Stunt- och lekträff i Västerort?

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Okay... sorterat bort dem där jag missat motivet totalt men inte pallat att
fixa vitbalanser och ljusförhållanden... Så ni får ha lite överseende med
att det är väldigt många likadana och väldigt många... 178 totalt...

Enjoy!
http://www.mn12racing.com/mc/

EDIT: vart dessvärre tvungen att dra tidigt pga en
pannknack modell godståg

//Per

Last edited:

Thyg0d

Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Misstänker att det var fröken som stog för kaffe, bullar och GRILL! :D

Tackar massor för det!

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
jag måste sluta med de här förbannade lunda-träffarna, det går ju inte en kväll som inte slutar med att man tvingas åka hem och mecka med hojjen. idag hann jag väl med ca 20 minuters körning innan kylarn pajjade. (igen)

missade resten av kvällen i ett tappert försök att laga skiten men jag hoppas att ni andra hade kul.

menmen, hoppas det är nåt annat som går sönder nästa tisdag så man får lära sig nåt nytt...

Noll-Koll

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
450 exc
Det blir mycke meck med gamla hojar..vad var det för årsmodell nu igen? 84 va? Tack för i kväll!
Ingel skrev:
2401191 jag måste sluta med de här förbannade lunda-träffarna, det går ju inte en kväll som inte slutar med att man tvingas åka hem och mecka med hojjen. idag hann jag väl med ca 20 minuters körning innan kylarn pajjade. (igen)

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ingel skrev:
2401191 jag måste sluta med de här förbannade lunda-träffarna, det går ju inte en kväll som inte slutar med att man tvingas åka hem och mecka med hojjen. idag hann jag väl med ca 20 minuters körning innan kylarn pajjade. (igen)

missade resten av kvällen i ett tappert försök att laga skiten men jag hoppas att ni andra hade kul.

menmen, hoppas det är nåt annat som går sönder nästa tisdag så man får lära sig nåt nytt...
Fick du ihop kylaren??

Noll-Koll skrev:
2401216 Det blir mycke meck med gamla hojar..vad var det för årsmodell nu igen? 84 va? Tack för i kväll! (igen)
Tack båda för ännu en uppvisning! :)
/J

Last edited:

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Noll-Koll skrev:
2401216 Det blir mycke meck med gamla hojar..vad var det för årsmodell nu igen? 84 va? Tack för i kväll!

var har jag sett en sån här hojj förut? tycker jag känner igen namnet på den men kan inte placera riktigt varifrån jag hört det. vet du nåt jag inte vet?
92_1_bl.JPG

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Jörgen Karlsson skrev:
2401220 Fick du ihop kylaren??

/J

nja, lite halvbra.
tack superhenkan som ville hjälpa till och kom fram med en vattenkrans-skruv han hade hittat nånstans men jag förstog inte vart jag skulle sätta den och hur man skulle vrida av floden som rann ut. efter att ha klippt och böjt lite i kylaren fick jag den värsta floden att upphöra men det droppade fortfarande när jag fyllde på vatten och satte igång. går säkert över med kylarcement men jag orkade inte hålla på mer.
tack för skjutsen hem förresten, gabbe med den problemfria honda cbrf4i stunthäck

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ingel skrev:
2401282 nja, lite halvbra.
tack superhenkan som ville hjälpa till och kom fram med en vattenkrans-skruv han hade hittat nånstans men jag förstog inte vart jag skulle sätta den och hur man skulle vrida av floden som rann ut. efter att ha klippt och böjt lite i kylaren fick jag den värsta floden att upphöra men det droppade fortfarande när jag fyllde på vatten och satte igång. går säkert över med kylarcement men jag orkade inte hålla på mer.
tack för skjutsen hem förresten, gabbe med den problemfria honda cbrf4i stunthäck

Ok, hoppas du hittar en begagnad kylare på Spinnin Wheel eller nåt om nu inte kylarcementen gör susen.
Valrog la in lite bilder på dig mfl i en annan tråd: http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2401277&postcount=767

Nu ska jag binga!
Tänkte åka onsdagskörningen imorgon igen, om det inte regnar förstås. Kanske ses där!

Natti!
J

Thyg0d

Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Just ja, vill nån ha bilderna jag tagit i orginal storlek (3456*2304) så skicka iväg ett mail så lägger jag upp den du vill ha så du kan ladda ner den..

//Per

Thyg0d

Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Tack...
Några blev rätt bra faktiskt... för att vara amatör iaf.. :D

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Tack för lite sjysst underhållning :)
Synd bara att man kom så jäkla sent så att man missade halva kalaset :huvet

rials

Racing Is A LifeStyle
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
triumph daytona 675( grå)
nursey hur stor kamera har du :confused:

jag menar vi fick plats med kameran i kutsen! hehe men glömde nästan att du var tjej :tungan

tack för en trevlig kväll, dock håller jag med £m£li£ att det var tråkigt eftersom vi kom så sent!

hoppas kylaren håller nästa gång ingel!

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
rials skrev:
2403041 nursey hur stor kamera har du :confused:

jag menar vi fick plats med kameran i kutsen! hehe men glömde nästan att du var tjej :tungan !

Jag har ett stoooort L-Serie objektiv som inte går att lägga i någon skakig kuts..och som kostade en 3del av vad jag pröjsade för min hoj (som jag köpte ny...:O)
Enda gången jag har tagit den utrustningen på hojen var då jag åkte till NW200 och då hade jag en GiviBox att lägga det i samt femton lager bubbelplast runt.
Alltså..det bilas om den kameran samt objektivet skall med :)

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka