Johanjulgran
#25 supermotard
jag kommer om det inte börjar regna.
Ingel skrev:2344582trist att det va så lite folk där ikväll. kul att det hände lite grejer i alla fall - själv bjöd jag på en flipp-klonkare. jag har startat en uppsamlingsplats för kåpdelar mm. den ligger längst ner på parkeringen.
hej och aj
vfr orre skrev:2344615Hoppas du inte har för ont i armen imorgon
tikki skrev:2359347Kommer det några till Lunda i kväll och stuntar, eller är alla på semester ?
Kolla första inlägget.Punkar´n skrev:2359781Vilken tid brukar de va? Skulle va soft å titta förbi en sväng iaf...
Spiken skrev:2360567Bidde bara en snabbis för mig idag då plikten kallade (skulle äta kräftor )
Polaren var dock förbi nyss och sa att ni fick finbesök av 2 polisbilar senare Var det någon som pratade med konstaplarna och frågade vad dom ville? Förstår inte om de ska börja förstöra för oss däruppe, för vem i helvete stör vi?
Spiken skrev:2360567Bidde bara en snabbis för mig idag då plikten kallade (skulle äta kräftor )
Polaren var dock förbi nyss och sa att ni fick finbesök av 2 polisbilar senare Var det någon som pratade med konstaplarna och frågade vad dom ville? Förstår inte om de ska börja förstöra för oss däruppe, för vem i helvete stör vi?
Det gjorde de, riktiga småländska nyplockade saker utan vakumförpackningRobin Hood skrev:2360594
hoppas kräftorna smaka
//Robin
Gjorde de verkligen det? Kunde folk leka trots deras närvaro?Snail_shell skrev:2360626Dom var där och byggde broar
Stod och pratade med en av konstaplarna..
Som för övrigt nyligen tatt sig ett körkort..
Men med polismans lön så hade man inte råd att köpa hoj samma år..
Dom sket egentligen i vad som hände där..
Men eftersom någon ringt så var dom tvungna att åka dit..
Spiken skrev:2360985Det gjorde de, riktiga småländska nyplockade saker utan vakumförpackning
Gjorde de verkligen det? Kunde folk leka trots deras närvaro?
För vad jag hörde gick de runt o kollade cyklar efter div. olagligheter, samt parkerade lite väl lägligt för att stoppa allehanda stuntning.
Skönt att höraLord Adrian skrev:2361060Jodå, en del lektes det trots Tusse Batongs närvaro...Kollandet efter olagligheter var nog mest spel för galleriet, flera hade miniskylt och några saknade skylt helt, men han som kollade verkade inte bry sig nämnvärt...
Skickar upp den enda vettiga bild jag fick av dryga 30 tagna...
Självfötroendet är det iaf inget fel påJanne S skrev:2362485Vadå linslus?
Bara för att jag gör mej så bra på bild.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|