeimim i Syrien efter att ett iranskt plan landat....
View attachment 504681
Hade jag en anställd som sade när jag frågade om han hade beställt en ny Samsung S2.Det är precis som när man behöver köpa en till motorcykel. Man ber inte om tillåtelse utan om ursäkt efteråt.
Israel gör som de vill, de kommer ändå alltid att vara USAs favorit. Undrar varför...Israel bombade under natten den ryska militärflygplatsen Khmeimim i Syrien efter att ett iranskt plan landat....
View attachment 504681
Tack för det!Och så ännu ett inlägg utan citat
Jag ger upp med farbror nu. För idag i alla fall
Varsågod men gör rätt för fan!!!!!!!!!!!!!!1111Tack för det!
(En del av den hemliga planen att få dig att fokusera på väsentligheter istället för ovidkommande saker. Tex invandring och citat. Men säg inget. )
Jag tror du hittat Markus kryptonit!Tack för det!
(En del av den hemliga planen att få dig att fokusera på väsentligheter istället för ovidkommande saker. Tex invandring och citat. Men säg inget. )
Ni två jobbar i maskopi, det är en konspirationJag tror du hittat Markus kryptonit!
Målet för Israel är att oskadliggöra Hizbollah för all framtid, eller åtminstone inom överskådlig tid. Man har visat att man kan döda vem som helst när dom helst, vilket gör det svårt att rekrytera folk till toppositioner inom Hizbollah. Utan en karismatisk ledare och styre kommer organisationen dö ut.Vad är målet?
Är Israel klara snart?
Så länge hizbolla lobbar raketer lär inget eldupphör förekomma.
ShameAss, free the hostage and work for peace!!!!sorgens dag, 1 år sen israel blev utsatt för et stort terror angrep.
För att hämnas 1000 döda israeler har Israel dödat 50000 palestinier. Det är den verkliga sorgen.sorgens dag, 1 år sen israel blev utsatt för et stort terror angrep.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|