Förmågan att fabricera åsikter som jag inte har och lögner om mig är imponerande här idag. Nästan så jag undrar om jag diskuterar med ChatGPT.
Jag har funnits på detta forum långt innan ChatGPT ens var påtänkt, så stoppa dylika anklagelser där solen inte skiner.
Om jag får be, vänligen definiera vad du anser är högerextremt i de åsikter som uttryckts? Är det någon i denna tråd som förespråkat utrotandet av alla judar (ställ förresten samma fråga i ett valfritt muslimskt forum så kanske polletten trillar ner)? Att svarta är lägre stående varelser? Det enda som har lyfts i tråden såhär långt så vitt jag kan finna är att det är idioti att människor som helt saknar såväl skyddsbehov som respekt för och sympatier med vårt västerländska jämlika levnadssätt tillåts leva rövare på vår bekostnad. På vilket sätt är det högerextremt?
Alla människor är inte lika mycket värda, så enkelt är det. Om du får välja mellan att avrätta din egen mor eller en slumpmässigt vald våldtäktsman, vem skulle du välja? Om du på riktigt anser att alla liv är lika mycket värda och att slumpen bör avgöra, då förtjänar du att bli precis så dömd som du anser dig vara
De som anser att utseendet definierar oss och anser sig ha rätten att döma människor utifrån hur de ser ut är rasister och idioter, jag delar absolut inte deras syn på saker och ting. Men de som försöker hävda att alla liv är lika mycket värda, oavsett hur vidrig än individens personliga tankar, kvalifikationer och värderingar är, de är fan minst lika korkade
Hitler eller din mamma, vem förtjänar att dö? Har du svårt med att besvara den frågan så bör du ansöka om att bli omyndigförklarad, du förtjänar fan inte att influera vårt demokratiska system.