Stunt- och lekträff i Västerort?

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Det var kul idag den stund jag var där. Grymt många skillade förare :tummenupp

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
-PLM- skrev:
2315028 Det var kul idag den stund jag var där. Grymt många skillade förare :tummenupp

du får nog räkna in dig själv i den skaran :tummenupp

grymt kul för mig idag då det va första gången med "hel" rygg. synd att det tog slut snabbt med trasig kylare.

kul med så mycket folk också, både som kör och som tittar på.

till sist vill jag bara påminna att det är fritt fram för alla att köra oavsett hur dålig eller bra man än tycker att man är. vägen är stor nog för alla så va inte blyga nästa tisdag, vi startade det hela som en kul grej och ett tillfälle för alla att lära sig/bli bättre

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Tack för idag allesammans, noll-kolls 12 ó clock hänga-i-styret-som-en-apjävel(vetefan om det kallas så) var ju en riktig höjdare. Speciellt då han till mig tidigare sa att det var tamefan omöjligt att få till en tolva ute på den ojämna vägen :tummenupp
Sedan gjorde ingel en riktigt fin surfning på hojen nedför hela backen, såg skitnice ut :tummenupp

Ingel skrev:
2315303 till sist vill jag bara påminna att det är fritt fram för alla att köra oavsett hur dålig eller bra man än tycker att man är. vägen är stor nog för alla så va inte blyga nästa tisdag, vi startade det hela som en kul grej och ett tillfälle för alla att lära sig/bli bättre
Väl talat! Vore kul om fler vågade sig ut o köra, det här är ju ingen träff för klubben av inbördes beundran, utan en träff för att lära sig o snacka skit :)

Syns nästa tisdag, får se om det inte kan bli en liten film ikväll också. Robin Hood lånade ju ut sitt stativ till mig så förhoppningsvis blir det inte lika mycket parkinsonbetonat över den här filmen ;)

mkillen

Steven Segal MC
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Yamaha FZ6-N S2 -07
va där o tittade.....fan va grymma ni va då! :yoparty

själv e man nybörjare.....o vetifan om ja blir nån slangåkare nånsin....men de e sånt man inte vet förränns man prövat kanske? :tomten

fett kul o se iaf! :D

Janne S

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
KTM 640
Tack allihopa för en trevlig kväll.

Mycke trevliga människor o bra väder o mycke grilla. :tummenupp
Kan också tillägga att det är fritt fram att grilla sitt eget krubb på grillen.

Här finns det lite bilder från igår.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=128412

Kvällens häftigaste måste varit den gamla turbo-hojen.
Asgrymt när han gasa och den bara reste sig hela tiden. :yoparty

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Ingel skrev:
2315303till sist vill jag bara påminna att det är fritt fram för alla att köra oavsett hur dålig eller bra man än tycker att man är. vägen är stor nog för alla så va inte blyga nästa tisdag, vi startade det hela som en kul grej och ett tillfälle för alla att lära sig/bli bättre

Ska se om jag får lite koll på ninjan så ska jag nog kunna stunta lite med! :banana

Annars så är det jäkla kul att bara stå och beundra. :Bugar Många duktiga förare har letat sig dig och det är superkul. :tummenupp

ExHale

Vill inte åka T-bana
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Fireblade
Rätt så mycket folk och ett antal som är duktiga och det var kul att se :)
Men det känns inte så kul att försöka lära sig nått när killarna som kan stunta swishar förbi i 180 blås på bakhjulet, skulle det inte vara bättre om man kunde ha en nybörjarhörna där vi som gärna vill, men inte kan, skulle kunna få öva lite med hjälp av nån kunnig, kanske på gatan brevid så man inte stör så mycket?

Edit: stavar som en full hamster

Last edited:

sam1

Medlem
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
gpz 750 turbo. dominator.
yep alla borde leka lite när tillfälle ges :)

provade lite fast man e amatör på bakhjul.

sam

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
sam1 skrev:
2316860 yep alla borde leka lite när tillfälle ges :)

provade lite fast man e amatör på bakhjul.

sam
Jasså, det var du som körde gpz:n :D Missade att hälsa på dig, men din hoj var ju verkligen brutal :yoparty

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Hörde på radion att det pågår en omfattande idustribrand i Lunda just nu. Någon som vet mer? Är tisdagsträffen i fara?

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Biifer skrev:
2320546 Hörde på radion att det pågår en omfattande idustribrand i Lunda just nu. Någon som vet mer? Är tisdagsträffen i fara?
Nästa gång Nollkoll gör en av sina hystoburnisar måste ni släcka ordentligare i gummihögen tror jag... :mattias :)
/J

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Biifer skrev:
2320546 Hörde på radion att det pågår en omfattande idustribrand i Lunda just nu. Någon som vet mer? Är tisdagsträffen i fara?

Jag var där då, verkade inte va alltför farligt. En brandbil och en polisbil. De hade iaf fullt upp så man kunde leka ostört undantaget en kaxig väktarkärring som var rolig och reta.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka