Olof.B
Pride only hurts, it never helps.
Smhi säger regn på eftermidagen men uppklarnande på kvällen och jag har inte sett minsta antydan till regn hemma hos mig så det blir nog av.
Spiken skrev:2329389Tack för idag allesammans Var ju riktigt skoj när man kunde köra lite, även om jag inte kan wheela. Provade ju på att hoppa istället, vilket visade sig vara jävligt skoj
Någon som fick något kort på mig så man kan granska hur det såg ut?
ehmMares skrev:2329425Vad hade du för hoj?
Spiken skrev:2329451ehm
Hoj: WR426, blivande SM hoj
PrecisMares skrev:2329466den blåa?
har inte så mycket koll på cross/Supermotard
Spiken skrev:2329503Hade du några bilder då?
Ja, se på fan. Kom inte upp något första gången jag kollade, så blev lite konfunderad över ditt svarMares skrev:2329512La upp en liten (kolla förra inlägget) Blev väldigt liten då jag inte har min dator och tillgång till photoshop. (ligger en limit på storlek på 140 kb på forumet och jag har inget program där man kan spara bilderna i mindre storlek)
Men men imorgon....
Spiken skrev:2329515Ja, se på fan. Kom inte upp något första gången jag kollade, så blev lite konfunderad över ditt svar
Tack ska du ha?
Btw, är det de enda kortet du har?
Bugar och bockarMares skrev:2329594Fick inte så många bra på dig, tyvärr. har nog ett till... ska kolla..
Ajfan, låter inte bra Märkligt att du inte förstod att cbr:r inte är något vidare hoppvänliga av sig, men men, somliga måste visst lära sig den hårda vägen...Lurch skrev:2330315Tjena på er! Kul att se att ni har skoj där nere!
Jag provade också på att hoppa lite med min hoj i förrgår. Ut i skogen, knäckte en liten tall med toppkåpan och fick åka tutut till sjukan. Operation av vänster knä med både ryggmärgsbedövning och sövning.
Lurch skrev:2330315Tjena på er! Kul att se att ni har skoj där nere!
Jag provade också på att hoppa lite med min hoj i förrgår. Ut i skogen, knäckte en liten tall med toppkåpan och fick åka tutut till sjukan. Operation av vänster knä med både ryggmärgsbedövning och sövning.
Robin Hood skrev:2341787Fan va synd hoppas det läker. då e du väll i dimman nu
Lyfter tråden hur många kommer i morgon??
//Robin
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |