njae,det är väl mycket smått som man själv har koll på,men att ramen är pulverlackad gul är väl ganska ovanligt (har för mig att de är de äldre som har gul ram sen blev det blått o sen svart) mvh nicke
KTM 400 EXC 2002, orange, reg nr SWY640
Kännetecken:Biltemablinkers bak, Blåa lyftstroppar vid bakskärm och framskärm, Höger kylarvinge avbruten.
Stöldplatsen är Gesällvägen 2, Norsborg, Botkyrka kommun. Vid korsningen mot Kumla Gårdsväg. stulen 20111012 mellan kl.9 och 13.
Kontakt via PM
http://www.stulnafordon.se/?fordon=559#
Yamaha R1 Turbo -00 Stulen i arbetets Garage på Rosenlundsgatan 40 idag mellan 16.10 och 18.15.
Snälla om ni har sett en hel blå Yamaha R1 på söder eller annanstans i Stockholm. Hittelön utlovas. 5000kr för tips som leder till att jag får hojen tillbaka! Sprid! Se information och bild i länken.
Ny tråd då några stycken inte gillade min första....
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=248476
Ända sedan min tråd blivit kvävd så har jag arbetat vidare.
Om än inte just hojtjuvarna som stal min hoj åker dit så är mitt mission att jävlas med andra som inte "skattar" för sina affärer. Har många skärmdumpar och information som 7 november lämnas vidare till polisen om inte någon känner att det är lättare att ersätta min förlust i pengar eller rent av ge tillbaka hojen oskadd.
Kommer inte ge mig i detta . De som snor hojar, "hälar" hojdelar eller rent av inte skattar på sina affärer på hojdelar blir annars lidande.
Är så förbannat less på dessa loosers! Riktiga sopor som tycker att de är så förbannat häftiga när de finansierar sina egna hojar genom att kränga stöldgods.
Som tur är börjar min och en (kompis som är polis) kartläggning ge resultat. Som sagt 7 november får alla som fuskar med skatt och annat i denna bransch det jobbigt pga av att någon behöver få ihop pengar till en nyare hoj?
Ingen annan som blivit bestulen som känner sig manad att jävlas tillbaka med dessa uppenbarligen misslyckade människor?
? Ingen?
Du har inte haft så mkt att göra med polisen i dina unga år va?
tror du seriöst att dom bryr sig om dina skärm dumpar
Vi får väl se vad jag har för information? Att du ens fäller en sån kommentar i den här tråden... haha.
Ny tråd då några stycken inte gillade min första....
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=248476
Ända sedan min tråd blivit kvävd så har jag arbetat vidare.
Om än inte just hojtjuvarna som stal min hoj åker dit så är mitt mission att jävlas med andra som inte "skattar" för sina affärer. Har många skärmdumpar och information som 7 november lämnas vidare till polisen om inte någon känner att det är lättare att ersätta min förlust i pengar eller rent av ge tillbaka hojen oskadd.
Kommer inte ge mig i detta . De som snor hojar, "hälar" hojdelar eller rent av inte skattar på sina affärer på hojdelar blir annars lidande.
Är så förbannat less på dessa loosers! Riktiga sopor som tycker att de är så förbannat häftiga när de finansierar sina egna hojar genom att kränga stöldgods.
Som tur är börjar min och en (kompis som är polis) kartläggning ge resultat. Som sagt 7 november får alla som fuskar med skatt och annat i denna bransch det jobbigt pga av att någon behöver få ihop pengar till en nyare hoj?
Ingen annan som blivit bestulen som känner sig manad att jävlas tillbaka med dessa uppenbarligen misslyckade människor?
? Ingen?
Hur menar du?eller rent av inte skattar på sina affärer på hojdelar blir annars lidande.
Ingen?
Nja, den har legat ute väldigt länge och killen har kvitto från lellesmc där han köpte den ifrån.. Känns ju iofs konstigt att han inte äns vet vad det är för modell på den då men..Någon som saknar en KTM LC4? Denna hoj stinker verkligen...
http://www.blocket.se/stockholm/Ktm_Lc4___660___34565074.htm?ca=23_10&w=3
Tror inte det är en 660 med tanke på färgerna och att den saknar kick, men en LC4 verkar det ju vara i alla fall.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|