Regnade nyss en skvätt i Kista iallafall.. Men vi får hålla tummarna...Janne S skrev:2435586Verkar bli fint väder.
Jag tar med mej en engångsgrill och senap.
Det är frittfram att använda min grill för dom som vill.
Regnade nyss en skvätt i Kista iallafall.. Men vi får hålla tummarna...Janne S skrev:2435586Verkar bli fint väder.
Janne S skrev:2435586Verkar bli fint väder.
Jii skrev:2436805Första gången jag var å körde i Lunda, och måste säga att de va grymt kul! . Hoppas det blir fler sånna kvällar innan säsongen är slut!
Förövrigt grym körning av många! Hoppas jag inte var ivägen allt för mycket
MVH/ Jakob!
Skager skrev:2436830Du slet på bra där ett tag, dom där stoppisarna kommer se riktigt bra ut om du fortsätter så där.
Jii skrev:2436851Man tackar! Ska jobba lite på dom så får vi se nästa vecka
Förrästen var hittar man alla bilderna? Såg att det kommit upp några men jag tänkte på dom som killen med systemkameran (missade hans namn) tog?
Skager skrev:2436859Dom kommer nog upp här lite senare, blir nog en anings bättre kvalite än med min kamera.
motardnisse skrev:2436906Jäklar vad Polisen dök upp lite fult 2:a ggn och ställde sig på övergångsstället!
Blev lite ställd när jag hade kört förbi på bakhjulet och ner för backen för att sen vända och åka upp och möta dem helt plötsligt!
Jii du tränade flitigt, en dag kommer släppa ordentligt för dig!
sTf_paPs skrev:2437297Faen, jag som bytt till glasklart visir så man skulle kunna stanna och se vad som hände när mörkret föll på . Inga probs för mig, svider lite i vänster armbåge, tack skinställ. brallorna blev lite matta på vänster skinka. Hojen fick dock lite blesyrer men den är på verstad nu. Vi får se hur det går . Och jag kom hem smidigt tack vare goda vänner . Blir antagligen bil ett tag framöver .
Nihlen skrev:2437332Missade olyckan men såg resultatet... tråkigt när det händer skulle inte varit den lyckligaste av människor om jag hamnade där.
...
Wheelbender skrev:2437159När väl Wheelbender lyckats hacka till sin kamera (typ sista tre bilderna) blev det något -lovar bättring till nästa gång
Kul att träffa trevligt folk och se på alla stunt -dyker nog upp fler gånger
http://wheelbender.hopto.org/20060905
/Wheelbender
PS Vill ni fastna och bli skarpa i kamerorna, får ni köra långsammare helt enkelt DS
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|