Skuggan
Guest
O andra sidan är den ju lite diskret.. Jag menar det ger ju inte bilden av att man gör allt för att synas!
O andra sidan är den ju lite diskret.. Jag menar det ger ju inte bilden av att man gör allt för att synas!
Hur var storlekarna då? Jag tyckte den satt fint
Jag kommer inte åt min tröja förenns tidigast nästa vecka, kan ingen sätta in en bild på den
Nu är du nyfiken va?
Varför kommer du inte åt den?
Cool som faan
Nyligen slut med tjejen, jag hyr en lägenhet tillfälligt av en polare i andra hand. Men jag står skriven hos henne. Vill inte springa där mer än nödvändigt, men nästa vecka ska jag dit o skruva på hojen, hämtar tröjan då
fint vi bor ju nära så det blir en jävla massa brud raggande ifall du inte varit snabb och redan plockat nån
Tröjan blev kanon Men jag tyckte den kändes lite konstig tills jag såg bilden på skuggan och insåg att jag satt den bakoch fram Väntar bara ivrigt på våren så vi kan ut och åka lite.
Tröjan blev kanon Men jag tyckte den kändes lite konstig tills jag såg bilden på skuggan och insåg att jag satt den bakoch fram Väntar bara ivrigt på våren så vi kan ut och åka lite.
hur det nu var med färger och kontrast tycker jag att skuggan har gjort ett skit bra jobb som har roddat allt !!! bra där Fredde!!!!!!!!!!!!!!
och så undrar man igen då vem ska på sh festen i kväll???
Efter mycket tjafsande har tryckeriet beslutat att ge oss pengarna tillbaka om samtliga skickar tillbaka sina tröjor. Några verkar uppskatta tröjan trots allt, så vi får väl komma överens hur vi skall göra. Lämnar vi tillbaka tröjorna så får någon annan ordna en ny beställning med ett nytt tryckeri. Eller så kör vi så det rycker.. Snygg mörk grå färg med ett diskret tryck som endå förmedlar budskapet Du som vill lämna tillbaka pm:ar mig..
Tack!
Jag och Galliman skall ha fest i hans garage. Bira Iron Maiden och Hojbygge
För mig kvittar det.
de kunde inte tänka sig att göra något på priset istället för att vi skulle reklamera tröjorna? Eller nogon typp av kompensation vid nästa beställning?
Fan nu måste man ju lägga på ett kol och bli klar med hojen.
Var är alla sopbilar som ska göra rent åt oss?!?!
Nej, jag blev lite förvånad över deras sätt och hantera detta.Dom ger bara tillbaka pengarna om vi återlämmnar tröjorna, ingen kompisation el dyl heller..
Jag såg 2 hojjar igår som var ute o gasa i solen.. Fan vad man längtar tills det är dags att rulla ut.. Idag skall jag montera stålomspunna bromsslangar och ny kopplingwire
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|