MaXiZZ skrev:palla sånthär?.. det e ju fan bara o köra
flexbert skrev:Men man har ju körtkort på prov i 2 år och då ska man väl igentligen bli av med körkortet om man skjutsar eller bryter mot någon annan lag?
lär dig stava!..Freddola skrev:Kan sejja redan nu att det aer olagligt att skjutsa po en 125a om du aer under 18 for dom som inte vet det.
Men det aer i stort sett ingen polis som vet om det och om dom nu skulle veta det so tror ja dom skiter i det om man bara har hjalm.
Har sjalv skjutsat en kompis med hjalm po min 125a och aer 17 or och blev stoppad av polisen do jag genade over ett overgonsstalle.
Efter lite skisnack so sa han Okey det gor inge, men taenk po att du inte for gora soder. Mycket trevlig polis btw.
Han sa ingett om att jag skjutsade och bad inte ens om korkort.
Kan aven till legga att jag har po effektavgassystem fron gianelli och det hors ganska val men han brydde sig inte.
Utan var mest fascinerad over att den do det inte aer so vanligt med 125or iaf inte i Karlstad.
Aer ejj i sverige som ni kanske maerker
du kan ju skriva ar istället för aer och typ latt istället för laett?.. po, på?Freddola skrev:Men jag aer INTE i sverige.
Sitter po engelskt tangetbord Laett o skriva do?
philsson skrev:du kan ju skriva ar istället för aer och typ latt istället för laett?.. po, på?
Rätt störande bara..
philsson skrev:du kan ju skriva ar istället för aer och typ latt istället för laett?.. po, på?
Rätt störande bara..
Tjet skrev:Rätt störande med två punkter också..
Solid snake skrev:Speciellt efter ett frågetecken, dessutom så började han inte ens med stor bokstav.
Tjet skrev:Ja, en pungt, ett frågetecken, ett utropstecken eller liknande är en meningsändelse. Efter en meningsändelse börjar man en ny mening.
Sten? Glashus?
Solid snake skrev:PunGt, om jag får be.
Med andra ord så är det ju inte så jättesmart att klaga på stavfel om man själv stavar som en kratta.
Krattor har man i trädgården!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |