Stunt & Street kväll, 9 maj på Barkaby flygfält

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Tråkigt att ni ska vara så negativa nu när samverkansgruppen har dragit ihop det här... det är väl inte särskilt troligt att samma sak upprepas igen?
Det borde ju i rimlighetens namn ligga i LTG`s intresse att det här med regelbundna stuntdagar på Barkaby minskar buset ute vid skogis etc.
Gör de samma miss igen har de bundit ris åt sin egen rygg!
 

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Ort
.
Hoj
no more :(
Bra initiativ!

Sköter vi oss snyggt nu så kan det mkt väl utveklas till något ännu roligare :tummenupp
 

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki
Om man är rookie, har man något där att göra då?

Har inte ens en lekhoj.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S

Det borde ju i rimlighetens namn ligga i LTG`s intresse att det här med regelbundna stuntdagar på Barkaby minskar buset ute vid skogis etc.
Gör de samma miss igen har de bundit ris åt sin egen rygg!

Borde ja men polisen är väl inte känd för att arbeta begåvat. De åker nog dit igen. lättfångade lagöverträdare smakar smaskens i uppklarade målstatestiken.
 

Pizzabagarn

Guest
Kommer LTG dit så skall jag se till att de får vänta längre än 10 minuter för all framtid...................
 

Nicotin

Guest
Tråkigt att ni ska vara så negativa nu när samverkansgruppen har dragit ihop det här... det är väl inte särskilt troligt att samma sak upprepas igen?
Det borde ju i rimlighetens namn ligga i LTG`s intresse att det här med regelbundna stuntdagar på Barkaby minskar buset ute vid skogis etc.
Gör de samma miss igen har de bundit ris åt sin egen rygg!


Tror at ltg´s lilla äventyr förra året sitter färskt i minnet hos folk fortfarande...

Och det skulle inte förvåna mig att ltg står där igen med sitt flin och fångar in hojar på löpande band i hopp om att hitta fel..
Tur att man vet vilka vägar man ska ta om man ska dit iår för att undvika ltg...


Jag e lessen att jag kanske låter negativ men det är ett pack griniga människor som jobbar i länstrafikgruppen som har som sitt största nöje att djävlas med mc folk och att ens försöka övertyga dessa om ngt positivt som denna kväll är nog svårt..

Men lik förbannat ska jag dit iår, dock med laglig moppe så jag slipper problemen om dom uppstår...
 

Pierro0087

Medlem i MCE
Gick med
20 Sep 2006
Ort
Järfälla
Hoj
Honda Hornet 600 -05
vilken väg in på flygfältet är det som gäller?
Gäller kl 17:30 även om man inte hade tänkt att köra utan bara titta?
 

SCRAP

Fotograf.
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda FT-500 -82 ,Honda NSR -91(såld)
Najs :tummenupp, kommer nog förbi på cykel och med kameran i högsta hugg :p
 

KJECOP

Guest
Förra året var förra året... Och det här konceptet var helt nytt för alla. Jag har förstått att man pratat om detta i samverkansgruppen och jag övertygad om att alla inblandade är bättre informerade om dessa kvällar i år. Låt förra årets "Stuntkväll" vara glömt och se framåt istället.

Ge det hela en chans till och döm inte ut Stunt & Streetkvällarna bara för det som hände förra hösten.

Dock vill jag påpeka att jag inte är med i samverkansgruppen och inte känner till allt som sagts där.

// Kjelle
 

super_motard

Shorty!
Gick med
17 Oct 2006
Ort
Hemma
Hoj
Rieju Smx| stunt nerox |
lätt som fan jag kommer dit :D eller blir man bortmotad om man kommmer med en cross moppe ?:confused:
 

BadToy

www.assistancekaren.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm=Täby
Hoj
GSX-R K6. Rattar även Nikon D3
Tyvärr e jag på Bärgningskurs hela veckan i Borås :( När är nästa?

//Simon
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Förra året var förra året... Och det här konceptet var helt nytt för alla. Jag har förstått att man pratat om detta i samverkansgruppen och jag övertygad om att alla inblandade är bättre informerade om dessa kvällar i år. Låt förra årets "Stuntkväll" vara glömt och se framåt istället.

Ge det hela en chans till och döm inte ut Stunt & Streetkvällarna bara för det som hände förra hösten.

Dock vill jag påpeka att jag inte är med i samverkansgruppen och inte känner till allt som sagts där.

// Kjelle

Det spelar väl ingen roll om det var nytt? Tanken var jävligt bra men det blev ju skit av alltihop.

Hela idén förstörs ju när ni/de gör som sist. Om folk får böter när de åker därifrån är det ju ingen som åker dit ö.h. Då håller sig folk på gata istället och det är ju det man vill få bort...?

Jag hoppas du har bankat en del vett i skallen på dina kollegor sen sist. Tänk om alla poliser var som dig:)

Jag ger det en chans till men jag tänker nog ta bilen den här gången också.
 

MacRabbit

Oskyldig
Gick med
9 Jan 2006
Ort
Vallentuna
Hoj
CB500F 1978, F650GS 2007
Vad tyckte folk ikväll?

Det flöt på smidigt enligt mig, fint väder och mycket folk! Barkarby var bättre än Bromma för ändamålet och inga tråkigheter med farbror blå efteråt heller.
Det enda jobbiga är ringande öron efter racingen :)

Fint fixat Bikerbitch!
 

SCRAP

Fotograf.
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda FT-500 -82 ,Honda NSR -91(såld)
Riktigt trevligt :D
Har en del bilder, circa 400stycken :D
När är nästa kväll?
 

ChristianSTHLM

Trafikpolisen finns för Din skull!
Gick med
12 Aug 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Gul Hornet 600
Jag hade skitkul! Synd att jag var tvungen att dra tidigt, bara.

Kul att en 600:a ligger så pass jämt mot 1000:ingarna upp mot 100 iaf. :)

*hoppas på en nästa gång*
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top