Streetfighters Stockholm

Status
Ej öppen för fler svar.

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Hoj
Hoj lös
Tyvär är väl ofta privatpersoners beställningar inget som känns vikitigt att vara cervice minded mot när det gäller tröjtryckerier (gäller troligtvis vanliga tyckerier också).

Föjälivgt med folk som är ute och åker redan nu tycker jag!!! (inte alls avúndjuk).
Måste se till att få hojen körklar snart. Duccesadel på en honda cbr600 vad tror ni om det? sadeln är iaf inhandlad och ser riktigt bra ut bara ditlaggd. :)
Har du någon bild?

Skuggan

Guest
Igår kväll jobbades det hårt i Gallimans garage :D
Ett par kalla senare hade det gett resultat..

Bild 1.. Stålomspunnet samt div detaljer på styret monterat på min..

Bild 2.. Highpipe på Gallimans Rettbike :hihi

Bifogat

• IMGP0011.JPG
    IMGP0011.JPG
    156.6 KB · Visningar: 64
  • IMGP0020.JPG
    IMGP0020.JPG
    147.8 KB · Visningar: 63

Juice

Only Joos
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Z750 -04
Nu har jag hälsat på lilla Z i garaget:) Satte dit batteriet och den nya skattelappen. Startade den..och den spann som en katt direkt:tummenupp Jag häslade den från dig med tikki.

Men min underhållsladdare verkar vara lite krasslig? Jag laddade batteriet för ca 2 veckor sen och det lyste grönt... sen lät jag bli att ladda tills för nån dag sen. Och den lyste rött ,den laddade sedan ett dygn..fortfarande rött :confused: Det ska ta den 12 h att ladda fullt om bateriet e tomt. Och inte bara det att det lös rött utan laddaren och batteriet var brännheta så det knappt gick att ta på? Började fundera på om det var batteriet som börjar ta slut, men hojen svara direkt så det verkar ju vara laddaren som är knas. Vad tror ni?

Skuggan

Guest
Tröjorna

Idag har alla som beställt tröja ett glädjande PM att läsa :tummenupp

Juice

Only Joos
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Z750 -04
Najs me t-shirts!
Är t-shirtarna lika stora i storlekarna som tjocktröjorna? Och tror du det går att få en i tjejmodell?:angel

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Nu har jag hälsat på lilla Z i garaget:) Satte dit batteriet och den nya skattelappen. Startade den..och den spann som en katt direkt:tummenupp Jag häslade den från dig med tikki.

Men min underhållsladdare verkar vara lite krasslig? Jag laddade batteriet för ca 2 veckor sen och det lyste grönt... sen lät jag bli att ladda tills för nån dag sen. Och den lyste rött ,den laddade sedan ett dygn..fortfarande rött :confused: Det ska ta den 12 h att ladda fullt om bateriet e tomt. Och inte bara det att det lös rött utan laddaren och batteriet var brännheta så det knappt gick att ta på? Började fundera på om det var batteriet som börjar ta slut, men hojen svara direkt så det verkar ju vara laddaren som är knas. Vad tror ni?

:tummenupp
Jag höll på i Lördags o skruvade, men fick inte i gång mina blinkers

Skuggan

Guest
:tummenupp
Jag höll på i Lördags o skruvade, men fick inte i gång mina blinkers

Är det meningen att man skall "skruva" igång dom då? :D

Vad är det för blinkers du köpt? Jag funderar på de omtalade biltema blinkarna.. Kan bli najs till mitt diodbakljus jag beställt :yoparty

Skuggan

Guest
En sak angående PM

Jag har märkt en sak som är ganska förvånad..
När jag drar iväg ett PM/Massuskick el dyl så förväntar jag mig ett svar av dom jag pm:ar.. Nu är det tyvärr så att det rör några av våra medlemmar.. Jag vill inte nämna några namn utan hoppas på att dom tar åt sig. Medlemmarna har varit inloggade vid flera tillfällen efter det att jag PM:at men ändå inte svarat. Detta drabbar ju alla seriösa då det drar ut på tiden med beställningarna. Skall man vara med i SFS skall man vara seriös och delaktig annars kan man hoppa av. (det lär ju oxå visa sig på träffarna)

Nog med kritik.. Snart är det sommar.. Någon som funderat på ngt datum för premiären? :gnissla

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Är det meningen att man skall "skruva" igång dom då? :D

Vad är det för blinkers du köpt? Jag funderar på de omtalade biltema blinkarna.. Kan bli najs till mitt diodbakljus jag beställt :yoparty

Jag köpte mina på Bikersneed, dom ingick med reg. hållaren. Får jag det inte att funka i helgen så tänkte jag åka o köpa Biltemas jag me.
Det är ju lika självklart att man skruvar i gång blinkers, som att man spikar fast backspeglarna:D

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Hoj
Hoj lös
Jag har märkt en sak som är ganska förvånad..
När jag drar iväg ett PM/Massuskick el dyl så förväntar jag mig ett svar av dom jag pm:ar.. Nu är det tyvärr så att det rör några av våra medlemmar.. Jag vill inte nämna några namn utan hoppas på att dom tar åt sig. Medlemmarna har varit inloggade vid flera tillfällen efter det att jag PM:at men ändå inte svarat. Detta drabbar ju alla seriösa då det drar ut på tiden med beställningarna. Skall man vara med i SFS skall man vara seriös och delaktig annars kan man hoppa av. (det lär ju oxå visa sig på träffarna)

Nog med kritik.. Snart är det sommar.. Någon som funderat på ngt datum för premiären? :gnissla
Slutet på april kanske?
Sen kan man ju ha smygpremiär beroende på väder:hihi

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Smygpremiär låter bra. Skulle prognosen se bra ut inför en helg, med +10 g, då skulle jag vara på..
Har iofs varit ute 2 ggr redan, kunde inte hålla mig, kallt men ack så skönt...

Skuggan

Guest
NU känns det helt plötsligt jävligt brottom, jag o galliman skall ha iväg grejjer på lack nästa vecka, sen återstår färdigställande monteringen.. April/Maj gärna för mig

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
NU känns det helt plötsligt jävligt brottom, jag o galliman skall ha iväg grejjer på lack nästa vecka, sen återstår färdigställande monteringen.. April/Maj gärna för mig

Inte bråttom, den stora gemensama premiären där alla samlas o där alla har de vackra tröjorna på sig. Borde givetvis ske när det är varmare, bättre vägar, och när folk fått bort det ringrostiga efter vintern..

Menade bara, att om det är ett par st som vill ha en liten smygpremiär, och köra lite ihop, då är jag på...

Självklart anpassar jag mig efter er andra, jag är ju typ nyast bland er här, bara så j-vla sugen på att få komma ut på vägarna:)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras