Zeb_Macahan
Bettingansvarig
Vilket fiasko. 200 spänn i bensinpengar, 50 spänn för att parkera bilen, 120 spänn för att komma in betalar jag mer än gärna.
Bra race med bl a både 125GP & STK 600. Men att Pro SBK race 2 ställs in utan vidare förklaring för publiken känns riktigt ruttet. Speciellt när Rookie 1000 rullar ut 10 minuter senare och kör utan problem. Hur f-n motiverades det beslutet?
Som grädde på moset (som jag inte ville ha) så fick man köa i nästan 45 minuter (från kl 13.30) för att få mat som tog slut innan man kom fram, så det serverades endast korv med mos. 2 korvar & en hög mos + 2 drickor för 110 spänn. Hamburgare & strips tog slut. Bra förberett!
Att vädret dessutom blev kasst gjorde mindre, för det var jag förberedd på så extra varma kläder var medtagna.
Nej, detta var riktigt uselt och en besvikelse till SM-premiär från ett publikperspektiv. Jag känner mig på något vis lurad och jag tror inte jag var den ende med tanke på vad jag hörde från övriga i publiken.
Det är pinsamt att ställa in en SMklass för att titta på rookie en stund senare. Jag blev förbannad och åkte 20 mil hem igen.
Förklaring tack. Familen åkte inte 40 mil tor och betalade 300spänn plus mat för att inte få någon valuta för pengen, i fotboll eller konsert hade pengarna återbetalats.