Visst gör det.
Stör mig att visa är så kaxiga å vill sätta alla på plats å göra det ena å en det andra. Men 90% av er som säger så skulle knappt våga gå fram till dom.
Inte bara i detta fallet finns fler fall.
Inget personangrepp, bara över lag, så ingen behöver ta åt sig.
Men va fan är det man läser här! Visst vissa personer kanske man inte skall "bråka" med men nu snackar vi om ett 18årigt "moppefucko"! Det är synd att vi inte har något som heter anmälningsplikt i detta landet som innebär att man måste höra av sig till polis när man vet något om någon olaglig verksamhet.
Det är just sådana personer som du som gör att detta skubbet får hålla på, "små" (utan att veta hur gammal du är) människor som är uppskrämda pga. att en viss persons pappas, mammas, lillebrors, fasters, systerson sitter på kumla.
Även om du inte vågar göra något mot detta skubbet så finns det många som inte tvekar för att rättssystemet skall funka och inte haverera pga hot och annat.
Vi är många här på forumet som arbetar med säkerhet och hanskas med just många av dessa killarna( det är oftast killar) på helger och nätter, och jag skulle aldrig backa för chansen att sätta dit dem.
Jag arbetar ofta nätter på backaplan, hissingsbacka och runt de de områden, och hör givetvis av mig om jag ser dem om jag inte lyckas ta dem.
Lagt in ditt nummer på mobilen nu wheelie82
Skall även säga till kolegorna att hålla utkik då vi har ett 20 tal bilar ute nattetid i götet!