marcus_136 skrev:2296437Någon i Haninge området som ska åka dit, kanske kan samåka eftersom jag hittar så kasst
Classe skrev:2297472Kom förbi Vegabaren vid 18.00 då så samåker vi därifrån.. blir ev flera som ska med..
Stabber skrev:2302615Tjena. Undrar om det blir nått nästa vecka osso
Från 1830 brukar det vara folk därOblic skrev:2312698Imorn ska vädret vara bra så kommer det bli någon stunt i Lunda?
När ska folket träffas? Vid 1900?
Vet du vad jag tror? Jag tror att du har helt rätt i dina tankar kring vad som kan vara problemet, du ÄR helt enkelt för gammal.Lurch skrev:2313343Är det nån mer än jag som inte får ljud på El-Qudos filmer?
Fan, jag är väl inte så gammal att jag blivit döv? Jag hör ju Radio Jämtland på webbradion?
.
Spiken skrev:2313478Vet du vad jag tror? Jag tror att du har helt rätt i dina tankar kring vad som kan vara problemet, du ÄR helt enkelt för gammal.
Bara att kasta ut burkfan genom fönstret innan det är för sent.
Nästa steg blir väl att Bengt Alsterlind dyker upp på skärmen i någon slags nostalgitripp och skall lära dig att göra 2 pinnar
(Har du kollat så att inte ljudvolymen i flashspelaren är dragen i botten? Kan ju även vara så att du saknar något codec för ljudet, fråga el_qudo vilket han använder.)
Fan vad gött Kommer du ikväll?Lurch skrev:2313511Måste vara nåt codec, sitter på jobbet (I work for the government...). Det krävs fan att FBI kommer hit och administrerar.
Bengt Alsterlind: "Hej å chipp på er allihopa, idag ska vi prata om ris men inte vilket ris som helst utan clitoris".
Spiken skrev:2313519Fan vad gött Kommer du ikväll?
Janne S skrev:2314190Om vi ska grilla ikväll så kan väl nån ta med tändvätska.
Jag tar med senap och gaffeln
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |