frågan är väl hur länge han roar sig med den innan han kränger vidare den. blir man jagad av en bil så hade åtminstone jag tänkt till två gånger innan jag begav mig ut igen. kanske läge att "skugga" honom hem nästa gång utan att skrämma honom?[/QUOTE
folk bara tjötar o tjötar ni vet ju ingenting, jag vet hela den historian, den husabergen har sålts till mer än 3 pers på en vecka ,när den kom till biskopsgården tog det stopp, dom skiter i allt. dom kör med den som om det vore deras och skulle ägaren komma så skulle han fått smaka på motstånd ganska säkert dom sista som hade den är nog inga moppe fuckon , dom är lite äldre o backar ganska säkert inte,så man får vara försiktig, dom har läst era inlägg en av dem är jävligt sne för allt jävla skitsnack. gör något istället för sitta bakom datan o snacka skit.
blir man av med ngt skriv här i forummet såkanske ni får tillbaka den för en hittelön, jag skulle lätt fått tag på den åt wheelie82 om jag bara sett detta tidigare men nu har han ju ändå hittat den
Haha vad är mest skrattretande? Att dom läst alla inlägg och fortfarande höll på med sina patetiska wheelie-försök (med en hoj som typ alla kände igen)eller att man ska "betala hittelön" för sin hoj. Tycker folket som sysslar med sådant ska betala, med ett par fingrar eller nåt. MINST! Klåfingriga fingrar finns det så räcker av.
Så mkt snack om att vissa gubbar känner så och så många och att man ska vara rädda för dom. Visst, det är ett bra sätt för dom att sätta skräck i yngre som har grabbarna som idoler, så dom får hålla på ostört.
Men men, nu har vi iallafall namn och adress, personnummer med till typ tre av dom som varit inblandade. Inte för att polisen kan göra mycket, men sporthojare och andra som inte gillar hojtjuvar finns det gott om, det har jag fått veta.
Så du/ni som vet något, bara pm:a eller sms:a mig. Och alla ni som hjälpt till, TACK!
Mvh Johan