Jörgen Karlsson
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 15 Mar 2006
- Hoj
- HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Förmodligen präst jäveln som bor några hundra meter bort! inte första gången han pajar nåt skoj där nere
103 Db och dragracing blir ju rätt könlöst. Bara original- och turbohojar som klarar det. Jag klarar precis 103 db på Rörken men där gasar man ju inget.
Jag ska prova min ombyggda koppling tänkte jag. Jag kan ju iaf köra en repa och bli utvisad. Sedan åka till Tyresörakan där folk kommer med grillar för att titta.
Men det här känner jag också igen, återkommande motorarr på både Bby och Bromma har motarbetats tidigare. Jag tror att grannarna vill stämma i bäcken. Grannarna klagar av profylaktiska skäl så fort det är motorarrangemang, de vill inte att sådant ska få fäste på ngn av flygplatserna där de sliter med sina bolån och girigt vakar över sina tomtpriser.
Bikes "Stans snabbaste hoj"-tävlingar för gathojar på 80-talet gick ju tillslut inte att hålla på varken Bby eller Bromma utan fick dra iväg till Västerås. Vafan, det var ju inte den stans snabbaste hoj det gällde
Nåväl, det var bra kämpat Bikerbitch mfl. Tack för kul kvällar!
Kram
J