Jag har varit där och tittat nästan varje gång, då blir jag så inspirerad,och åker hem och försöker att träna på slangen på hemvägen. Men let´s face it. DET GÅR INTE SÅ BRA.En liten tanke har slagit mig: eftersom det är så många proffs där, skulle vi inte kunna ha en liten slangskola för oss som vill men inte kan så bra, köra på bakhjulet. Som det är nu känns det som om man bara skulle vara i vägen för proffsen, och att det skulle vara lite pinsamt att försöka slanga inför hela publiken. Man skulle kunna ha första halvtimmen för oss nybörjare, eller mitt i när proffsen vill vila en stund (eller längre ner i backen). Då kunde någon av er proffs, titta på oss när vi kör och komma med goda råd( typ du ligger för högt, eller du måste gå upp högre, sitt längre bak osv. osv.) Som det är nu, vet jag inte hur högt jag kommer med framhjulet,men om någon skulle stå bredvid och titta, tror jag det skulle gå bättre. Samtidigt kunde det vara roligt och se hur alla skulle utvecklas under säsongen. Jag skulle garanterat ställa upp som lärjunge till någon av er "MÄSTARE"
Är det en bra idé, eller låter det skitdumt?
Skriv gärna kommentarer