Streetfighters Stockholm

Status
Ej öppen för fler svar.

Skuggan

Guest
O andra sidan är den ju lite diskret.. Jag menar det ger ju inte bilden av att man gör allt för att synas!
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Jag kommer inte åt min tröja förenns tidigast nästa vecka, kan ingen sätta in en bild på den
 

Skuggan

Guest
Jag kommer inte åt min tröja förenns tidigast nästa vecka, kan ingen sätta in en bild på den

:tungan Nu är du nyfiken va? :)

Varför kommer du inte åt den?
 

Bifogat

  • IMGP0005.JPG
    IMGP0005.JPG
    168.7 KB · Visningar: 78
Last edited:

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
:tungan Nu är du nyfiken va? :)

Varför kommer du inte åt den?


Cool som faan :tummenupp
Nyligen slut med tjejen, jag hyr en lägenhet tillfälligt av en polare i andra hand. Men jag står skriven hos henne. Vill inte springa där mer än nödvändigt, men nästa vecka ska jag dit o skruva på hojen, hämtar tröjan då
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Cool som faan :tummenupp
Nyligen slut med tjejen, jag hyr en lägenhet tillfälligt av en polare i andra hand. Men jag står skriven hos henne. Vill inte springa där mer än nödvändigt, men nästa vecka ska jag dit o skruva på hojen, hämtar tröjan då

fint vi bor ju nära så det blir en jävla massa brud raggande ;) ifall du inte varit snabb och redan plockat nån :p
 

farbror mumma

Medlem
Gick med
24 Apr 2004
Ort
VALLENTUNA
Hoj
Cbr600rr yzf750r
Tröjan blev kanon:tummenupp Men jag tyckte den kändes lite konstig tills jag såg bilden på skuggan och insåg att jag satt den bakoch:näsblod fram Väntar bara ivrigt på våren så vi kan ut och åka lite.
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
fint vi bor ju nära så det blir en jävla massa brud raggande ;) ifall du inte varit snabb och redan plockat nån :p

Perfekt, du fixar tjejer ,:D så tar jag deras morsa

Tröjan blev kanon:tummenupp Men jag tyckte den kändes lite konstig tills jag såg bilden på skuggan och insåg att jag satt den bakoch:näsblod fram Väntar bara ivrigt på våren så vi kan ut och åka lite.

För att förtydliga lite för dig. Framåt är den sidan du har snoppen. Bakåt är den sidan du har arschlet:D
 
Last edited:

X3M

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
28 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
CBR600 fighter-ratbike
Då har även jag hämtat tröjan. Klart mörkare än man trott hade inte skadat med lite större kontrast mellan tröja och tryck, men jag tycker ändå att det blev snyggt.
 

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
Tycker att det känns som att det finns ett gemensamt tycke om att tröjorna är kanoners även lite brist på kontrast av trycket!!

Så WTF :tummenupp :tummenupp :tummenupp
 

Riksknas

knas knasar till det!!
Gick med
5 Sep 2006
Ort
Lidingö
Hoj
gsx-r 750 -96
hur det nu var med färger och kontrast tycker jag att skuggan har gjort ett skit bra jobb som har roddat allt !!! bra där Fredde!!!!!!!!!!!!!!
och så undrar man igen då vem ska på sh festen i kväll???
 

Skuggan

Guest
Efter mycket tjafsande har tryckeriet beslutat att ge oss pengarna tillbaka om samtliga skickar tillbaka sina tröjor. Några verkar uppskatta tröjan trots allt, så vi får väl komma överens hur vi skall göra. Lämnar vi tillbaka tröjorna så får någon annan ordna en ny beställning med ett nytt tryckeri. Eller så kör vi så det rycker.. Snygg mörk grå färg med ett diskret tryck som endå förmedlar budskapet :) Du som vill lämna tillbaka pm:ar mig..

hur det nu var med färger och kontrast tycker jag att skuggan har gjort ett skit bra jobb som har roddat allt !!! bra där Fredde!!!!!!!!!!!!!!
och så undrar man igen då vem ska på sh festen i kväll???

:tummenupp Tack!

Jag och Galliman skall ha fest i hans garage. Bira Iron Maiden och Hojbygge :fyllisar
 
Last edited:

X3M

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
28 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
CBR600 fighter-ratbike
Efter mycket tjafsande har tryckeriet beslutat att ge oss pengarna tillbaka om samtliga skickar tillbaka sina tröjor. Några verkar uppskatta tröjan trots allt, så vi får väl komma överens hur vi skall göra. Lämnar vi tillbaka tröjorna så får någon annan ordna en ny beställning med ett nytt tryckeri. Eller så kör vi så det rycker.. Snygg mörk grå färg med ett diskret tryck som endå förmedlar budskapet :) Du som vill lämna tillbaka pm:ar mig..



:tummenupp Tack!

Jag och Galliman skall ha fest i hans garage. Bira Iron Maiden och Hojbygge :fyllisar


För mig kvittar det.
de kunde inte tänka sig att göra något på priset istället för att vi skulle reklamera tröjorna? Eller nogon typp av kompensation vid nästa beställning?

Fan nu måste man ju lägga på ett kol och bli klar med hojen.
Var är alla sopbilar som ska göra rent åt oss?!?!
 

Skuggan

Guest
För mig kvittar det.
de kunde inte tänka sig att göra något på priset istället för att vi skulle reklamera tröjorna? Eller nogon typp av kompensation vid nästa beställning?

Fan nu måste man ju lägga på ett kol och bli klar med hojen.
Var är alla sopbilar som ska göra rent åt oss?!?!

Nej, jag blev lite förvånad över deras sätt och hantera detta.Dom ger bara tillbaka pengarna om vi återlämmnar tröjorna, ingen kompisation el dyl heller..:mad:


Jag såg 2 hojjar igår som var ute o gasa i solen.. Fan vad man längtar tills det är dags att rulla ut.. Idag skall jag montera stålomspunna bromsslangar och ny kopplingwire :yoparty
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Nu sitter man här med nya tröjan på, den blev inte vad jag trott. Men va faan vi kör på den, orka hålla på o skicka tillbaks tröjan, den passar bra till mitt nya ställ, bra jobbat Fredde.
Däremot så gick det inte så bra med att skruva ihop hojen. Nya regskylten skruvades ihop, på med nya blinkers, funkar inte:mad:
Den högra fick jag inte i gång överhuvudtaget, o den vänstra bara lös hela tiden:huvet o innan jag fått ordning på elen, så går det inte att skruva på något annat heller

Jag får åka dit igen nästa helg o prova igen
 

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Ort
Strängnäs
Hoj
Hoj lös
:gråta Jag vill ut och gasa,men Motospeed har min topp och är försenade:mad: :huvet :finger :censored :kulspruta
Jag vill ju ut och åka:fatta!

Måste bara säga att Fredde har gjort ett bra jobb med att fixa tröjorna:tummenupp
 

X3M

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
28 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
CBR600 fighter-ratbike
Nej, jag blev lite förvånad över deras sätt och hantera detta.Dom ger bara tillbaka pengarna om vi återlämmnar tröjorna, ingen kompisation el dyl heller..:mad:


Jag såg 2 hojjar igår som var ute o gasa i solen.. Fan vad man längtar tills det är dags att rulla ut.. Idag skall jag montera stålomspunna bromsslangar och ny kopplingwire :yoparty

Tyvär är väl ofta privatpersoners beställningar inget som känns vikitigt att vara cervice minded mot när det gäller tröjtryckerier (gäller troligtvis vanliga tyckerier också).

Föjälivgt med folk som är ute och åker redan nu tycker jag!!! (inte alls avúndjuk).
Måste se till att få hojen körklar snart. Duccesadel på en honda cbr600 vad tror ni om det? sadeln är iaf inhandlad och ser riktigt bra ut bara ditlaggd. :)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top