Stringtrosans fall!!!

raceman_peps

I år med fälgstripes!!
Gick med
3 Dec 2003
Bortom Nykil i 240 m2 verkstad och 110 m2 bostad!!
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat. Husqvarna 250TE, Honda TRX500 Fourman hydrostatik. Cresent Tarfek sport 7v, SISU LYX universal 3vxl!
JA se brudar...

Det plagget kommer man väl att sakna väldigt lite. Men som sagt angående de flesta underkläder, spetsiga som string och blommiga... "skiter väl i hur de ser ut, de ska ändå bara av!"

Sen ang fin / ful bak, så är det bevisligen det ständigt dåliga självförtroendet hos brudarna som styr. Ingen bak är så vacker som den som sitter på en kvinna som är nöjd och stolt över den! (Förutom baken på en 300SL roadster då...)

Ni får väl träna lite på den här... Själv fick jag 19 rätt...

http://www.potatoesmc.com/forum/attachment.php?s=&postid=112612

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
raceman_peps skrev:
Det plagget kommer man väl att sakna väldigt lite. Men som sagt angående de flesta underkläder, spetsiga som string och blommiga... "skiter väl i hur de ser ut, de ska ändå bara av!"

Sen ang fin / ful bak, så är det bevisligen det ständigt dåliga självförtroendet hos brudarna som styr. Ingen bak är så vacker som den som sitter på en kvinna som är nöjd och stolt över den! (Förutom baken på en 300SL roadster då...)

Ni får väl träna lite på den här... Själv fick jag 19 rätt...

http://www.potatoesmc.com/forum/attachment.php?s=&postid=112612
Fick 16 rätt. :gnissla

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
UrbanTiger skrev:
Tyvärr har jag ingen bild som jag kan presentera på nätet men alla ser ungefär likadana ut fast lite olika.
Sluta nu att tjata om den där jävla bilden :4skrika

:hihi men det är ju så roligt att göra det :rolleyes:

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
UrbanTiger skrev:
Fick tolv, börjar bli gammal :3freak

Jag fick 8 rätt.

Blev paranoid för att jag kanske skulle råka tro att det var en tjejstjärt som satt på en kille och kryssade för kille på alla.

Det säkra före det osäkra vet ni.

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
UrbanTiger skrev:
Jasså jag blev så till mig så att jag satte "t" på alla :tungan

Det går ju ihop 8+12=20 :mattias

Frågan är vem som hade varit lyckligast på väg hem från krogen.
Du som trodde att alla stjärtar på krogen va tjejers och taffsade på alla eller jag som trodde att alla stjärtar var killars och höll mig undan i baren?

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Kakan skrev:
Tja förstår du hur jag tänker nu? att säga att alla vet är nog lite fel för de kan visa sig att den tjej vars röv du anser är snygg, hon kanske anser att hennes röv är ful och tvärtt om....

Ja, det är precis det jag menar. Tjejen måste ju iallafall ha en åsikt om sitt eget ändlete.

Sen är ju smaken som baken. (haha)

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
UrbanTiger skrev:
Kör alltid samma upplägg så ordnar det sig.
1. Ta dom på bröstet
2. Slicka lite i örat
Observera sen om det ser ut som om hon hade en levande groda i fickan eller under kjolen.
Funkar varje gång :tummenupp

Om det inte ser ut som det och man får sig en överraskning när man kommer hem då?

Kan man ringa Långa farfar då så kommer han och byter av mig då?

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
UrbanTiger skrev:
Har du nu kommit så långt är det bara att bita i det sura äpplet och göra det du hade i avsikt redan när du gick hemifrån. Orka knata tillbaka till krogen klockan tre på natten för att hitta ett nytt offer :gnissla

:rofl

Näää det e klart, tänkte inte på det.

Tur att jag har hittat min ängel så jag slipper bekymmra mig.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Kakan skrev:
Poängen jag villa ha fram är att jag som själv haft ätstörningar och har en "störd" kropps uppfattning...kan helt ärligt säga att jag inte kan bedöma själv om jag har en snygg, duglig eller ful kropp och dör i bland även röven då...så de var de jag funderade över...hur ska en som har en "störd" kroppsuppfatning kunna bedöma?
Nu är jag symtomsfri och har överkomme de mesta med de ideer man hade när man var sjuk...Men till trotts det finns alltid nån / några som inte kan bedöma det...en smal tjej kan anse sig vara ful och en mullig tjej kan anse sig sexig....

Tja förstår du hur jag tänker nu? att säga att alla vet är nog lite fel för de kan visa sig att den tjej vars röv du anser är snygg, hon kanske anser att hennes röv är ful och tvärtt om....

Du får väl hala fram arslet å ta några bilder å lägga upp här... ;)

Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Hela idén med string är ju att den inte ska synas alls... Därför så får det vara hur ute som helst för det är ingen som vet om man har den eller inte.. Iom detta fungerar ju vilken trosa som helst, som inte syns, lika bra..

Jag struntar i vilken sorts trosor tjejer har men jag tycker att det epa ut med troskanter som syns..

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
Kakan skrev:
hur ska en som har en "störd" kroppsuppfatning kunna bedöma?

Hur ska en som är medvetslös kunna bedömma? Vem bryr sig, irrelevant. En normalt funtad person vet ungefär hur den ligger till.

Mcbrud

Guest
efter att nästan helt gått över till hotpants eller hipsters så är string skitobekväma att ha på sig!!! Skaver och dant, nej på tiden att tjejer (och killar) börjar inse att det är snyggare med hipsters/hotpants!!!!!

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Mcbrud skrev:
efter att nästan helt gått över till hotpants eller hipsters så är string skitobekväma att ha på sig!!! Skaver och dant, nej på tiden att tjejer (och killar) börjar inse att det är snyggare med hipsters/hotpants!!!!!

Det finns en GUD i himlen i alla fall!!

Fler tjejer borde lyssna på denne!! ;)

IO

IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati 999 Race -05, WLC 1942, Yamaha XS-750 -77
Thong.jpg

wrong-thong.jpg

String är kanske inte för alla :3freak

Slurken

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2005
Hoj
Honda: CB450 -71, CB900F -80, CBR1100XX -97
Street skrev:
SHIT pomfritt..... Va sjutton surfar DU på för sidor... :skrämd :D

-sporthoj :rolleyes:
Jag är i.af. nästan helt säker på att jag hittade den länken någonstans här på sporthoj..

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
eisbaer skrev:
Hur ska en som är medvetslös kunna bedömma? Vem bryr sig, irrelevant. En normalt funtad person vet ungefär hur den ligger till.

jo men som jag sa vem är normalt funtad :va vi är nog lite udda alla på denna jord :) det är de som gör den så spänande anser jag :yoparty

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Det är bekvämare med string, de känns inte som vanliga trosor gör. Fast jag tycker det är snyggare med hotpants.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Kakan skrev:
:7peta Hur vet man att man har en ful röv :va
En del tjejer är nog inte helt på de klara om dom har en snygg röv eller en ful...jag menar ska alla se ut som Paris Hilton och gänget eller vad :va

Om killen din vill att du ska stå på alla fyra framför honom när ni ska mysa så borde du inte ha alltför ful röv. Men det är väl en definitionsfråga som allt annat, de jag tycker är snygga kanske många andra tycker är fula? Det enda jag vet är att röven är den viktigaste delen på personen och det är det första man lägger märke till.

Man får också ha i eftertanke att en bred röv blir nästan dubbelt så bred när det ska köras doggystyle :fakta

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras