PL0J
Fo' Shizzle!
Inte punkt?Tjet skrev:Pungt heter det.
Inte punkt?Tjet skrev:Pungt heter det.
så man kan stava fel till ".".. Ni är bara för sköna grabbar..Solid snake skrev:PunGt, om jag får be.
Med andra ord så är det ju inte så jättesmart att klaga på stavfel om man själv stavar som en kratta.
Krattor har man i trädgården!
philsson skrev:du kan ju skriva ar istället för aer och typ latt istället för laett?.. po, på?
Rätt störande bara..
"Hahaha, seriost ni brakar om en som (Vet inte vad du menar med "som" där) nagra stavfel. Olderna (Förstår inte vad du menar med "olderna" heller) kan inte vara nog har . Nejda, skamt och sido, tycker ni ska halla er lite mer till traden nu och sluta braka och forstora hela traden. Fast iof sa ar det bara min asikt."Freddola skrev:Hahaha seriost asso ni brokar om en som liten skitsak som nogra stavfel.
Olderna kan inte vara hog haer . Nerro skamt o sido tkr ni ska holla er lite mer till troden nu o sluta broka om nogon glomde en . eller Stor bokstav.
Darfor ja skrev Aer o inte Ar. Aer for ja tkr det aer lettare att forsto att det ska vara ett 'a' o inte A.
Men jag tkr det aer en son liten skitsak att borja broka om och forstora hela troden med.
Fast iofs so aer det bara min osikt.
KalleNorton skrev:"Hahaha, seriost ni brakar om en som (Vet inte vad du menar med "som" där) nagra stavfel. Olderna (Förstår inte vad du menar med "olderna" heller) kan inte vara nog har . Nejda, skamt och sido, tycker ni ska halla er lite mer till traden nu och sluta braka och forstora hela traden. Fast iof sa ar det bara min asikt."
Så skulle iaf jag uppskatta om du skrivit inlägget. Bra mycket enklare att förstå.
Freddola skrev:engelskt tangetbord som dom 3 sista siffrorna i alfabetet inte finns med po
Paradoxy skrev:Siffror i alfabetet?
:kocko :kocko :kocko :kocko :kocko
Paradoxy skrev:Siffror i alfabetet?
:kocko :kocko :kocko :kocko :kocko
iuridae skrev:Du får inte skjutsa om du är under 18 år, oavsett fordon. Att man får skjutsa på moped är bara en skröna, ska vara om du är över 18 då.
Åkte fast med moppen när man hade den (en skön MT5), va givetvis ute och imponera på en brud men farbror haffa tyckte inte det va så smart. Jag fick 300.- i böter, hon fick 450.-. Dock fick vi kommentaren att det va tur inte hon hade hjälm på sig, för då hade det varit planerad körning, och 1500.- i böter ?!
nicklas88 skrev:Men alltså... spela roll om körkortet ens skulle rycka? det är väl inte ens i närheten lika farligt om man jämför vad som skulle hända om man krockar! Du får inte ut ett skit på försäkrningen.. kul att bli förlamad och inte få ut ett skit på försäkrnigen... :S
Svanen skrev:Jag kommer att skjutsa!
När nöden kräver, jag hatar att skjutsa..
Hojen blir så låg, skrapar fotpinne i kraftiga nerlägg.
nicklas88 skrev:Men alltså... spela roll om körkortet ens skulle rycka? det är väl inte ens i närheten lika farligt om man jämför vad som skulle hända om man krockar! Du får inte ut ett skit på försäkrningen.. kul att bli förlamad och inte få ut ett skit på försäkrnigen... :S
iuridae skrev:Du får inte skjutsa om du är under 18 år, oavsett fordon. Att man får skjutsa på moped är bara en skröna, ska vara om du är över 18 då.
Åkte fast med moppen när man hade den (en skön MT5), va givetvis ute och imponera på en brud men farbror haffa tyckte inte det va så smart. Jag fick 300.- i böter, hon fick 450.-. Dock fick vi kommentaren att det va tur inte hon hade hjälm på sig, för då hade det varit planerad körning, och 1500.- i böter ?!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|