Rammstein
Bättre fly än illa fäkta.
Någon som fått sina crossar snodda i norrort igår natt?
Om det är någon som brukar röra sig i området med omnejd så kan ni väl hålla ögon o öron öppna....
Nja, den har legat ute väldigt länge och killen har kvitto från lellesmc där han köpte den ifrån.. Känns ju iofs konstigt att han inte äns vet vad det är för modell på den då men..
Någon som saknar en KTM?
http://www.blocket.se/stockholm/KTM_640_reservdelar_37022204.htm
Edit: Sparade ned bilderna på sakerna.
Mysko kompis, mysko... Varken ram eller motordelar - de enda som har nummer för identifikation. Jag förstår ingenting....
fick ett telefonsamtal igår,en annan drabbad hojåkare hade lusläst olika forum och efterlysningar och ett par dagar senare,när han är på väg mot alvik på ulvsundavägen vid kvarnen så ser han en husa med omlackad gul ram elda förbi,försvinner in någonstans vid industrilokalerna vid ulvsunda.
Han var övertygad om att det var min hoj,föraren utan hjälm(mössa) och stickad tröja.
Om det är någon som brukar röra sig i området med omnejd så kan ni väl hålla ögon o öron öppna....det kommer att löna sig för den som kommer med ett tips som leder till att cykeln kommer hem igen.
Åker där nästan där varje dag! Håller utkik! Dock så åker ja inte hojj mer i år så kommer va svårt att haka på med lådbilen
Någon som saknar en KTM?
http://www.blocket.se/stockholm/KTM_640_reservdelar_37022204.htm
Edit: Sparade ned bilderna på sakerna.
Nån som har blivit av med en Yamaha 400kubiks cross? (blå)
Har en person som kör runt på en (som sa till mig att han fick den osv, enligt andra sa han att han köpte den)
Nått fishy är det!
Har du någon bild på den?
Vilket område är det?
KTM 400 EXC 2002, orange, reg nr SWY640
Kännetecken:Biltemablinkers bak, Blåa lyftstroppar vid bakskärm och framskärm, Höger kylarvinge avbruten.
Stöldplatsen är Gesällvägen 2, Norsborg, Botkyrka kommun. Vid korsningen mot Kumla Gårdsväg. stulen 20111012 mellan kl.9 och 13.
Hojen återfunnen i ett källarförråd i Hallunda, alla "identifieringar" borttagna och omgjord till "crosshoj", 2-3Ksek så är den sjysst igen
Ducati Streetfighter 10 röd stals igår från gösta ekmansväg i axelsberg kl 22-06
reg KYT 484 , jag tror inte den kommer tillbaka
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |