Jobbar så här sent,vad gör du då?Jag jobbar, inte så kul.. Ta på dig din snygga tröja och ta ett kort o lägg upp
Jobbar så här sent,vad gör du då?
Har du någon bild?
Låt snön komma...jag har ändå ingen cykel.Jag sitter å jobbar lite på mitt projektarbete... ritar i auto cad architectural. Men nu får det vara nog för i kväll...
Hm jag e trött på tråkväder nu... och det verkar som det ska snöa imorn
Klart det blir bra,det är ju en Hynda!Då har man till slut lyckats fota hojen med duccesadel ditlaggd. Någon typ av kåpa ska byggas mellan sedel och övtre röret på ramen. Känns som det kommer bli bra. Gäller bara att få lite tid att fixa...
Jag sitter å jobbar lite på mitt projektarbete... ritar i auto cad architectural. Men nu får det vara nog för i kväll...
Hm jag e trött på tråkväder nu... och det verkar som det ska snöa imorn
kollade in eran tråd när jag pausade i arbetet, sitter också och ritar i Autocad ADT... fan va mkt jobb, men inge bågeväder = jobb!
Tikki, Skuggan mfl, ni börjar få till riktiga hojar nu... blir det inga mer lugna körningar nu
Jag tänkte fortsätta att köra i lugna gruppen i år också, jag tyckte att vi hade jävligt roligt tillsammans
kollade in eran tråd när jag pausade i arbetet, sitter också och ritar i Autocad ADT... fan va mkt jobb, men inge bågeväder = jobb!
Tikki, Skuggan mfl, ni börjar få till riktiga hojar nu... blir det inga mer lugna körningar nu
Plocka av plasten där fram o häng me
Självklart åker vi me där oxå i sommar.. Det var ett glatt gäng!
Tjo.
Har precis köpt en R1 sf och tänkte kolla om nån har nån snygg lösning på ett annat expansionkärl till kylarn?
x3m: körde du möjligtvis en 640sm för nåt år sen?
Nix körde en WR400 motard. Riktigt kul hoj men inget att pendla till landet med.
Expansionskärlet kan jag inte hjälpa dig med men det finns säkert någon annan här som kan det.
Tjo.
Har precis köpt en R1 sf och tänkte kolla om nån har nån snygg lösning på ett annat expansionkärl till kylarn?
x3m: körde du möjligtvis en 640sm för nåt år sen?
Måste du ha det då? Galliman här i tråden har inget på sin r1 sf
Jag vill gärna ha nåt som kylarvätskan kan åka ut i när det blir varmt.
He he jag har bara nåt som kylarvätskan kan åka ut..
Det ska mkt till innan det börjar trycka ut vätska, men jag har oxå även funderat på nåt. Men kör väl utan tills jag kommer på nåt.
en del kör ju med som NOS burkar,
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |