Stulen Hoj Igen!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Måste ju vara nåt slags rekord i dumhet förfan. Hålla på så öppet. Det är ju bara en tidsfråga när den sparven blir lemlästad. Han e inte bara ett patetiskt moppefucko, han är dum på riktigt med. Min gamla jobbarkompis som kört en killes arm i en flismaskin gillar inte heller hojtjuvar...
 

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
XR600R SM -94
Härligt att läsa att det löste sig, eller ja, att hojen kom i rätta händer igen i alla fall.

Försök gärna fixa fram en bild på honom.
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
De e bättra o muta några ryska sjömän så dom tar hand om han.

Dom lägger killen på mage,halsar några helröro o drar ned hans prickiga fillingar låter han gå laget runt i nån timma.

Sen när dom e klara säger dom "Ja det är dyrt att åka mc - tack för åkturen ponken "
 

Tozerd

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2006
Ort
Alingsås
Hoj
Honda CBR 600RR -07
Om någon plocka en bild på jäveln & la upp här hade det blivit väldigt intressant. Jag hade inte tvekat på att få hoppa på en hojtjuv.

Middagen är serverad!

Here we go gubbs!:tummenupp

Namn : Dino XXXXX


Edit: strider mot PUL, tyvärr :(
 
Last edited by a moderator:

Henken

Guest
Inte undra på att han kraschade så jävla vindögd som han var...sparar bilden ifall det blir modererat. Bör inte vara så svårt att ta reda på var han bor iom att folk vet vem han är?
 

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Adress vet jag, likaså personnummer osv... Och nu vet jag hur den lille jäveln ser ut också. :D
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Tyvärr får man inte publicera uppgifter om hojtjyvar hur som helst heller. Om nån däremot fixar en hojtjyvssida så får ni gärna länka dit :tungan

Mark - Moderator
 

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Ort
Mölndal
Hoj
625 SMC -06
Tyvärr får man inte publicera uppgifter om hojtjyvar hur som helst heller. Om nån däremot fixar en hojtjyvssida så får ni gärna länka dit :tungan

Mark - Moderator




Står det inget i lagen om att bild och namn får publiceras om det finns ett almännintresse? ( är väll de som media använder sig av när dem hänger ut personer )är ju iof inte expert på området men har för mig att det är åt de hållet....



Ps: tror almänintresset är stort på dena lille skojare:tummenupp
 

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Scrambler Ducati + Aprilia Dorsoduro 1200
Står det inget i lagen om att bild och namn får publiceras om det finns ett almännintresse? ( är väll de som media använder sig av när dem hänger ut personer )är ju iof inte expert på området men har för mig att det är åt de hållet....



Ps: tror almänintresset är stort på dena lille skojare:tummenupp

nä, men däremot får man publicera personuppgifter om sajten har en ansvarig utgivare. då finns det en juridiskt ansvarig person. det är så aftonbladet.se, gp.se osv gör. inga svårigheter.
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
nä, men däremot får man publicera personuppgifter om sajten har en ansvarig utgivare. då finns det en juridiskt ansvarig person. det är så aftonbladet.se, gp.se osv gör. inga svårigheter.
Och den ansvarige utgivaren blir den man åtalar ifall ett brott mot PUL eller någon annan lag begås.
Att hänga ut någon innan han är dömd kan även gå under förtal, osv.

Sen finns det hela reglerat i sporthojs regler. Man får inte publicera Namn och Adresser till Privata personer.
http://www.sporthoj.com/regler.php


Jag gillar inte hojtjuvar eller bedragare mer än ni gör. Men vissa saker får man faktiskt diskutera på ett sätt som inte riskerar att dra ned SH i skiten.
Som exempel så är material/uppgifter som finns på andra sidor än sporthoj är ju inte sporthojs problem...

Jag vill absolut inte tysta diskussionen, var bara lite försiktiga med vad ni publicerar.
 

Kastaröv

Upp på röven me fanskapet
Gick med
1 May 2007
Ort
göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K3
husaberg göteborg

frågan är väl hur länge han roar sig med den innan han kränger vidare den. blir man jagad av en bil så hade åtminstone jag tänkt till två gånger innan jag begav mig ut igen. kanske läge att "skugga" honom hem nästa gång utan att skrämma honom?[/QUOTE

folk bara tjötar o tjötar ni vet ju ingenting, jag vet hela den historian, den husabergen har sålts till mer än 3 pers på en vecka ,när den kom till biskopsgården tog det stopp, dom skiter i allt. dom kör med den som om det vore deras och skulle ägaren komma så skulle han fått smaka på motstånd ganska säkert dom sista som hade den är nog inga moppe fuckon , dom är lite äldre o backar ganska säkert inte,så man får vara försiktig, dom har läst era inlägg en av dem är jävligt sne för allt jävla skitsnack. gör något istället för sitta bakom datan o snacka skit.
blir man av med ngt skriv här i forummet såkanske ni får tillbaka den för en hittelön, jag skulle lätt fått tag på den åt wheelie82 om jag bara sett detta tidigare men nu har han ju ändå hittat den :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty
 

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
Nyfiken fråga bara.. HUR skulle du ordnat tillbaka hojen åt Wheelie från dom där stora stygga pojkarna?


Edit: glömde ju.. :yoparty
 

Kastaröv

Upp på röven me fanskapet
Gick med
1 May 2007
Ort
göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K3
Tja, en kompis i skolan har hört rykten om att killen som har snott hojjen går i skola på lindholmen/bräcke...Idioten har till o med tagit hojjen till skolan en dag, vet inte om ni visste detta men det kanske är nåt ? Skall kolla lite till o försöka få fram namn o lite sånt...

Haj




va är det för jävla skitsnack du kmmer med, sprid inte faska rykten nu, jag kan historian om denna hojjen säger jag ännu en gång har i frågor så kommer jag gärna med svar , vsg på förhand
 

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
frågan är väl hur länge han roar sig med den innan han kränger vidare den. blir man jagad av en bil så hade åtminstone jag tänkt till två gånger innan jag begav mig ut igen. kanske läge att "skugga" honom hem nästa gång utan att skrämma honom?[/QUOTE

folk bara tjötar o tjötar ni vet ju ingenting, jag vet hela den historian, den husabergen har sålts till mer än 3 pers på en vecka ,när den kom till biskopsgården tog det stopp, dom skiter i allt. dom kör med den som om det vore deras och skulle ägaren komma så skulle han fått smaka på motstånd ganska säkert dom sista som hade den är nog inga moppe fuckon , dom är lite äldre o backar ganska säkert inte,så man får vara försiktig, dom har läst era inlägg en av dem är jävligt sne för allt jävla skitsnack. gör något istället för sitta bakom datan o snacka skit.
blir man av med ngt skriv här i forummet såkanske ni får tillbaka den för en hittelön, jag skulle lätt fått tag på den åt wheelie82 om jag bara sett detta tidigare men nu har han ju ändå hittat den :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Haha vad är mest skrattretande? Att dom läst alla inlägg och fortfarande höll på med sina patetiska wheelie-försök (med en hoj som typ alla kände igen)eller att man ska "betala hittelön" för sin hoj. Tycker folket som sysslar med sådant ska betala, med ett par fingrar eller nåt. MINST! Klåfingriga fingrar finns det så räcker av.
Så mkt snack om att vissa gubbar känner så och så många och att man ska vara rädda för dom. Visst, det är ett bra sätt för dom att sätta skräck i yngre som har grabbarna som idoler, så dom får hålla på ostört.
Men men, nu har vi iallafall namn och adress, personnummer med till typ tre av dom som varit inblandade. Inte för att polisen kan göra mycket, men sporthojare och andra som inte gillar hojtjuvar finns det gott om, det har jag fått veta.
Så du/ni som vet något, bara pm:a eller sms:a mig. Och alla ni som hjälpt till, TACK!

Mvh Johan
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top