Stulen hoj i Partille inatt 24/3-25/3.

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
En moderator borde kanske hålla sig ifrån onödig sarkasm och gliringar? Rimligen stärker det auktoriteten.
[OffTopic]
Helt korrekt, skall skärpa mig på den punkten :)
Tröttnade bara spontant på den eviga offerlamm kappan som skall tas på så fort ämnet kommer upp.
[/OffTopic]

Så inga nya spår efter hojen i trakterna då? De lär ju knappast ha slutat att bränna runt på den ännu.
Galne Danskens länk var ju till en stulen KTM och inte till en Honda Hornet.

pålle123

Medlem
Gick med
13 Feb 2012
Hoj
-16 Aprilia V4 tuono 1100 Factory
[OffTopic]
Helt korrekt, skall skärpa mig på den punkten :)
Tröttnade bara spontant på den eviga offerlamm kappan som skall tas på så fort ämnet kommer upp.
[/OffTopic]

Så inga nya spår efter hojen i trakterna då? De lär ju knappast ha slutat att bränna runt på den ännu.
Galne Danskens länk var ju till en stulen KTM och inte till en Honda Hornet.

Nej tyvärr inget nytt.
Har inte varit där i helgen. Men den borde vara för "het" att köra med eller så är soppan slut.
Dom tankar väl inte. Snor. Bara en ny hoj :-(

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Nä den tomten körde en stulen ktm, hur som så är åtminstone en av alla stulna hojar tillbaka...

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Nej tyvärr inget nytt.
Har inte varit där i helgen. Men den borde vara för "het" att köra med eller så är soppan slut.
Dom tankar väl inte. Snor. Bara en ny hoj :-(

ett hett tips.....

när jag söker stulna hojar, så vet jag att tjuvarna hellre tjuvtankar än att behöva sno en ny hoj.
kopiera upp bild + text med mobilnummer till dig / tjejen / polisen & dela ut på alla mackar i området.
prata med de anställda & berätta läget & att dom e hotfulla.. de jag pratat med brukar vara väldigt intresserade av att hälpa till

en kompis jobbar på mack, han beslagtog en stulen hoj som tjuvtankade tills polis kom.
oftast kommer bara föraren & tankar, då e han inte så kaxig

Last edited:

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
"tillbaka" du menar vad som var kvar av den eller? :gnissla

skämt o sido =)

Nja, men den rätta ägaren vet numera att det inte är något drägg som åker runt o har skitkul på mcn som han sparat ihop till, vårdat och gjort personlig för pengarna som han jobbat ihop, att den jäveln har ont och att om 6 veckor när benet läkt för tjuven, så kommer det stjälas en annan hoj...
:glömdet

Tillbaka till topic: Håller tummarna för att tjuven slår sig ordentligt och att hojen återfinns fort utan att vara tokpaj.

Tordan

Kung Tord
Gick med
18 May 2007
Hoj
BMW S1000rr
Ut o leta efter hojen, när ni hittar den smäck på ett fett lås och ring farbror blå efter detta.

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Tragiskt att man inte får nämna vissa personer med ett vid visst utseende om det skulle vara fakta att dessa personer med det speciella utseendet skulle ha gjort det som skrivs. . Swerige i ett nötskal i dag.

o jag har varit kontakt person till unga killar av olika påbrå o kan inte fatta vad för fel att kalla någon vid sin nationalitet.. precis som det morderna hen??

Så vilken "nationalitet" hade de då? :va

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Men det får vi ju inte säga! Enligt moderatorerna är det rasism, och den sajt-ansvarige riskerar att bli stämd och fängslad om nationaliteten på GM skulle läcka ut.

Att säga att någon såg "icke-svensk" eller utländsk ut lämnar ganska många alternativ på nationalitet. Att beskriva någon som arab, asiatisk, europée har jag inga invändningar emot men det har ganska lite med nationalitet att göra. :fakta

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Hoj
Triumph Tiger 955i
Det spelar mindre roll vad deras ursprung är för vi kan ju inte hoppa på alla med utländskt påbrå och säga "BUSTED!!"

Det var några förortsgrabbar, så nu lägger vi ner det.

andrén

Medlem
Gick med
2 May 2006
Hoj
s1000rr -11 *såld* ……………..Ktm690smc-r 13………….Yamaha R6 -07
Att säga att någon såg "icke-svensk" eller utländsk ut lämnar ganska många alternativ på nationalitet. Att beskriva någon som arab, asiatisk, europée har jag inga invändningar emot men det har ganska lite med nationalitet att göra. :fakta
suck:huvet

moddlaren

Guest
Så vilken "nationalitet" hade de då? :va

såpas varierande att det sträcker sig från helsvenskar sedan generationer till ny svenskar sedan några år tillbaka, men jag får ha mitt garage ifred trotts att flertalet sitter/suttit inne för stöld men verkar respektera att jag vill ha mina saker ifred trots dom vet vad som finns.. tror det kallas ömsesidig respekt:tummenupp

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring