-PLM- skrev:2315028Det var kul idag den stund jag var där. Grymt många skillade förare
-PLM- skrev:2315028Det var kul idag den stund jag var där. Grymt många skillade förare
Väl talat! Vore kul om fler vågade sig ut o köra, det här är ju ingen träff för klubben av inbördes beundran, utan en träff för att lära sig o snacka skitIngel skrev:2315303till sist vill jag bara påminna att det är fritt fram för alla att köra oavsett hur dålig eller bra man än tycker att man är. vägen är stor nog för alla så va inte blyga nästa tisdag, vi startade det hela som en kul grej och ett tillfälle för alla att lära sig/bli bättre
Ingel skrev:2315303till sist vill jag bara påminna att det är fritt fram för alla att köra oavsett hur dålig eller bra man än tycker att man är. vägen är stor nog för alla så va inte blyga nästa tisdag, vi startade det hela som en kul grej och ett tillfälle för alla att lära sig/bli bättre
Jasså, det var du som körde gpz:n Missade att hälsa på dig, men din hoj var ju verkligen brutalsam1 skrev:2316860yep alla borde leka lite när tillfälle ges
provade lite fast man e amatör på bakhjul.
sam
Nästa gång Nollkoll gör en av sina hystoburnisar måste ni släcka ordentligare i gummihögen tror jag...Biifer skrev:2320546Hörde på radion att det pågår en omfattande idustribrand i Lunda just nu. Någon som vet mer? Är tisdagsträffen i fara?
Biifer skrev:2320546Hörde på radion att det pågår en omfattande idustribrand i Lunda just nu. Någon som vet mer? Är tisdagsträffen i fara?
Seerdon skrev:
Mares skrev:2328540Blir det något idag?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin